tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:31

Was zojuist een liedje aan het luisteren waarbij de zin "A moment to say I don't owe you a goddamn thing" mij erg opviel. Dit echt echt de zin die ik in mijn hoofd moet herhalen.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:55

Even van me afschrijven dan maar..
Vandaag een hele leuke dag gehad met vriend! Maar goed nu het punt waar ik echt heel erg mee zit en dat is het feit dat hij verhuisd is naar zijn moeder (zijn ouders zijn gescheiden en hij woonde altijd bij zn vader die 10 minuutjes verderop woont. Nu woont hij 20/30 minuten verder). Opzich valt de reistijd wel mee, hij heeft dan een brommer als vervoersmiddel dus het kan wel heel erg koud zijn, maar de afstand is als je het zo zegt niet echt het probleem. We hebben het allebei heel erg druk; allebei baantje, vrienden, school en dan tijd maken voor elkaar dus de weken zitten altijd heel erg vol. Toen hij nog echt om de hoek woonde was hier geen probleem, want hij had weinig regels bij zijn vader dus doordeweeks kwam hij meestal spontaan na school even langs of gewoon gezellig een avondje. Nu hij bij zijn moeder woont doordeweeks mag hij eigenlijk niks meer. Zo moet hij om half 10 al thuis zijn en met de reistijd die er aan vast zit is het dus doordeweeks eigenlijk niet eens meer te doen. Ik vind dit heel erg jammer, omdat we net een avondje samen hadden en dat nu dus compleet wegvalt. Alleen het weekend is nu nog over, maar aangezien hij ook heel veel vrienden heeft, naar zijn sport moet en ik moet werken is dit dus ook niet bepaald relaxed meer. De tijd die we samen hebben is nu dus eigenlijk echt super minimaal geworden en ik ben hier echt ontzettend teleurgesteld over aangezien we net meer tijd samen hadden en we nu amper nog tijd samen hebben. Alles is echt een beetje een chaos geworden in onze relatie en ik weet eigenlijk niet hoe ik ermee om moet gaan. Elkaar zien wordt steeds lastiger en ik zit echt een beetje met mij handen in het haar. Ik hou echt onwijs veel van die jongen en het ging echt super goed tussen ons totdat we nu eigenlijk helemaal opnieuw moeten beginnen met een weg zoeken. Ik ben het meeste bang dat er geen tijd meer voor mij gaat zijn waar ik wel heel erg naar verlang. Iemand tips om hier mee om te gaan misschien? Wilde het graag van me afschrijven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 22:02

Ik geloof er in dat als je bij mekaar hoort de afstand echt niet uitmaakt. Ik heb 1 jaar lang elk weekend 7 uur gereisd om bij mijn vriend te komen. Nee, was echt niet leuk en heel vermoeiend en ik miste hem enorm maar het lukte en ik waardeerde de tijd dat we bij mekaar waren alleen maar meer.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 22:04

naomiiiii schreef:
Ik geloof er in dat als je bij mekaar hoort de afstand echt niet uitmaakt. Ik heb 1 jaar lang elk weekend 7 uur gereisd om bij mijn vriend te komen. Nee, was echt niet leuk en heel vermoeiend en ik miste hem enorm maar het lukte en ik waardeerde de tijd dat we bij mekaar waren alleen maar meer.

Klopt met die reistijd komen we uiteindelijk wel uit, maar het is meer dat allebei onze weekenden ook echt heel erg druk zijn dat daar dus ook bijna geen tijd meer uit te halen is. Ik verlang heel erg een beetje weer naar het oude, maar ik besef me ook dat dat er niet meer gaat zijn. Doet op zich echt wel pijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 22:13

Nou ik was ook druk en had genoeg te doen. Dat plande ik dan doordeweeks. Je moet er wat voor over hebben. Het is heel makkelijk om te zeggen dat je geen tijd hebt maar als je iets echt wilt maak je er gewoon tijd voor. Zo simpel is het in mijn ogen wel. :Y)

Heb ik nu bijvoorbeeld met vriendschappen. Alles gewoon goed plannen, helpt een heleboel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 02:32

Nou, uiteindelijk maar via de app gedaan! Blijkbaar was ik niet evhtvduidelijk geweest dat het dringend voor me was. Hij is niet boos oid, maar wel vab mening om keer goed te praten. Maar wanneer dat is? Ik heb geen idee! Maak me er echt zorgen over. Maar ik weet niet in hoeverre er iets is of was tussen ons. Maar op dit moment zie ik hem dan online & dan mis ik hem! :(

Zie hem donderdag of vrijdag pas Op het werk. Dus even voor genomen om hem niet de appen, als dat gaat lukkeb.... :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 06:24

Ik haat deze pijn. En ik weet dat het een fase is, kom er wel weer uit.. maar man, wat poedersuiker.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 09:19

naomiiiii schreef:
Nou ik was ook druk en had genoeg te doen. Dat plande ik dan doordeweeks. Je moet er wat voor over hebben. Het is heel makkelijk om te zeggen dat je geen tijd hebt maar als je iets echt wilt maak je er gewoon tijd voor. Zo simpel is het in mijn ogen wel. :Y)

Heb ik nu bijvoorbeeld met vriendschappen. Alles gewoon goed plannen, helpt een heleboel.

