Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Is het normaal dat m'n dwerghamster blijft hoekgraven? Hij is verhuisd naar een kooi die 20cm langer is (nu 80×35cm), omdat hij in die van 60 z'n ei niet kwijt kon. Een grotere kooi dan dit kan ik niet kwijt
fohadie schreef:Janine1990 schreef:Hoe kan ik mijn kiwis het beste meenemen naar het werk zonder dat ik ze daar nog moet snijden? Wij mogen geen messen mee namelijk.
Bij de Xenos zijn speciale kiwibakjes te koop. Daar kan je em in bewaren als je em thuis snijd. In een boterhamzakje of te grote bak wordt het een rotzooi. Niet aan te raden duS.
En dat je geen messen mee mag is denk ik eerder een hygiënereden dan dat ze bang zijn dat je de kaas gaat aanvallen.
Janine1990 schreef:Maar je mag geen messen mee om fruit te snijden, omdat het onveilige situaties oplevert die mogelijk betekenen dat je tijdelijk je werk niet kan doen.
oomens schreef:Janine1990 schreef:Maar je mag geen messen mee om fruit te snijden, omdat het onveilige situaties oplevert die mogelijk betekenen dat je tijdelijk je werk niet kan doen.
Hygiëneregels kan ik inkomen, maar dit laatste is gewoon onnodige betutteling. Dit argument gebruik je wanneer je een peuter niet met een scherp mes laat eten, niet als volwassen werkgever richting je volwassen werknemers. Als je je mensen niet met kiwimesjes op het kantoor durft te vertrouwen, dan hoor je ze ook niet de verantwoordelijkheid over een productieproces te geven.
Lestrange01 schreef:Eske_B schreef:Is het normaal dat m'n dwerghamster blijft hoekgraven? Hij is verhuisd naar een kooi die 20cm langer is (nu 80×35cm), omdat hij in die van 60 z'n ei niet kwijt kon. Een grotere kooi dan dit kan ik niet kwijt
Hamsters zijn gravers dus ik denk dat het normaal is. Hoe diep is de bodem bedekking die erin zit?
germie schreef:Hoe kan iemand slapen met een snurker in de buurt? Ik doe geen oog meer dicht. Voor mij ook een reden om echt niet verliefd te kunnen worden op iemand die snurk.
Sommigen lijkt het niet te kunnen deren. Ik kan gewoon echt niet meer slapen. Zelfs als ik oververmoeid ben lukt het niet, het snurken is zo'n enorme herrie. Treinen, verkeer, disco's, ik slaap overal doorheen, maar zodra iemand snurkt zal ik niet meer slapen.
Eske_B schreef:germie schreef:Hoe kan iemand slapen met een snurker in de buurt? Ik doe geen oog meer dicht. Voor mij ook een reden om echt niet verliefd te kunnen worden op iemand die snurk.
Sommigen lijkt het niet te kunnen deren. Ik kan gewoon echt niet meer slapen. Zelfs als ik oververmoeid ben lukt het niet, het snurken is zo'n enorme herrie. Treinen, verkeer, disco's, ik slaap overal doorheen, maar zodra iemand snurkt zal ik niet meer slapen.
Hele goede oordopjes
SavannahNx schreef:Is het raar dat ik me aan de kant geschoven voel? Heb mn vriend 6 dagen niet gezien, en hij was 3 dagen met een vriend en nu zouden we vanavond elkaar zien, gaat ie weer met die vriend op stap en zegt daardoor onze afspraak af.. Hij vind dat ik onredelijk ben
SavannahNx schreef:Is het raar dat ik me aan de kant geschoven voel? Heb mn vriend 6 dagen niet gezien, en hij was 3 dagen met een vriend en nu zouden we vanavond elkaar zien, gaat ie weer met die vriend op stap en zegt daardoor onze afspraak af.. Hij vind dat ik onredelijk ben