Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:59

F_Orumster schreef:
Wijze post die van hierboven.

Deze catch op Happen wil ik even delen :D

[ [url=m/wVkCJo.png]Afbeelding[/url] ]

Whaha, kneus :')

Storm

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:06

Leuk Ailill! Veel plezier alvast, ik mis je wel in het topic hoor!

En die man op happn, vreselijk. Hij denkt nog grappig te zijn ook...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:10

Storm schreef:

Thanks, I'll keep you guys updated :D

Ja ik mis het ook wel. Ben eigenlijk iedereen een beetje aan het verwaarlozen, niet goed. Echt bizar druk, op diverse vestigingen mensen ontmoeten en direct besprekingen.

Weekend gelukkig meer tijd, hoop ik.

Jij gaat ook goed lees ik, Culemborg werd hem op een nachtje na toch niet las ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:22

Storm schreef:

Dat laatste is idd het ergste nog :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:22

Nou ja, hij is er tenminste eerlijk over :+ Genoeg die het niet zeggen.

En leuk Patrick! Leuke date ook, hondjes+wandeling+Vondelpark. 't kon minder, zoals we hier zeggen :))

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:18

Nee Ailill, die wilde liever rond blijven fladderen. Ik vond het best jammer.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:23

F_Orumster schreef:
Wijze post die van hierboven.

Deze catch op Happen wil ik even delen :D

[ [url=m/wVkCJo.png]Afbeelding[/url] ]

Ik maakte na die afbeelding meteen de L op mijn voorhoofd (loser) :Y) Sneuneus...

Spannend storm, wat het ook is/wordt.

Aillil; vondelpark is meh (Echt alleen toeristen en vies)... Westerpark is leuker. Ook qua horeca en sfeertje! :j En ik ben niet eens Amsterdammer meer :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 05:41

Rytir, gefeliciteerd met je verjaardag! Y)(^)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 07:47

Fleurtjeuh, hier precies hetzelfde. Ik was te jong, met mijn hoofd er niet mee bezig. Maar onzeker, vast vriendje en na een half jaar moest het er toch eens van komen hé. Moet zeggen dat ik er de eerste jaren niet echt van heb genoten, pas toen het uit ging met die jongen ging er een wereld voor me open :+

Aillil veel plezier met je roodharige date!

Rytir happy birthday!!

Okee vanavond gaat het er van komen, ik ben echt zoo benieuwd. Gister nog wel gezellig met fwb gehad. Er zijn wel steeds meer 'signalen' waardoor ik denk, nee met deze zou ik sowieso niet een relatie moeten beginnen. Hij is veranderd en niet meer de man waar ik op verliefd ben geworden. We kunnen echt enorm lachen met elkaar en samen dingen ondernemen is super gezellig, maar het gevoel ebt wel langzaam weg. Maar 1 avond nu is genoeg en ik kijk uit naar vanavond en ga er lekker zonder schuldgevoel heen :D

Ohh en omdat ik het niet heb afgeleerd na de vervelende ervaring met mijn vorige huisgenoten ga ik weer proef samenwonen met mijn beste vriendin (en haar vriend). Ik speelde met de gedachte, kreeg het niet meer uit mijn kop en vriendin vond het van begin af aan al een top idee. Voor de veiligheid nu wel een proefperiode van 3 maanden ingesteld (zij houdt haar huisje nog even aan) :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:08

Storm schreef:
Nee Ailill, die wilde liever rond blijven fladderen. Ik vond het best jammer.
Oh serieus? Da's zonde, helemaal van jouw tijd ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:16

Rytir, fijne verjaardag!

Goed dat het gevoel wegebt voor je scharrel Linda_Fleur, dan komt er vast vanzelf wat leuks voorbij. Veel plezier iig op je date.

Ailill, bevalt je nieuwe job ondanks dat je het zo druk hebt? Daten komt vanzelf wel weer. Nog wat van de politieman gehoord?

