Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Ligt er denk ik ook een beetje aan of je een gangbare naam hebt. Ik vind een naam nog niet zoveel zeggen dus ik zou er iemand niet snel voor laten schieten. Moet wel vreselijk lachen als iemand hetzelfde heet als de hond van vrienden bijvoorbeeld.
Maanlicht schreef:Dat probleem heb ik altijd, ik heet Jip. Zijn super veel mensen die een huisdier hebben dat Jip heet.
Heb ook wel een aantal keer een match gehad met mannen met dezelfde naam als ik, maar dat vind ik eigenlijk echt te raar om mee op date te gaan
daffodil schreef:Maanlicht schreef:Dat probleem heb ik altijd, ik heet Jip. Zijn super veel mensen die een huisdier hebben dat Jip heet.
Heb ook wel een aantal keer een match gehad met mannen met dezelfde naam als ik, maar dat vind ik eigenlijk echt te raar om mee op date te gaan
Ja check hier, kat gehad die Jip heette hahaha maar Jip vind ik nog wel een leuke naam. De strontvervelende hond van mijn oma heette Bart. Dat vind ik dus echt een soort raar als ik een Bart tegenkom, of een Olaf, ik zie gelijk de sullige hond van een kennis voor me. Het is in mijn ogen dan een bepaald type hahaha.
Relaxed schreef:Silly1972 schreef:Ik heb dezelfde naam als de overleden vrouw van mijn date (vriend nu inmiddels)
Jeetje, dat lijkt me heel dubbel..
Resistance schreef:Hier vrijdag een derde date met semi-collega. Het plan is om in het hete zomerweer 's avonds door de Amsterdamse steegjes te flaneren, op kleine pleintjes wijntjes te doen en we hopen dat we ook nog een gitaarspelende straatmuzikant tegenkomen omde setting te zetten.Als er dan nog zo'n licht briesje staat waar je kleding een beetje van gaat wapperen.
Dit krijg je ervan, wanneer twee schrijvers op date gaan.