[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:53

Tof Lau! Macy cool shirt!

Afbeelding
Hoop geen Nel Veerman-look gecreëerd te hebben :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 22:38

Zag weer allemaal leuke looks. Ik ben compleet van slag. Eerst onder 0, toen 20 graden en nu weer 10. Pfff.

Dochterlief snotterend en ik dus uiteraard ook. Helaas liggen we dus vooral plat -O-

Wel m'n nieuwe jurk binnen van travelstof. Snel even gepast en toen de kast in. Ik ben er wel heel blij mee. Zeker zo 6 maanden na bevalling :D

Afbeelding

Doubtless

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 17:41

Je ziet er super uit Bibi!

Nieuw blousje (loavies) en nieuwe sneakers :)
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 13:32

BiBiQ schreef:
Zag weer allemaal leuke looks. Ik ben compleet van slag. Eerst onder 0, toen 20 graden en nu weer 10. Pfff.

Dochterlief snotterend en ik dus uiteraard ook. Helaas liggen we dus vooral plat -O-

Wel m'n nieuwe jurk binnen van travelstof. Snel even gepast en toen de kast in. Ik ben er wel heel blij mee. Zeker zo 6 maanden na bevalling :D

[ [url=m/1ealVL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat zie je er goed uit!

Doubt super toffe sneakers!

Nieuw jurkje van my jewellery die nog met kaartje in mn kast hing:

Afbeelding

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:08

sans6: Stoer met die tijgerprint!

BibiQ: Gave jurk, staat je echt mooi!

Doubtless: Toffe look! Vind de blouse ook erg mooi passen!

_Friemel: Die jurk is ook echt gaaf zeg!

En wat hebben jullie allemaal een mooi figuur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 18:02

Ik lees hier al tijden in stilte mee, maar nu toch maar eens reageren... Ik ben hard toe aan nieuwe kleding, maar ik word helemaal knetter van het aanbod. Superveel van die gecropte meuk, zo'n beetje 99,9% in pastel tinten. Ik ben de dunste niet, dus heel veel van die modieuze dingen staan mij niet, maar nu is het wel héél lastig om gewoon, leuke kleren te kunnen vinden. Voorheen kon ik altijd prima slagen bij winkels als Only en Vero Moda, maar ook daar zijn het allemaal van die gebreide vestjes etc in saaie kleuren. Iemand tips voor een beetje een gewone, doorsnee garderobe?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 18:14

Dat ligt er maar net aan wat je een doorsnee garderobe vindt toch? Ik vind pastelletjes en gebreide vestjes namelijk juist een doorsnee garderobe. Heb je misschien wat voorbeelden van outfits die je graag draagt oid?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:45

Renee1991 schreef:
Ik lees hier al tijden in stilte mee, maar nu toch maar eens reageren... Ik ben hard toe aan nieuwe kleding, maar ik word helemaal knetter van het aanbod. Superveel van die gecropte meuk, zo'n beetje 99,9% in pastel tinten. Ik ben de dunste niet, dus heel veel van die modieuze dingen staan mij niet, maar nu is het wel héél lastig om gewoon, leuke kleren te kunnen vinden. Voorheen kon ik altijd prima slagen bij winkels als Only en Vero Moda, maar ook daar zijn het allemaal van die gebreide vestjes etc in saaie kleuren. Iemand tips voor een beetje een gewone, doorsnee garderobe?!

Je had je bericht denk ik wat meer mogen nuanceren. Wat Emma zegt, ben ik juist ook heel blij met de mode van nu en past het voor mij wel in een gewone, doorsnee garderobe.. Niet de croptops, maar wel de pastel- en beigetinten.

De tip die ik je kan geven is dat je dan wat meer moet gaan selecteren en misschien dit seizoen niet zo veel keuze heb als het je smaak niet is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:15

Lol, nuanceren? Dat noem je smaak. Fijn dat jullie er wel blij mee zijn en dat is ook prima, maar ik kan me er niet in vinden. Ieder z'n ding.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 10:30

Renee1991 schreef:
Lol, nuanceren? Dat noem je smaak. Fijn dat jullie er wel blij mee zijn en dat is ook prima, maar ik kan me er niet in vinden. Ieder z'n ding.