Ik heb het even gehad met de mannen door het gedoe met mn scharrel. Besefte me dat ik me de laatste tijd te vaak rot voel door situaties waar hij (in)direct bij betrokken is en te vaak aan mijn eigen gevoel/emoties voorbij (laat) ga(an). Denk dat het hoog tijd wordt om voor mezelf te kiezen en van hem af te kicken. Mede op basis van wat ik hier lees ben ik me dat gaan beseffen. Net uit frustratie mn tinderprofiel er helemaal af gegooid. Ik wacht mn date met Waalwijk-man nog even af, want dat hadden we al afgesproken. Maar het is tijd voor een schone lei denk ik.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 15:11

Jeetje Jibbel, wat knap dat je dat zo kunt denken. Maar ook goed dat je bij jezelf blijft. Ik denk soms ook wel eens dat ik beter kan stoppen omdat ik al een paar keer best verdrietig ben geweest als ik wel een klik heb maar de ander niet of niet meer, maar toch blijft het trekken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 15:30

Bedankt voor de felicitaties :+: .

Linda-Fleur, enerzijds jammer dat het gevoel afneemt maar dat maakt het uiteindelijk ook wel makkelijker lijkt mij...

Jibbel, hoe vervelend ook, het is wel een mooie zelfreflectie. Het is zo makkelijk om in de adrenaline jezelf voorbij te lopen, maar dat je nu zelf ziet dat dat gebeurt, knap!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:41

Jibbel, als het zo voelt dan is het echt even door de zure appel heen bijten en hem loslaten.. Het gaat vast voor veel opluchting zorgen ! Helaas uit ervaring, nu heb ik gewacht tot hij een ander heeft (geen aanrader) maar uiteindelijk moest ik nu wel echt los laten. Men wat een opluchting, ik wist bijna niet meer dat ik zo happy en zelfverzekerd kon zijn.. En dat allemaal voor een man die nooit helemaal voor mij ging..

Overigens van te voren nooit verwacht dat het zo snel zo goed zou voelen, na 3 dagen echt verdrietig was het klaar, nu 2 maanden later nog steeds.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:49

Gefeliciteerd Rytir!

:(:) voor Jibbel. Heel knap, maar leuk is het nooit...

Ben heel benieuwd hoe je zwemdate is gegaan Linda!

Ik heb laatst voor het eerst sinds lange tijd iemand geblokkeerd. De match-uit-A’dam die vanuit het niets ineens van die foto’s stuurde? Gisteren een foto met daarop de schaduw van ... ‘Dit is vast spannender dan je werk.’ Duuuuude :roll: :x En toen ik daar wat van zei was het weer mijn schuld! Die is echt niet wijs. Blij dat het nooit tot een echte date is gekomen. Iemand die zo geobserdeerd is door zn eigen ... :n Nait best.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:53

Getsie berdien! Niks aan, ik had ook zo'n creep maar die kende ik wel in reallife.

Knap hoor Jibbel en zoals inderdaad anderen zeggen niet leuk.

Ik ben gister lekker afgewezen door een jongen (geen tinder) hij wilde dus geen date, beetje verkeerd in geschat.

Nu maar weer tinderen :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:58

Berdien waaauw hoe kan je mensen dan zo verkeerd inschatten hé, ben jij blij dat het nooit tot een date is gekomen destijds.

Jibbel ahhh sterkte met loslaten.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:59

Zojuist een drankje met iemand van tinder gedronken na school, die ook bij mij op school zit.
Totaal geen klik, het was een lang,lang drankje :')
Zat ik zojuist op whatsapp, en ik zag dat zijn profielfoto opeens weg is. Volgens mij ben ik geblokkeerd :))
Ik moet er wel een beetje om lachen, ik dacht dat ik hem stom vond maar hij mij blijkbaar ook haha!

Jibbel, heel knap van je! Succes ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:23

Wooow Berdien, wat een idioot.. Had je dus geen seconde rouwig om hoeven zijn :n

Haha LilChar, vervelend die lange drankjes :+ Ik had dat eens met thee, was toch echt nog te heet om snel op te drinken, jammer joh :') Daarna maar meteen aangegeven dat ik wegging..

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 18:09

Mag ik mij ook melden :)
Ik ben druk aan het tinderen. Laatste tijd niet echt afgesproken. Vind dat altijd toch een beetje eng :+ ligt niet per se aan de mannen hoor.

Van die mooie foto’s krijg ik gelukkig niet :') ook niet zo’n behoefte aan. Snap dat ook nooit zo.

Had ook een gesprek met een jongen. Kwam niet verder dan “hoi” “alles goed?” “Ja met jou?”
Kan natuurlijk is niet erg, maar wordt niks dan. Maar nu stuurt hij een berichtje of ik wil afspreken :') wat denkt hij zelf...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 18:25

Vragen om af te spreken na een hey en een hoi... _O- :oo
Echt vervelend zulke gesprekken.

