Ik ga even kittens fles geven bij m’n moeder en meteen gebruik maken van het feit dat zij een tuin heeft en ik niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Mag ik jullie tips vragen?![]()
Morgen middag heb ik een sollicitatie gesprek, niet bij een chique kantoor firma oid, misschien belangrijk om te vermelden.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ik wil dat wel vertellen, maar niet dat het meteen zichtbaar is
Ik ben dus even mijn kast in gedoken en ben op deze, redelijk veilige keuze outfit uitgekomen. Mijn gewone kleding vind ik mezelf niet meer zo mooi staan dus ben vrij beperkt in keuzes helaas. De legging is trouwens niet helemaal zwart, maar van een soort panty achtige stof gemaakt. Je ziet dus wel iets huid erdoor. Anders vond ik het wel erg zwart worden.
Wat vinden jullie?
[ [url=m/rvvPRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan met nette sandalen eronder? Of pumps/ballerina's?
Morgen middag heb ik een sollicitatie gesprek, niet bij een chique kantoor firma oid, misschien belangrijk om te vermelden.
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ik wil dat wel vertellen, maar niet dat het meteen zichtbaar is
Ik ben dus even mijn kast in gedoken en ben op deze, redelijk veilige keuze outfit uitgekomen. Mijn gewone kleding vind ik mezelf niet meer zo mooi staan dus ben vrij beperkt in keuzes helaas. De legging is trouwens niet helemaal zwart, maar van een soort panty achtige stof gemaakt. Je ziet dus wel iets huid erdoor. Anders vond ik het wel erg zwart worden.
Wat vinden jullie?
eenitraM schreef:Ik zou deze outfit niet aantrekken.
Heb je geen wit shirt? Andere langere rok of pantalon broek? En dichte schoenen? (Tattoo...)
Marit schreef:Pantalon broeken hoeven niet super warm te zijn hoor, zou zoiets toch aan doen, desnoods pijpen wat omhoog rollen aan de onderkant en een net t-shirtje of blouseje erop. Ik weet niet hoe oud je bent maar dit soort rokjes zou ik niet aan doen als je volwassen en serieus over wilt komen
Wat vinden jullie?