Het was er gisteren al maar ik zag het briefje toen ik al thuis was en al langs de winkel was geweest.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 18-12-19 19:54
Super dat je er zo blij mee bent Vond het ook weer erg leuk om samen te stellen. Moest wel lachen, je had mij gewoon door! Ik wilde namelijk inderdaad tot dinsdag wachten met versturen zodat je het op je verjaardag zou krijgen. Toen had je dat in het topic geplaatst en ik dacht fiets, too obvious of course.. toch maar op maandag verzonden. Kon je hem uiteindelijk toch vandaag pas ophalen. Ali was trouwens te laat met het versturen van nog 1 cadeautje.. een kleintje, ik heb hem tot op heden ook nog steeds niet binnen. Het is een doosje voor je lenzen. Die kan ik nog nasturen als ik het ooit nog binnen krijg
Ik zie hem dan wel verschijnen...ooit. En sneaky om hem dan toch een dag eerder te sturen haha!
Saul
Geplaatst: 18-12-19 20:03
Ja gelukt met de foto's
Coole toepasselijke doo.. eh omhulsel
Glitter papier
En super veel en mooi ingepakte pakjes .
Moest stiekem wel lachen om de obese unicorn Hij is super grappig haha.
Alle pakjes uitgepakt Kaarsjes ruiken heerlijk ! En de groene houdertjes passen perfect bij het interieur
Katjes en pietjes verwend en voor mij ook lekkere dingen! Narcissen gaan we een mooi plekje voor zoeken. Dat tasje vind ik geniaal en komt goed van pas. Heb altijd zo'n tasje in mijn tas zitten en die is inmiddels aan vervanging toe
Dankje wel santa
Spoiler: rink?
voor je mooie pakket
Thats_Me
Geplaatst: 18-12-19 20:09
Geplaatst: 0 min geleden
Zojuist stond het buurmeisje op de stoep met een mega pakket. Gisteren trof ik namelijk een briefje in de bus aan maar daarop stond foute informatie, namelijk een verkeerd huisnummer. Inmiddels had ik al bij wat buren aangebeld zonder succes. Tot vandaag dus een buurmeisje aan de deur stond met mijn secret santa pakket. Wat is het een mooi pakket
Voel mij super gestalkt en ben er zo blij mee. Mijn Secret Santa verdiend dan ook een top post met bijbehorende foto's en uiteraard ga ik eerst met hint 1 puzzelen om uit te zoeken wie ik mag bedanken. Vanavond breng ik door op de manege en morgen na het werk ga ik hier uitgebreid voor zitten. Voor nu al heel erg bedankt!
Ik ga nu mijn pakjes openmaken. Foto's en verslag van de inhoud volgen straks. Dan zal ik eens zien of het het allemaal waard was
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 18-12-19 20:26
Dat konijn is so cute!!
plutolover
Geplaatst: 18-12-19 20:26
Ik kan jullie amper bij houden!
Hier nog niks ontvangen.
Heb zelf al 3x gecontroleerd of ik wel m’n adres goed had door gegeven aan de organisatie! . En dat heb ik toch echt haha
Dus wachten we geduldig
Urbanus
Geplaatst: 18-12-19 20:29
Castilja schreef:
Aaaaaallll die bolletjes van aluminiumfolie
JA HEEL LEUK
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 18-12-19 20:32
Gefeliciteerd met je verjaardag Bellatrix!
Hier kreeg ik nog een PB van mijn SS Gimme_Joy dat ik een envelop op het pakket over de kop had gezien. Snel inpakpapier uit de vuilnis gevist en ja hoor, had een gedicht gemist:
Neem het mij niet kwalijk, werk in de post en het is daar momenteel "Alle hens aan dek", mag al blij wezen als ik thuis niet ook aan pakketjes, brieven, kaarten etc denk...
Oh OK dus Gimme_joy is ook niet mijn SS. Ik heb echt serieus geen flauw idee. Ik snap de hints ook gewoon echt niet. Voel me heel erg dom nu haha.
Anoniem
Geplaatst: 18-12-19 20:39
Marlies wat een super leuk pakket , dat papier alleen al
Saul die dikke eenhoorn , tof pakket !
MB yep , gelukkig vind je hem leuk ! Heb de mayonaise met alle Friezen er nog last minute ingedaan na je opmerking in het HK , was nog behoorlijk lastig wat vinden voor je . Konijn kwam ik toevallig tegen die lag al jaren in tv kast als nieuw . Had Saul PB gestuurd die zocht een hint, die ze dus tegen mij gebruikt heeft . Mijn moeder is geboren in Alkmaar , heb haar de kaart laten schrijven en het adres het hartje achter Alkmaar was omdat zij er geboren is en haar hart er nog wel ligt
Heb 3 uur lang propjes lopen maken voor je vulling
Mijn konijn hint van Saul vandaag
Auto is echt mijn nu gepersonaliseerd
Omg Junia haha
zorro
Geplaatst: 18-12-19 20:40
Mijn pakket is vanmiddag bezorgd! Ik ben er zo blij mee!! Mijn santa heeft me enorm goed begrepen, want alles was een schot in de roos! Echt super leuk.
Goed, het verslag:
Ik kreeg deze mooi ingepakte doos:
En dit zat er in:
Enorm veel cadeautjes!!
En hints, waar mijn vriend gelijk mee begon. We gaan eerst uitpakken! Nee, eerst dit!
Een plaatsnaam, de plaatjes in de goede volgorde zetten, onze eerste gok was Sinterklaassteenman. uiteindelijk besloten dat het vast Sint Jansteen is, met dank aan google.
De tweede hint:
Hier moet ik me echt nog even nog even in verdiepen.
En hint 3:
Same! Zwembad? Patatvorkjes?
Toen uitpakken!! Echt enorm veel:
Kerstkaarsjes!
Nagelstickers
Dobbelspelletje
Teenspreiders voor fatsoenlijk lakken
Glitterkaarsjes
Een nieuwe knispermuis voor Dropje
Drop is er gelijk mee gaan spelen en later vond ik hem zo:
En nee, ik heb de muis niet zo bij hem neergelegd, doet ie zelf
Dit is super leuk, hiermee kan je cirkels uitsnijden. Ik heb al zoveel ideeen
Mijn nieuwe liefde op nagelgebied, folies!! Slecht te zien, het zijn 2 setjes, ook met kleurfolies. Echt geweldig!!
Oasis: kerststukjesssss
Badbom
Nagelglitters en dingetjes, ook super leuk!
Kleine bakvormpjes!!!!
Kinderchocolade, net op tijd kunnen redden van mijn vriend.
Jaaa echt super leuk!! Pompoen decoratie
Koekjes bakmix!!
Kerstpelletjes!
Knutselsetje
Een nieuwe waxmelts brander!! Enorm blij mee!
Ik wist dus niet dat dit bestond, tot ik het in het topic tegen kwam. En mijn santa heeft dus een voor me gevonden! Heerlijk structuur aanbrengen en to do lijstjes maken!
En alles bij elkaar:
Heel veel papier waar de kat ook nog even in is gaan spelen:
Oh, voor ik het vergeet, het kaartje!
Lieve Santa, ik ben overal enorm blij mee, alles is hartstikke leuk en alles past zo goed bij me. Geweldige cadeautjes, enorm bedankt hiervoor!!!