Op dit moment heb ik wel al een aantal leuke gesprekken met een aantal mensen. Alleen iemand die op een manier ook wel vaag is? :') Stelde vrij 'speciale' vragen. Wel origineel maar soms wat ongemakkelijk.xd
En verder heb ik ook wel mensen die geen gesprek kunnen houden. Eerst dacht ik dat ze express gewoon zo droog deed om grappig te zijn ofzo maar nu begin ik wel te twijfelen. :')
Gesprek viel stil omdat ik niet meer wist wat te zeggen op dat droge gedoe. Vroeg ze of ik aanraders had voor Netflix. Ik iets aanraden. Vraagt ze waar het over gaat. Ik een heel verhaal typen. Krijg ik een 'ahh oke'
Oké dan denk ik? :')

Wel ben ik denk ik een van de weinige in dit topic die niet echt snel afspreekt? :o Of ik spreek eigenlijk bijna niet af. Gelukkig zijn mijn matches soms 100km ver, dus ik heb een excuus. :') Ik ben echt niet iemand die snel afspreekt.
Heb nog maar met één iemand van tinder afgesproken, nadat ik er zeker drie maanden mee sprak ofzo.

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 18:42

Sommige gesprekken lopen totaal niet bij mij. Dan moet je zo enorm je best doen om er wat uit te krijgen. Dat is ook niet leuk. Andere gesprekken gaan juist weer helemaal vanzelf.

Ik spreek ook echt niet snel af hoor. Laatste keer was denk ik wel 2 jaar geleden. Hij wilde toen na 2 keer niet meer afspreken. Nouja prima dat kan. Hij had ook kort daarna een vriendin, denk dat dat dus ook wel speelde. Maar maakt niet uit.
Laatst kreeg ik uit het niets weer een appje of ik af wou spreken. Dat was nu makkelijker want hij woont nu op zichzelf. Het is goed met hem

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 20:01

Jibbel schreef:
Rytir, fijne verjaardag!

Goed dat het gevoel wegebt voor je scharrel Linda_Fleur, dan komt er vast vanzelf wat leuks voorbij. Veel plezier iig op je date.

Ailill, bevalt je nieuwe job ondanks dat je het zo druk hebt? Daten komt vanzelf wel weer. Nog wat van de politieman gehoord?

Ik heb het even gehad met de mannen door het gedoe met mn scharrel. Besefte me dat ik me de laatste tijd te vaak rot voel door situaties waar hij (in)direct bij betrokken is en te vaak aan mijn eigen gevoel/emoties voorbij (laat) ga(an). Denk dat het hoog tijd wordt om voor mezelf te kiezen en van hem af te kicken. Mede op basis van wat ik hier lees ben ik me dat gaan beseffen. Net uit frustratie mn tinderprofiel er helemaal af gegooid. Ik wacht mn date met Waalwijk-man nog even af, want dat hadden we al afgesproken. Maar het is tijd voor een schone lei denk ik.
Poeh, dat lijkt me niet fijn nee. Zeker als het een scharrel/FWB is, ondanks dat je er dan minder gevoel bij hebt, het gevoel dat er is, is extra kwetsbaar. Denk ik. Knap van je.

Ja absoluut, so far so good! Vind het lastig om dat na een paar dagen al te zeggen, maar de eerste indrukken zijn positief. Ha, ja ik heb nog contact gehad met meneer agent. Hij vroeg zich een paar dagen geleden af waarom het zo stil was en dat al ruim 2 weken. Waarop ik zei dat hij wellicht mijn mail en de laatste berichtjes nogmaals moest lezen, waarop hij zei eigenlijk een excuses te verwachten.

Heb hem vierkant uitgelachen, dikke middelvinger en per direct overal op blok :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 20:02

Rytir schreef:
Bedankt voor de felicitaties :+: .

Linda-Fleur, enerzijds jammer dat het gevoel afneemt maar dat maakt het uiteindelijk ook wel makkelijker lijkt mij...

Jibbel, hoe vervelend ook, het is wel een mooie zelfreflectie. Het is zo makkelijk om in de adrenaline jezelf voorbij te lopen, maar dat je nu zelf ziet dat dat gebeurt, knap!
Van harte gefeliciteerd :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:39

Net op tijd.. gefeliciteerd rytir!