Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:27

Haha maar ik ben niet boos en neem hem niks kwalijk hoor! Ik wil er zelf wel mee stoppen met de ander nog daten en wil bij hem peilen hoe dat bij hem zit op dit moment, that's it :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:57

Berdien schreef:
He wat sneu, dat had hij vast ook wel eerder kunnen bedenken.

Wijntjes en beste vriendin hebben zeker geholpen! Wel de halve nacht wakker gelegen, heb nog zoveel vragen. Vooral over de manier waarop. The fiets. Waarom heb je niet het lef gehad om me op zijn minst te bellen, in plaats van zo'n laf appje te sturen?!

Vind jullie reacties wel ontzettend lief! :* :* Tof topic is dit.

<3 <3

Wat een eikel ook gewoon. Doet me denken aan Sex and the city, met Berger. Die laat een post-it achter met 'I'm sorry. I can't''. HOE DAN?

Nou ja Berdien, ook dit gaat voorbij. En in the meantime is er altijd wijn.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:58

Maar wat als hij zegt nog te daten? Word je dan boos? Blijf je dan zelf ook met de andere daten?
Ik zou op voorhand al de andere afkappen... Wilt u niet dat u iets geschied....

Ik heb een overeenkomst gevonden tussen mijn ex en mijn vriend :') Ze zijn beide geen fan van de tandarts :') Ex had echt een slecht gebit, en ben ik zelfs aantal keer mee geweest naar de tandarts. Vriend heeft wel een goed gebit maar kreeg van de week ('s nachts) spontaan echt enorm veel pijn dat we zelfs nog naar het ziekenhuis zijn gereden om pijnstilling te halen (paracetamol deed zijn werk niet).
Ik grapte of ik mee moest naar de tandarts voor mental-support, maar dat hoefde toch niet :') Ik ben ervaringsdeskundige in het handje-vasthouden bij de tandarts :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:21

Colien schreef:
Maar wat als hij zegt nog te daten? Word je dan boos? Blijf je dan zelf ook met de andere daten?
Ik zou op voorhand al de andere afkappen... Wilt u niet dat u iets geschied....

Ik heb een overeenkomst gevonden tussen mijn ex en mijn vriend :') Ze zijn beide geen fan van de tandarts :') Ex had echt een slecht gebit, en ben ik zelfs aantal keer mee geweest naar de tandarts. Vriend heeft wel een goed gebit maar kreeg van de week ('s nachts) spontaan echt enorm veel pijn dat we zelfs nog naar het ziekenhuis zijn gereden om pijnstilling te halen (paracetamol deed zijn werk niet).
Ik grapte of ik mee moest naar de tandarts voor mental-support, maar dat hoefde toch niet :') Ik ben ervaringsdeskundige in het handje-vasthouden bij de tandarts :')

Boos worden zeker niet! Hij is er in het begin eerlijk in geweest tegen me en we hebben er verder niks over "afgesproken". Ik had ook niet zo verwacht dat dit op iets serieus ging uitlopen, omdat dat tot nu toe steeds nergens op uitliep bij andere dates. Nu het toch wat serieuzer wordt ga ik er pas over nadenken eigenlijk. Maar mochten we echt op de serieuze tour verder gaan, dan zou ik wel willen dat hij stopt met anderen daten en vanzelfsprekend ik ook.

Haha dat is wel heel toevallig, hij voelt zich vast wat te stoer om jou mee te nemen om zijn handje vast te houden? :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:58

Goedzo Anne_Bento! Snel duidelijkheid gaan scheppen dan :D

Heel toevallig haha. Gok dat hij zich er te stoer voor voelt ja haha "Nee ga tussen werk door" was het antwoord toen ik vroeg of ik mee moest :') Hoop dat hij van zijn pijn af is, hij trok van de week echt helemaal wit weg dat ik dacht dat hij knock-out zou gaan.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:34

Dikke knuffel Berdien! Niet netjes van hem om dit zo via de app te doen.

En een hondje vanwege je goed lopende relatie wegdoen is ook wel bijzonder......

Overigens ben ik eens 'gedumpt' terwijl we samenwoonden dmv een briefje op een stapel verhuisdozen. Of ik aub na het weekend weg wilde zijn, tot die tijd zat hij bij zijn moeder. Hij had mijn familie ook al op de hoogte gebracht zodat ik ergens naartoe kon.....
Oh, en nee ik ging niet vreemd of iets dergelijks :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:36

Zo, dat is uitgeschreven op Paiq en verwijderd. Ben daar klaar mee. 3x achter elkaar iemand die niet reageert of die je gewoon bijna direct verwijderd.
Gelukkig nog een pratende match op Tinder

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:39

Bizár hoe mensen om gaan met elkaar :oo Zo beëindig je toch geen relatie?

Ondertussen swipe ik weer vrolijk op Tinder. Hilarisch, kom een aantal ex-dates tegen die dan een superlike hebben gebruikt :') Eeennnnn door naar links.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:54

Ja Berdien, het is echt erg..

Ik heb nu een leuke scharrel, zien elkaar eens per week ongeveer.. Ben iedere x weer positief verrast over het gemak waarmee het afspreken gaat. Hij is daar dan weer verbaasd over, want hij vindt het heel normaal.. Dus even uitgelegd hoe het meestal gaat :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 18:59

Leuk he, verschillende referentiekaders :D

Ja onvoorstelbaar. En ik ben heel wat gewend, ik heb zo'n beetje dagelijks mensen tegenover me die gaan scheiden. Maar goed, die hebben nog wel de wens (soort van) om er samen uit te komen. Een briefje op verhuisdozen plakken ben ik nog niet tegengekomen :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 19:56

Echt heel bijzonder idd...

