Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:He wat sneu, dat had hij vast ook wel eerder kunnen bedenken.
Wijntjes en beste vriendin hebben zeker geholpen! Wel de halve nacht wakker gelegen, heb nog zoveel vragen. Vooral over de manier waarop. The fiets. Waarom heb je niet het lef gehad om me op zijn minst te bellen, in plaats van zo'n laf appje te sturen?!
Vind jullie reacties wel ontzettend lief!![]()
Tof topic is dit.
Colien schreef:Maar wat als hij zegt nog te daten? Word je dan boos? Blijf je dan zelf ook met de andere daten?
Ik zou op voorhand al de andere afkappen... Wilt u niet dat u iets geschied....
Ik heb een overeenkomst gevonden tussen mijn ex en mijn vriendZe zijn beide geen fan van de tandarts
Ex had echt een slecht gebit, en ben ik zelfs aantal keer mee geweest naar de tandarts. Vriend heeft wel een goed gebit maar kreeg van de week ('s nachts) spontaan echt enorm veel pijn dat we zelfs nog naar het ziekenhuis zijn gereden om pijnstilling te halen (paracetamol deed zijn werk niet).
Ik grapte of ik mee moest naar de tandarts voor mental-support, maar dat hoefde toch nietIk ben ervaringsdeskundige in het handje-vasthouden bij de tandarts
Flessuh schreef:Zo, dat is uitgeschreven op Paiq en verwijderd. Ben daar klaar mee. 3x achter elkaar iemand die niet reageert of die je gewoon bijna direct verwijderd.
DanielleB schreef:Wel goed dat hij je dat gelijk verteld Robijntjah!
Mijn eetlust is vanaf zondagavond ook weg haha..
Mensen gaan akkoord over de prijs van Lizzy, waarschijnlijk komen ze zaterdag, dus brengt ex haar vrijdagavond bij mij, dus nemen zij vrijdag afscheid van haar. En als het klikt, gaat ze zaterdag gelijk mee naar Brabant en dat is hopelijk de laatste verhuizing voor haar.
Zal ff zwaar worden! Maar dan heb ik hopelijk écht rust!