F_Orumster schreef:Wijze post die van hierboven.
Deze catch op Happen wil ik even delen
[ [url=m/wVkCJo.png]Afbeelding[/url] ]
Whaha, kneus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Thanks, I'll keep you guys updatedLeuk Ailill! Veel plezier alvast, ik mis je wel in het topic hoor!
En die man op happn, vreselijk. Hij denkt nog grappig te zijn ook...

Genoeg die het niet zeggen.
F_Orumster schreef:Wijze post die van hierboven.
Deze catch op Happen wil ik even delen
[ [url=m/wVkCJo.png]Afbeelding[/url] ]
Sneuneus...
En ik ben niet eens Amsterdammer meer

.
voor Jibbel. Heel knap, maar leuk is het nooit...
En toen ik daar wat van zei was het weer mijn schuld! Die is echt niet wijs. Blij dat het nooit tot een echte date is gekomen. Iemand die zo geobserdeerd is door zn eigen ...
Nait best.

Ik had dat eens met thee, was toch echt nog te heet om snel op te drinken, jammer joh
Daarna maar meteen aangegeven dat ik wegging.. 
ligt niet per se aan de mannen hoor.
ook niet zo’n behoefte aan. Snap dat ook nooit zo.
wat denkt hij zelf...
Stelde vrij 'speciale' vragen. Wel origineel maar soms wat ongemakkelijk.xd
Of ik spreek eigenlijk bijna niet af. Gelukkig zijn mijn matches soms 100km ver, dus ik heb een excuus.
Ik ben echt niet iemand die snel afspreekt. Jibbel schreef:Poeh, dat lijkt me niet fijn nee. Zeker als het een scharrel/FWB is, ondanks dat je er dan minder gevoel bij hebt, het gevoel dat er is, is extra kwetsbaar. Denk ik. Knap van je.Rytir, fijne verjaardag!
Goed dat het gevoel wegebt voor je scharrel Linda_Fleur, dan komt er vast vanzelf wat leuks voorbij. Veel plezier iig op je date.
Ailill, bevalt je nieuwe job ondanks dat je het zo druk hebt? Daten komt vanzelf wel weer. Nog wat van de politieman gehoord?
Ik heb het even gehad met de mannen door het gedoe met mn scharrel. Besefte me dat ik me de laatste tijd te vaak rot voel door situaties waar hij (in)direct bij betrokken is en te vaak aan mijn eigen gevoel/emoties voorbij (laat) ga(an). Denk dat het hoog tijd wordt om voor mezelf te kiezen en van hem af te kicken. Mede op basis van wat ik hier lees ben ik me dat gaan beseffen. Net uit frustratie mn tinderprofiel er helemaal af gegooid. Ik wacht mn date met Waalwijk-man nog even af, want dat hadden we al afgesproken. Maar het is tijd voor een schone lei denk ik.
Rytir schreef:Van harte gefeliciteerdBedankt voor de felicitaties.
Linda-Fleur, enerzijds jammer dat het gevoel afneemt maar dat maakt het uiteindelijk ook wel makkelijker lijkt mij...
Jibbel, hoe vervelend ook, het is wel een mooie zelfreflectie. Het is zo makkelijk om in de adrenaline jezelf voorbij te lopen, maar dat je nu zelf ziet dat dat gebeurt, knap!