Ik heb mijn vriend wel laten weten als ie ooit zo stom is om vreemd te gaan. Dat zn spullen dan onder mn raam op de stoep liggen.. en die ze na een appje maar moet gaan bij elkaar rapen :') Maar goed, dan vraagt iemand er om.. anders kan je het gewoon fatsoenlijk beindigen. Hoe rot dat ook is om te doen..

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:20

Twee maanden geleden uit frustratie Tinder gedelete, vandaag toch weer geïnstalleerd. Dankzij dit topic overigens, vind jullie leuke verhalen te mooi haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:29

Essia schreef:
Twee maanden geleden uit frustratie Tinder gedelete, vandaag toch weer geïnstalleerd. Dankzij dit topic overigens, vind jullie leuke verhalen te mooi haha!

Dan heb je de laatste pagina's duidelijk niet bijgelezen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:34

Ik zeg niks :') :')

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:39

Jawel hoor, maar ik zie het graag optimistisch in :') Ik lees al even mee, niet alleen recente tegenvallers.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 20:51

Afbeelding

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:29

Exitium schreef:
[ [url=m/Yjlsp1.png]Afbeelding[/url] ]

Brotip ook echt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:44

:')

Rot zeg Berdien, hield me eigenlijk een beetje vast aan jouw verhaal maar dit bevestigt m'n cynisme wel een beetje _O-

Vandaag wel weer heel de dag geappt met m'n leuke match, zo gaat het al een week, alleen vandaag echt best wel serieus gepraat :')
Hij zit wel echt in een lastige periode, ben benieuwd of we elkaar echt gaan zien, het plan is er wel maar we zullen zien.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 00:31

Flessuh schreef:
Zo, dat is uitgeschreven op Paiq en verwijderd. Ben daar klaar mee. 3x achter elkaar iemand die niet reageert of die je gewoon bijna direct verwijderd.

Hmm naast Tinder gebruik ik nog RP en lexa en daar valt het wel op hoeveel mensen echt reageren, heb je het daar wel eens geprobeerd? Op tinder heb ik echt nauwelijks matches en juist daar reageren meiden ook nog eens weinig. :(

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:03

Wel goed dat hij je dat gelijk verteld Robijntjah!

Mijn eetlust is vanaf zondagavond ook weg haha..

Mensen gaan akkoord over de prijs van Lizzy, waarschijnlijk komen ze zaterdag, dus brengt ex haar vrijdagavond bij mij, dus nemen zij vrijdag afscheid van haar. En als het klikt, gaat ze zaterdag gelijk mee naar Brabant en dat is hopelijk de laatste verhuizing voor haar.

Zal ff zwaar worden! Maar dan heb ik hopelijk écht rust!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:40

DanielleB schreef:
Wel goed dat hij je dat gelijk verteld Robijntjah!

Mijn eetlust is vanaf zondagavond ook weg haha..

Mensen gaan akkoord over de prijs van Lizzy, waarschijnlijk komen ze zaterdag, dus brengt ex haar vrijdagavond bij mij, dus nemen zij vrijdag afscheid van haar. En als het klikt, gaat ze zaterdag gelijk mee naar Brabant en dat is hopelijk de laatste verhuizing voor haar.

Zal ff zwaar worden! Maar dan heb ik hopelijk écht rust!

Fijn dat ze akkoord zijn, zal zeker even zwaar worden, lijkt me niet niks... :(:) maar ik geloof wel dat het daarna een stukje rust zal gaan geven :)

Essia, inderdaad optimistisch blijven haha... mijn laatste date is tot nu toe een succesverhaal

ik had gister date 5 en was weer helemaal fijn. Hij kan me zo enorm aan het lachen krijgen, dat lukt lang niet iedereen, vind dat wel erg belangrijk. Het is ook niet meer de vraag of er een volgende date komt, meer wanneer die komt. Ik heb niet durven vragen of ie nog date met anderen en hoe hij daarin staat := ik weet echt niet zo goed hoe je vanuit daten naar een stapje verder komt haha... lastig dit :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:51

Hahah die stap hebben wij inderdaad ook gehad... Draaiden er wat om heen, maar ja hoe zeg je het van goh hé wij zijn nu een stel??

Anders het een beetje als een soort van grapje ofzo er in gooien...

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:53

Anne: mijn advies is om hier niet te lang met te wachten! Zeker niet als hij in het begin aangaf dat hij met nog een meisje bezig was.
Ik word zelf altijd ontzettend onrustig van die onzekerheid. Ik pieker me kapot.

Ik ben zondag naar een pretpark geweest met een jongen waarmee ik in december-januari mee heb gedate. Gewoon vriendschappelijk, maar er hing toch wat spanning tussen ons. Ik wil graag het vriendschappelijk houden aangezien we in oktober naar NY gaan :+ Het rare is dat ik sinds zondag geen behoefte meer heb om met andere jongens te daten. Hoezo verwarrend?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:53

Tja ik ben daar zelf ook slecht in, maar zou t niet als grapje doen want een grapje is t niet. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:56

Ja ik wil er zelf nog niet echt het woordje relatie aan hangen eerlijk gezegd, dat voelt echt nog te snel... haha, lekker tussenin hangen dus. Eerstvolgende date ga ik er toch maar eens over beginnen.. hij is gelukkig ook wel iemand van duidelijkheid en eerlijkheid dus denk dat hij het zelf ook wel fijn zal vinden. Zal wel morgen of overmorgen worden :o