Maar heb je voorbeelden van wat je wel leuk vind? Dan kunnen we wat gerichter zoeken

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:58

Renee1991 schreef:

Misschien kun je hier inspiratie op doen wat je wel leuk vind: https://www.77onlineshop.nl/c/outfits/dames-outfits

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:19

Renee1991 schreef:

Snap ik maar ik begrijp wel wat ze bedoelen, basic/standaard kan voor iedereen heel anders zijn, voor mij is basic een kokerjurk met naaldhakken bijvoorbeeld :j

Afbeelding

Jurkje van vinted :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:52

Die 77onlineshop hebben wel dingen die ik leuk vind en waar ik me prettig in voel, bedankt voor de tip!

Dit bedoel ik met een beetje standaard, even los van de kleuren:
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:00

Renee1991 schreef:
Die 77onlineshop hebben wel dingen die ik leuk vind en waar ik me prettig in voel, bedankt voor de tip!

[ [url=m/sYKWgS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je vooral op specifieke merken moet gaan zoeken dan. Bijvoorbeeld bien bleu van Sting is wel zo'n merk met veel basics. Of wat duurder denk ik aan Superdry en Tommy Hilfiger. Je zal even door de pastels heen moeten klikken want dat is nu inderdaad in de mode (&ook wel de tijd van het jaar, lente etc).

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:41

Wat is het stil hier!
Ik ben 2 weken terug verhuisd en met inpakken kom je altijd weer dingen tegen. Vond de broek altijd heel gaaf, maar 'durfde' hem vaak toch niet aan. Hoevaak ik die al wel niet aangetrokken heb en een halfuur later toch een andere broek heb gepakt. Vandaag ga ik het gewoon doen!

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:49

DewiRox schreef:
Wat is het stil hier!
Ik ben 2 weken terug verhuisd en met inpakken kom je altijd weer dingen tegen. Vond de broek altijd heel gaaf, maar 'durfde' hem vaak toch niet aan. Hoevaak ik die al wel niet aangetrokken heb en een halfuur later toch een andere broek heb gepakt. Vandaag ga ik het gewoon doen!

[ [url=m/wu5D5v.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kruip ook maar eens onder mijn meeleessteen vandaan :o
Goed dat je de broek hebt aangetrokken! Hij staat je echt heel goed! :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 13:09

Staat je super goed!!

Ik had laatst ook een paar foto’s gemaakt maar vergeet ze te posten.

Vintage stippenjurkje met een hoog gesloten kraag met een vest van de primark
Afbeelding

Pantalon, spijkerblouse en een donkergroen vest
Afbeelding

Simpel zwart shirt met een kimono achtig jasje en sneakers.
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:15

oh waar is dat kimono achtig vestje van?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 08:17

Van de H&M maar is al wel een wat ouder model. Ik heb hem uit mijn moeders kast haha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 12:42

Renee Het belangrijkste is te weten wat je goed hebben kan. Pastel en beige maakt me ontzettend bleek. Croptop helaas het figuur niet voor. Superdry ook niet, lijkt weinig rekening te houden met rondingen (als de taille past past het bij de borst niet). Tijgerprintjes vind ik helemaal niks.
Als de mode je niet staat heb je inderdaad een seizoen een beetje pech.

Aight schreef:
Renee1991 schreef:

[ [url=m/sYKWgS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat je vooral op specifieke merken moet gaan zoeken dan. Bijvoorbeeld bien bleu van Sting is wel zo'n merk met veel basics. Of wat duurder denk ik aan Superdry en Tommy Hilfiger. Je zal even door de pastels heen moeten klikken want dat is nu inderdaad in de mode (&ook wel de tijd van het jaar, lente etc).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 21:01

Ymor wat een leuke eerste setje!

Afbeelding
Suede jurkje met boots :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 14:25

Misschien niet het meest flatterend voor mijn figuur, maar wel even in het nieuw! Blouse van guts en gusto, top zeeman :+
Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 22:27

Afbeelding

Vandaag mijn diploma uitreiking! Dus maar even wat moeite gedaan.. inclusief photobombing kat en met pantoffels aan :+

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:48

Thanks Friemel!

Leuk Yvankaxx! Jurkje staat je goed.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:03

Voor mij ook even terug dat ik heb gereageerd.

Vandaag dit aan:
Afbeelding