Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:35

Ik heb maar 3 icoontjes bovenaan, de meest rechtse kom ik op profiel aanpassen enzo (foto's), maar niet afstand.
Misschien is mijn telefoon echt zo oud dat zelfs dat knopje niet werkt :')

MissBambi

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:49

Als je op dat rechtse icoontje klikt staat er onder je foto instellingen. Maak anders even een printscreen :)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:17

Bij mijn telefoon is het het linker icoontje, kom je bij je profiel en kan je bij instellingen alles veranderen.

Ik ga morgen uit eten met m'n tinderdate :):)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:21

NoeskaMoos schreef:
Gezien Pokemon Go niet werkte op mijn Smartphone, heb ik Tinder maar geïnstalleerd.
Alleen hoe kan ik de afstand enzo instellen?

Ik krijg nergens app instellingen -O-

Heb je alle 151 matches al gevonden? Zitten ook hele zeldzame tussen.

Ik kreeg bijna medelijden met mijn tindermatch := Hij begint te praten: "Endlich habe ich auch mal ein Match gefunden". Moest hem teleur stellen met dat ik geen Duits spreek. Maandag wel gewoon gezellig spontaan een drankje gedaan met iemand, maar allebei er over eens dat het voor de rest echt niet meer zou worden dan dat. En vanavond heb ik een enigszins onverwachte niet-tinderdate...

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 17:27

Haha en ze hebben allemaal verschillende levels :D

Screenshot maken snapt mijn telefoon ook al niet.
Weet je wat? Ik ga wel echt een nieuwe halen en daar de instellingen goed op zetten.
Ik vermaak me voor nu wel met überhaupt proberen niet per ongeluk mensen te super liken en opletten hoe ver ze van me vandaan zitten.

Ik heb zowaar al een match! Met een bioloog (ben ik zelf ook). Zo te zien begint Tinder met gezamenlijke vriendschappen op FB af te struinen want we hebben aardig wat gemeenschappelijke vrienden.
Als er wat interessants gebeurt laat ik het wel weten

Of als ik mijn nieuwe telefoon heb uitgekozen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:15

En hij is weer onderweg :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:23

Robijntjah schreef:
En hij is weer onderweg :')

Wat spreken jullie laat af :P
Maar wel leuk!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 00:28

*\o/* veel plezier!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:25

mirthheee schreef:
Had paar dagen terug gezegd hoe erg mn laatste date was na de date, was tinder opschonen en eigenlijk van plan te verwijderen.. zegt er nog een leuke jongen hoi en nu spreken we elkaar al 3 dagen non stop _O- Ben benieuwd wat hiervan komt.

Vraagje voor de gene met een lange afstand: hoe doen jullie dat? ik heb redelijk strenge ouders dus die zien het niet zitten als ik niet op een openbare plek afspreek bijvoorbeeld, en verweg ook niet :')

Hij komt jouw kant op naar een opembare plek? :))
Weet niet wat de afstand is? Maar mijn vriend en ik wonen 91km uit elkaar en de eerste keren kwam hij mijn kant op (naar den bosch dus) wel zo gentleman :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:25

Tinder in plaats van pokemon go.
Hoeveel heb je er al gevangen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 07:43

We spreken andere dingen af maar dan besluiten we zo laat dat we elkaar willen zien :')

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 10:06

Ik heb er 2 tot nu toe. (moet nog een beetje inkomen als trainer he)
Eentje kan slechts over zeilboten praten, we noemen hem "zeilbootman" :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:08

Iemand die je opzoekt via fb en daar berichten gaat sturen en diezelfde die ook je nummer opzoekt en je gaat appen is dat iemand die zijn best voor je doet of wat anders???

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:26

Misschien kan je je zeilbootman nog trainen :+

Denk dat ie ernstig z'n best doet, alleen lijkt t wel een stalker zo :Y)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:31

heeft meer weg van stalken... tegenwoordig is fb toch "even snel" dan sms'en en app'en. Dus waarom alle mogelijke communicatiewegen opzoeken en gebruiken? Ik zou er neit happy van worden...

