Maar voor het eerst hier achter regenton leeg. Wilde pakken hee kraan open maar geen water.
voor ton zit half vol nog, moet voor achter dus nu wel overal slang voor pakken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AbbyBlues schreef:Morganlefay schreef:Ja en in Griekenland hoost het de tent uit.
Volgens mij ligt de staalstroom weer eens verkeerd in dit geval boven ons.
Wanneer de straalstroom over of vlak langs Nederland of België loopt krijgen we in de regel de ene na de andere depressie te verwerken met herhaaldelijk regen en wind.
Zou die dan over de hele aarde zijn verschoven? (heb hier geen verstand van) Mijn mannetje in Amerika heeft normaal de straalstroom net onder zich liggen, inmiddels ligt die 8 uur naar het noorden waardoor hij veel heter en natter weer heft dat normaliter 8 uur zuidelijker ligt.

Chasey schreef:Geen storm, maar wel zag ik zojuist rond 23:30 toen ik buiten was bij de paarden een hele grote oranje, paars, wir, groene vuurbol door de lucht schieten. Iemand die toevallig ook gezien? Ik wil weten wat het was.
Kan me niet herinneren of ik zoiets vaker heb gezien.
Edit. Prachtige foto’s trouwens
Gaaf!Chasey schreef:Geen storm, maar wel zag ik zojuist rond 23:30 toen ik buiten was bij de paarden een hele grote oranje, paars, wir, groene vuurbol door de lucht schieten. Iemand die toevallig ook gezien? Ik wil weten wat het was.
Kan me niet herinneren of ik zoiets vaker heb gezien.
Edit. Prachtige foto’s trouwens
Citaat:SpaceX is targeting Friday, June 29 for an instantaneous launch of its fifteenth Commercial Resupply Services mission (CRS-15) at 5:42 a.m. EDT, or 9:42 UTC, from Space Launch Complex 40 (SLC-40) at Cape Canaveral Air Force Station, Florida. Dragon will separate from Falcon 9’s second stage about nine minutes and thirty seconds after liftoff and attach to the space station on Monday, July 2.
---------------
Secondary Mission: Long Coast Phase Demonstration
The booster will be expended. Dragon has no fairing, so there will be no fairing recovery attempt. However, according to Michael Baylor, there will be a long coast phase demonstration of Stage 2.
This also explains why stage 2 is expected to re-enter over the North Atlantic and not the South Pacific as usual. Bron: r/SpaceX
.