[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 12:07

Superleuk outfit TheNovelist!

Ik ga even kittens fles geven bij m’n moeder en meteen gebruik maken van het feit dat zij een tuin heeft en ik niet {:}

Afbeelding

xSannee

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:28

Afbeelding

Hier eindelijk weer eens een normale outfit. Tussen al het klussen in het nieuwe huis & paardrijden door blijft er weinig tijd over voor gewone kleding haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:33

Afbeelding
Dagje vol besprekingen

Top - H&M
Rok - Object
Hakken - Zara

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:10

@noeps
Loop je dan de hele dag op hakken? Hoe doe je dat :o. Wil ik ook kunnen maar gisteravond (gala) 4u lang op blokhakken van 5cm staan was al een ramp...

Mijn outfit!
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:12

Mag ik jullie tips vragen? :)

Morgen middag heb ik een sollicitatie gesprek, niet bij een chique kantoor firma oid, misschien belangrijk om te vermelden.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ik wil dat wel vertellen, maar niet dat het meteen zichtbaar is :+
Ik ben dus even mijn kast in gedoken en ben op deze, redelijk veilige keuze outfit uitgekomen. Mijn gewone kleding vind ik mezelf niet meer zo mooi staan dus ben vrij beperkt in keuzes helaas. De legging is trouwens niet helemaal zwart, maar van een soort panty achtige stof gemaakt. Je ziet dus wel iets huid erdoor. Anders vond ik het wel erg zwart worden.
Wat vinden jullie?

Afbeelding

En dan met nette sandalen eronder? Of pumps/ballerina's?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:14

Aranel schreef:

Morgen middag heb ik een sollicitatie gesprek, niet bij een chique kantoor firma oid, misschien belangrijk om te vermelden.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ik wil dat wel vertellen, maar niet dat het meteen zichtbaar is :+
Ik ben dus even mijn kast in gedoken en ben op deze, redelijk veilige keuze outfit uitgekomen. Mijn gewone kleding vind ik mezelf niet meer zo mooi staan dus ben vrij beperkt in keuzes helaas. De legging is trouwens niet helemaal zwart, maar van een soort panty achtige stof gemaakt. Je ziet dus wel iets huid erdoor. Anders vond ik het wel erg zwart worden.
Wat vinden jullie?

[ [url=m/rvvPRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou persoonlijk geen blote schouders doen bij een sollicitatiegesprek.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:21

Aranel schreef:

Wat vinden jullie?

Zou er jasje op doen. En pumps denk! Je ziet niet eens dat je zwanger bent joh hardstikke slank nog haha. Ik ben 15 weken en lijk nu al nijlpaard :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:22

Ik zou deze outfit niet aantrekken.

Heb je geen wit shirt? Andere langere rok of pantalon broek? En dichte schoenen? (Tattoo...)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:25

Te onbedekt en met een jasje erover nogal winters. Ik zou iets anders uitkiezen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes morgen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:25

En een panty ipv een legging. Vreselijk die leggings, mag verboden worden. :=

Zou een shirtje met mouwtjes aan doen en nette schoenen er onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:36

Gefeliciteerd fyenna!

Ik zou het hemdje in je rokje doen, maar het liever verruilen voor een shirtje. En dichte schoenen, verder heel leuk vrolijk rokje!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:37

eenitraM schreef:
Ik zou deze outfit niet aantrekken.

Heb je geen wit shirt? Andere langere rok of pantalon broek? En dichte schoenen? (Tattoo...)

Nee geen wit shirt en de enige langere rok die ik heb zit me te strak nu :+

Pantalon of jasje gaat 'm echt niet worden met 27 graden morgen, een shirt met mouwtjes is wel een goede!

Wat betreft panty, een zwarte lijkt me dan? Die heb ik wel! Ga ik dat zo ook nog ff proberen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:42

Pantalon broeken hoeven niet super warm te zijn hoor, zou zoiets toch aan doen, desnoods pijpen wat omhoog rollen aan de onderkant en een net t-shirtje of blouseje erop. Ik weet niet hoe oud je bent maar dit soort rokjes zou ik niet aan doen als je volwassen en serieus over wilt komen :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:44

Ik zou sowieso een heel andere outfit kiezen. Vind het rokje ergens een beetje “kind” maken. Mocht je dit toch aan doen, zou ik er een zwart t-shirt op doen in je rokje en indd een panty van 20 den ofzo, heb je een schoentje met hakje?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:45

Marit schreef:
Pantalon broeken hoeven niet super warm te zijn hoor, zou zoiets toch aan doen, desnoods pijpen wat omhoog rollen aan de onderkant en een net t-shirtje of blouseje erop. Ik weet niet hoe oud je bent maar dit soort rokjes zou ik niet aan doen als je volwassen en serieus over wilt komen :)

Je was mij net voor maar ik vind het rokje inderdaad ook erg “kind” maken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 17:45

Aranel schreef:

Wat vinden jullie?

Ik zou ook dit niet doen, heb je geen leuke zwarte jeans/broek leuke blouse of shirt. Mooie dichte schoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:48

Ik zou ook niet voor deze outfit gaan als ik heel eerlijk ben. Afhankelijk van de functie denk ik dat ik zelfs een spijkerbroek of simpele zwarte broek representatiever vind dan dit rokje. Vind dit meer iets waar je even in gaat shoppen of op het terras gaan zitten dan iets voor een sollicitatiegesprek :o Al helemaal in combinatie met een hemdje.

Een simpele zwarte broek (pantalon of donkere spijkerbroek imo) en een shirtje daarop kan hartstikke representatief staan en zij zullen er ook wel begrip voor hebben dat het hartstikke warm is en dat je dus niet in volledig kantoorpak aan komt zetten.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:03

Kijk dat is handig zulke tips, ik heb echt al in eeuwen geen sollicitatie meer gehad dus ik denk te makkelijk over dat soort dingen.

Goed, ik kom zelf nu uit op deze optie

Afbeelding

Afbeelding

En met donkere panty, maar dat vind ik zo winters

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:06

Zo veel beter!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:25

Heb je je blouse uit je rok? Kan het niet heel goed zien.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:26

Ja uit mijn rok inderdaad. Als ik m erin stop is mijn buik echt massaal :+ nu is het nog een beetje bedekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:33

Ja, dit vind ik heel leuk :j Zou persoonlijk voor zonder panty gaan, staat wat vlotter en moet prima kunnen als het warm is buiten!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:36

Oh ja je was zwanger. Ik denk wel dat ik het wat vlotter vind staan als de blouse erin is, maar aangezien je je buik een beetje wilde "verstoppen" zal dit dan wel beter zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 18:41

Ja veel beter!! Al zou ik voor een broek gaan als je je shirtje er niet in wil stoppen. Al denk ik dat je buik echt wel mee valt, ik vind je niet zwanger ogen. En ook ik zou zonder panty met misschien een pump gaan. Ik vind open tenen vaak een beetje Soso voor een sollicitatie.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:04

Mijn outfit vandaag. Alleen voor rijles, daarna ging ie weer uit :+
Afbeelding

Shirt: Vero Moda
Rok: H&M
Panty (tegen plakkende dijen): Hema
Schoenen: Primark
Ketting: Lucardi

Niet op de foto