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:50

Queelens schreef:
mirthheee schreef:
Had paar dagen terug gezegd hoe erg mn laatste date was na de date, was tinder opschonen en eigenlijk van plan te verwijderen.. zegt er nog een leuke jongen hoi en nu spreken we elkaar al 3 dagen non stop _O- Ben benieuwd wat hiervan komt.

Vraagje voor de gene met een lange afstand: hoe doen jullie dat? ik heb redelijk strenge ouders dus die zien het niet zitten als ik niet op een openbare plek afspreek bijvoorbeeld, en verweg ook niet :')

Hij komt jouw kant op naar een opembare plek? :))
Weet niet wat de afstand is? Maar mijn vriend en ik wonen 91km uit elkaar en de eerste keren kwam hij mijn kant op (naar den bosch dus) wel zo gentleman :D

Hij komt vandaag vanuit Nijmegen naar Eindhoven voor me :o we gaan pokemonnen _O- en ergens eten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:51

Alja, daar zou ik het echt niet warm van krijgen, ik vind dat echt eng gedrag. Als ik wil dat iemand mijn nummer heeft, geef ik het zelf wel. Me opzoeken via FB is één ding, maar dit? Brrrrrrrrr.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:53

Alja schreef:
Iemand die je opzoekt via fb en daar berichten gaat sturen en diezelfde die ook je nummer opzoekt en je gaat appen is dat iemand die zijn best voor je doet of wat anders???

creepy en stalken, dit gaat mij te ver..

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:58

Ik wil ook graag mee kletsen als dat mag! Ben sinds een paar maanden vrijgezel, dus ik heb tinder ook al een tijdje geleden gedownload voor de lol. Met twee mensen een date gehad, en nu met de laatste nog een paar dates meer gehad, en nog steeds datende. blijft apart via social media :P

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 12:04

Alja schreef:

In zijn ogen doet hij waarschijnlijk gewoon hard zijn best ja :+ Wegrennen nu het nog kan...

Pokemonnen op een date, dat heb ik nog niet eerder gehoord :') Wel cool!
Mijn niet-tinderdate was erg geslaagd :o Hij heeft me te fiets opgehaald en toen hebben we in twee verschillende cafeetjes wat gedronken. Ik was best wel bang voor gênante stiltes, omdat hij behoorlijk verlegen kan zijn, maar het is niet stilgevallen dus dat was erg fijn! En erg leuk om hem te zien stamelen of dat ik zijn jas aan wilde, omdat het toch iets minder droog bleek te zijn toen we gingen verkassen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 12:07

wat fijn russel!
Als het goed zit, dan voelen stiltes niet ongemakkelijk of genant.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 12:22

RusselNuwell schreef:
Alja schreef:

In zijn ogen doet hij waarschijnlijk gewoon hard zijn best ja :+ Wegrennen nu het nog kan...

Pokemonnen op een date, dat heb ik nog niet eerder gehoord :') Wel cool!
Mijn niet-tinderdate was erg geslaagd :o Hij heeft me te fiets opgehaald en toen hebben we in twee verschillende cafeetjes wat gedronken. Ik was best wel bang voor gênante stiltes, omdat hij behoorlijk verlegen kan zijn, maar het is niet stilgevallen dus dat was erg fijn! En erg leuk om hem te zien stamelen of dat ik zijn jas aan wilde, omdat het toch iets minder droog bleek te zijn toen we gingen verkassen.

haha ja ik hoef als eerste date niet zo iets heel fancy, vind ik stiekem best awkward haha. wat leuk dat de date goed ging!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 12:31

Daar kan ik helemaal inkomen :') Ik voel me nog steeds schuldig als ik denk aan de jongens die me graag tijdens de date echt in de watten willen leggen, maar dat ik ze dan gewoon niet leuk vind. Bij een etentje is iemand toch al snel 40 euro kwijt, dat is voor mij als student best een hap geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:08

Alja schreef:

Nee, als jij niet jouw nummer aan hem hebt gegeven is het creepy.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:11

Ik ben daar ook helemaal niet van gediend en toen ik dat zei was ik dubieus want ik heb de gelezen vinkjes uitstaan en dan ben je een vrouw die altijd op de app zit..

Idd niet nummer gegeven!