Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Ben benieuwd hoe ze bevallen Keet!
Giolli: ja dat haar blijf ik mij ook over verbazen
Ella heeft ook niet weinig toch?
verootjoo schreef:Lekker zomers giolli!
Ik plaats ook niet veel foto’s giolli, wil liever niet dat m’n kind circuleert op internet
Wat krijgt ze lekkere bolle wangen lautje! Ze ziet er goed en gezond uit!
Giolli schreef:_lautje_ schreef:Ben benieuwd hoe ze bevallen Keet!
Giolli: ja dat haar blijf ik mij ook over verbazen
Ella heeft ook niet weinig toch?
Nee klopt, wel veel maar een mooi pluis kapsel.verootjoo schreef:Lekker zomers giolli!
Ik plaats ook niet veel foto’s giolli, wil liever niet dat m’n kind circuleert op internet
Wat krijgt ze lekkere bolle wangen lautje! Ze ziet er goed en gezond uit!
Ik haal ze na een paar dagen weg met de Bokt-foto verwijder hulp/dinges. Niet dat ze dan volledig van het internet af zijn (lijkt me sterk) maar zijn ze in ieder geval van de pagina af.
Ik ben trouwens ook echt dol op deze outfit!
[ [url=m/6nt3xW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mijn verjaardag een bon van 60€ van Zara gekregen dus die bestelling is net de deur uit.
_lautje_ schreef:Ohhh die ga ik ook eens gebruiken!
Ik ben niet moeilijk met foto’s van kind. Ik weet wat ik plaats en ben daar selectief in. Daarnaast wordt Julia nu ook wel eens gevraagd voor modellendingetjes.
Ben er nog over uit of ik dat wel wil eigenlijk.
Zelf sta ik ook wijdverbreid op het net. En dat zijn ook niet altijd Charming foto’s met rode kop hard aan t werk met knol
_lautje_ schreef:Ohhh die ga ik ook eens gebruiken!
Ik ben niet moeilijk met foto’s van kind. Ik weet wat ik plaats en ben daar selectief in. Daarnaast wordt Julia nu ook wel eens gevraagd voor modellendingetjes.
Ben er nog over uit of ik dat wel wil eigenlijk.
Zelf sta ik ook wijdverbreid op het net. En dat zijn ook niet altijd Charming foto’s met rode kop hard aan t werk met knol
tita schreef:Hmmmm snap het niet waar en hoe werkt ie