Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik zag vandaag voor het eerst dat juli & augustus beide 31 dagen heeft, en dat vond ik gek omdat ik dacht dat het om & om was. Dus ik ging het googelen, blijkt het dus te gaan om Juli(us) Caesar en Augustus die beide per se 31 dagen wilden.
Vond ik wel een grappig feitje en my mind was blown
Sokje_6 schreef:In mijn nieuwe huis kijk ik uit op windmolens. Ik heb er nog nooit bij stilgestaan, maar ineens viel mij op dat ze de bovenkant dus kunnen draaien om op de juiste windrichting te staan. Ik had geen idee dat dat konIk dacht altijd dat ze één richting kozen om die dingen te bouwen en dan maar hopen op het beste
Sokje_6 schreef:In mijn nieuwe huis kijk ik uit op windmolens. Ik heb er nog nooit bij stilgestaan, maar ineens viel mij op dat ze de bovenkant dus kunnen draaien om op de juiste windrichting te staan. Ik had geen idee dat dat konIk dacht altijd dat ze één richting kozen om die dingen te bouwen en dan maar hopen op het beste
verootjoo schreef:Sting schreef:Ik vind het vooral zonde hoe hij dat grote stuk gewoon wegfrommeld... Folie is ontzettend milieu belastend dus wij gebruiken het zo min mogelijk. Heb nog niet altijd een goede vervanger gevonden.
Siliconen overtrekkers, bijenwasdoeken of gewoon afwasbare bakjes
Ik gebruik nooit folie.