Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:34

Lau schreef:
Whale schreef:
Gewoon een lokaal binnenwandelen die er leuk uitziet en gaan zitten :+

Hoi mag ik met jullie meelopen vandaag? Ik heb namelijk nog geen klas maar zit hier wel op school. En jullie zien er heel gezellig uit :')

Je bent echt zoo enthousiast al over je nieuwe opleiding/school/studiegenoten.. :n
Meid, waar begin je aan? Je komt al over alsof je de eerste maand nog niet eens gaat doorkomen..

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:54

Dat ik vandaag introductie met de nieuwe studenten heb. Iedereen die nerveus is voor intro nieuwe opleiding: de docenten die de instructie leiden/ begeleiden zijn minstens net zo nerveus als jullie!

Btw Lau; ik reageer als docent en mentor ook niet in het weekend op mijn mail. Maandag om 08.00 ben je de eerste.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:04

MarlindeRooz schreef:
Morgen eerste schooldag en ik ben enorm nerveus... en dat lost mijn lichaam op met... enorme hyperheid. Thanks adhd he.

Kont goed deze studie ga je helemaal halen *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:06

_Nancy schreef:
Lau schreef:

Hoi mag ik met jullie meelopen vandaag? Ik heb namelijk nog geen klas maar zit hier wel op school. En jullie zien er heel gezellig uit :')

Je bent echt zoo enthousiast al over je nieuwe opleiding/school/studiegenoten.. :n
Meid, waar begin je aan? Je komt al over alsof je de eerste maand nog niet eens gaat doorkomen..

Ik wil ook niet, maar ik moet :') .
Ik ga 10x liever werken maar ik heb geen startkwalificatie dus ik moet wel naar school.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:07

Hahahaha kwam bijna niet goed. Wilde wegfietsen en trap zo mijn ketting eraf. Ik lopen naar de bushalte. Daar komt gelukkig elke minuut een bus naar het station. _O-

Welkom to my life.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:10

Ik wilde gisteren mijn collegegeld betalen maar ik ben letterlijk 1 dag te laat. Vorig jaar had een klasgenoot het ook niet geregeld en hij mocht toen pas in oktober beginnen met school, dus zit ietwat in de stress :+ Direct de studentenadministratie gemaild of ik het geld zelf over mag maken :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:13

MarlindeRooz schreef:
Hahahaha kwam bijna niet goed. Wilde wegfietsen en trap zo mijn ketting eraf. Ik lopen naar de bushalte. Daar komt gelukkig elke minuut een bus naar het station. _O-

Welkom to my life.

Haha maar je ben onderweg! Wel balen van je ketting maar die is vanavond zo gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:30

Ben jij onderweg? ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:31

Jaa is gelukt, heb de bus gepakt. :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:38

MarlindeRooz schreef:
Jaa is gelukt, heb de bus gepakt. :=

*\o/* *\o/* *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:40

DeMolenhoek schreef:
Ben jij onderweg? ;)

Ik heb gebeld maar ze kunnen niks omdat ik niet weet in welke klas ik zit. Hef is bij de administratie nog niet goed verwerkt dus ze kunnen alleen zien dat ik daar op school zit :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:44

Geweldige school :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:47

DeMolenhoek schreef:
Geweldige school :')

Jaa :')
Dus nu maar hopen dat ik zo mail heb en ik later begin :') . En als ik dan mijn rooster heb ben ik wel benieuwd hoe veel mensen er zijn :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:05

Aan dat ik een berichtje van werk krijg met allemaal beschuldigingen die gewoon niet kloppen. Ik heb er gelijk wat van gezegd maar echt wat een onzin! Leuke manier om iemands ochtend te verpesten :roll:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:06

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik een berichtje van werk krijg met allemaal beschuldigingen die gewoon niet kloppen. Ik heb er gelijk wat van gezegd maar echt wat een onzin! Leuke manier om iemands ochtend te verpesten :roll:

Ik zou echt ander werk zoeken als ik jou was. Dit is toch geen doen je word gewoon weggepest.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:09

Lau schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik zou echt ander werk zoeken als ik jou was. Dit is toch geen doen je word gewoon weggepest.

