Misschien is mijn telefoon echt zo oud dat zelfs dat knopje niet werkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoeskaMoos schreef:Gezien Pokemon Go niet werkte op mijn Smartphone, heb ik Tinder maar geïnstalleerd.
Alleen hoe kan ik de afstand enzo instellen?
Ik krijg nergens app instellingen
mirthheee schreef:Had paar dagen terug gezegd hoe erg mn laatste date was na de date, was tinder opschonen en eigenlijk van plan te verwijderen.. zegt er nog een leuke jongen hoi en nu spreken we elkaar al 3 dagen non stopBen benieuwd wat hiervan komt.
Vraagje voor de gene met een lange afstand: hoe doen jullie dat? ik heb redelijk strenge ouders dus die zien het niet zitten als ik niet op een openbare plek afspreek bijvoorbeeld, en verweg ook niet
Queelens schreef:mirthheee schreef:Had paar dagen terug gezegd hoe erg mn laatste date was na de date, was tinder opschonen en eigenlijk van plan te verwijderen.. zegt er nog een leuke jongen hoi en nu spreken we elkaar al 3 dagen non stopBen benieuwd wat hiervan komt.
Vraagje voor de gene met een lange afstand: hoe doen jullie dat? ik heb redelijk strenge ouders dus die zien het niet zitten als ik niet op een openbare plek afspreek bijvoorbeeld, en verweg ook niet
Hij komt jouw kant op naar een opembare plek?
Weet niet wat de afstand is? Maar mijn vriend en ik wonen 91km uit elkaar en de eerste keren kwam hij mijn kant op (naar den bosch dus) wel zo gentleman
Alja schreef:Iemand die je opzoekt via fb en daar berichten gaat sturen en diezelfde die ook je nummer opzoekt en je gaat appen is dat iemand die zijn best voor je doet of wat anders???
RusselNuwell schreef:Alja schreef:Iemand die je opzoekt via fb en daar berichten gaat sturen en diezelfde die ook je nummer opzoekt en je gaat appen is dat iemand die zijn best voor je doet of wat anders???
In zijn ogen doet hij waarschijnlijk gewoon hard zijn best jaWegrennen nu het nog kan...
Pokemonnen op een date, dat heb ik nog niet eerder gehoordWel cool!
Mijn niet-tinderdate was erg geslaagdHij heeft me te fiets opgehaald en toen hebben we in twee verschillende cafeetjes wat gedronken. Ik was best wel bang voor gênante stiltes, omdat hij behoorlijk verlegen kan zijn, maar het is niet stilgevallen dus dat was erg fijn! En erg leuk om hem te zien stamelen of dat ik zijn jas aan wilde, omdat het toch iets minder droog bleek te zijn toen we gingen verkassen.