Contract loopt in december af, veel van de mensen die me pesten gaan in september weg. Dus ik wil mijn tijd uitzitten want het verdient wel erg goed en omdat ik nu met het hbo begin vind ik het fijn om wat vastigheid te hebben. De tijden die ik moet werken zijn ook echt fijn te combineren met school en dat zal ergens anders weer moeilijk te vinden zijn.

Het liefst zou ik ook een andere baan hebben met een betere sfeer, maar ik kan niet alles hebben.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:32

De chaos nog steeds bij mijn middelste op de middelbare school... Ze hebben hem van klas gewisseld maar dat klopt niet (geven ze toe), al tig beloftes van de coördinator wanneer het wordt opgelost en we zijn nu 1,5 week verder en het is nog niet opgelost. Er zitten veel kinderen in foute klasssen. Zoon heeft blaadje met de uren van Latijn en Grieks maar de docenten van de lessen die hij dan eigenlijk volgens het rooster heeft, zijn/waren niet op de hoogte dat hij dus hun lessen mist...
Mentor antwoord netjes op de mails maar weet ook niet wanneer het wordt opgelost. Coördinator zegt dingen toe maar komt zijn afspraken niet na en mailt niet dat het niet gaat lukken.
Een docent van wie hij uren mist, heeft hem nu al 2 lessen op "onbekend afwezig"> spijbelen gezet. Coördinator zou dat oplossen, is niet gebeurd.

Zoon gaat dus iedere ochtend naar school met een tas volgens het rooster waar hij nu zit maar weet niet of hij niet opeens weer wordt overgeplaatst en dan dus foute boeken/schriften/geen gymtas mee heeft.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:36

Dat mn vriend zo graag een weekje op vakantie wil maar ik niet omdat ik net een paar weken bij een psycholoog loop en nog aan het rouwen ben over mn dieren familie. Ik blijf liever thuis in mijn vertrouwde omgeving. Daarnaast wil ik vanwege overbeharing en huid irritatie van het scheren,waxen, harsen of pincet plukken niet in zwem kleding en al helemaal niet naar een openbaar zwembad. Nu voel ik me ontzettende party pooper en heb ik gezegd dat hij dan maar alleen met onze dochter moet gaan. Ja ook niet heel netjes van mij dat weet ik maar ik voelde me behoorlijk in de hoek gezet toen hij vroeg wanneer we gingen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:45

Boompje, als jij het niet fijn vindt en het hem en dochter wel gunt, dan is dat toch prima?
Mijn man is net een weekend met alleen de middelste weg geweest en ik ga zo vaak zonder hem met de kinderen weg.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:51

Lau succes. Hopelijk weet je vandaag toch je klas.

Jikkeee, ik heb weken enorm gehoest, antibiotica werkte maar matig. En zoon hoest al weken vanwege een virus. We roken niet. Niet leuk voor de buren.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:32

Boompje,misschien een lang weekend of een midweek naar bv Duitsland.Als het dan niet goed gaat kan je nog snel naar huis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 10:34

Dat ik hoest en niet rook. Met daarbij oververmoeid en ik mezelf helemaal zat ben. Zo naar huisarts.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:44

Dat als je een afspraak hebt tussen 1 en en er nu kwart voor 4 nog niemand is... grr had dus gewoon langer op kantoor kunnen blijven. Dat werkt toch wat fijner met 2 grote schermen als op de laptop met maar 1 scherm.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:43

Bingo en mag de ziektewet in heb een virus infectie in mijn keel en krijg geen AB. %)

Had werkgever nog gewaarschuwd dat 45 uur werken per week met 4 uur reistijd per dag niet goed zou gaan. |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:01

Ik kom ook even schoolfrustraties uiten :+

Ik heb me ingeschreven bij een opleiding, nauwelijks info gekregen en ben er nu zelf maar achteraan gegaan en te weten gekomen dat ik de opleiding NIET mag volgen. LEKKER OPTIJD MET DOORGEVEN ROC...
oftewel het is september en ik zit zonder opleiding