Hier sluit ik me bij aan. Mijn ex en ik moesten ook een stukje reizen en mijn weekenden waren ook vol. Maar toch waren we vrijwel elk weekend samen. Ik had dan gewoon de ruimte om mijn eigen ding te doen (zoals werken) en hij ging dan studeren. Zodat we in de avonden wel samen waren.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 10:22

Ik denk dat je beide die tijd voor elkaar moet willen inplannen.. maar dit is niet het enige wat er speelt toch stroopkoek?

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:06

Air schreef:
Ik denk dat je beide die tijd voor elkaar moet willen inplannen.. maar dit is niet het enige wat er speelt toch stroopkoek?

Er speelt verder niks meer, want dat was juist opgelost door heen doordeweekse dag te doen en dan het weekend gewoon naar vrienden te gaan etc. Maar doordat hij nu verhuist is is dit geen optie meer. Ik ga het er vrijdag even met hem over hebben hoe hij het nu ziet gaan in de toekomst.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:01

Succes!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 16:16

Zertab schreef:
Succes!

Dankje! Gaat vast goed komen hoor, want aan de liefde ligt het niet dus de wil is er sowieso alleen de weg nog even ontdekken :) Heb er alle vertrouwen in!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:03

Houd ons op de hoogte :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 19:04

Ik voel me naar. Ik weet waaraan het ligt, maar heb zowat alle meningen al gehoord en ik weet gewoon wat ik moet doen. Wat het beste is. Ik kan het alleen niet...

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 20:19

Ik kom me even melden.
Sinds vorige week vrijdag ben ik weer alleen.
Ik heb zelf de relatie beindigd.
Vorige week had ik al een time-out genomen en heb ik een weekje bij mijn tante geslapen, het liefst had ik gehoopt dat mijn vriend toen moeite zal doen om aan mij te laten merken dat hij nog aan mij dacht en echt gek op mij is zoals hij zegt. Maar helaas, dat was niet zo.
Vrijdag dus de relatie beindigd en op dit moment ben ik er confused.
Voor mijn gevoel is de liefde weg, maar aan de ene kant had ik gehoopt dat hij nog voor mij zal vechten, ook al was het maar 1 simpel berichtje.

Op dit moment ben ik druk op zoek naar een nieuwe onder komen. (Woon nu tijdelink nog bij mn tante)
En gaan mijn dagen met ups en downs.
Zoals gister avond kreeg ik even een flinke dip en vroeg ik mezelf af of ik wel de juiste keuze had gemaakt...
Ik merk dat ik echt even tijd voor mezelf nodig heb om alles te verwerken.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:07

Virtuele knuffel voor jullie allebei :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:45

Waarom moet hij voor jou vechten als jij zelf afstand hebt genomen? Ik weet de achtergrond natuurlijk niet, maar misschien heeft hij je juist ruimte willen geven.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 22:59

Amyjames, dus je hebt wel verwschtingen van hem, maar spreekt die niet uit? Hoe moet hij weten wat jij wil? Hij handelt naar zoals hij het het beste vindt op dat moment. En dan verwijt jij hem dat hij iets anders had moeten doen.
Dat vind ik niet eerlijk richting hem.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 23:13

Ik zat inderdaad ook te denken van wat je nu eigenlijk wilde maar ik twijfelde of ik het verkeerd las. Je hebt zelf om een time-out gevraagd maar wilt wel dat hij naar je vroeg of aandacht gaf? Dat is geen time-out dan toch? Dan zou je gezegd moeten hebben dat je ergens anders gaat overnachten en hij maar eens moet tonen of hij je 'terugwilt'.

Wat was zijn reactie eigenlijk op dat je het uitmaakte?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 07:56

AmyJamess schreef:
Ik kom mij hier even melden..
Op dit moment loopt mijn relatie niet lekker.
Laatste tijd veel irritaties/ruzie's.
Het is niet dat we echt slaande ruzie hebben. Maar het gaat soms echt om de stomste dingen waarvan ik denk waarom? Maar er zijn ook zoveel momenten dat we lachen en nog zoveel plezier met elkaar hebben.
Nu denk ik de laaste tijd veel over onze relatie na. Het is niet dat ik niet meer van hem hou, hij is echt mijn maatje maar voor mij is de liefde weg..
Ik ben voor mijn gevoel niet meer verliefd en twijfel steeds meer of ik wel met hem verder wil.
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dit moet aanpakken.
Ik heb al eens aangegeven dat ik soms het idee heb dat hij niet meer van mij houdt en dat ik affectie en liefde mis.
Hij beloofde beterschap maar voor mijn gevoel is er niets veranderd.
Nu weet ik dat we samen in gesprek moeten, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. We zijn allebei geen praters, en ik weet dat ikzelf gelijk zal gaan huilen door alle emoties.
Ook ben ik bang voor verwijten richting mij toe waar ik dus niet op zit te wachten.

Ik zal even mijn vorige bericht qouten voor wat duidelijker verhaal.
Het is niet iets wat zomaar uit de lucht komt vallen zoals jullie nu misschien denken door mijn bericht. Maar het speelt al langer.
We hebben meerdere gesprekken gehad, er werd beterschap beloofd maar helaas veranderde niets.

Hij reageerde kalm. Hij gaf aan dat hij het niet zag aankomen ondanks de gesprekken en dat ik een weekje ergens anders heb geslapen en we een aantal gesprekken over onze relatie hebben gehad waarin ik duidelijk heb aangegeven wat mij dwars zat.
Hij ziet dat anders dan mij...
Met het 'voor mij vechten' bedoel ik dus de afgelopen maanden sinds ons eerste gesprek, en niet alleen de time-out periode.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:00

Ik snap je stukje voor mij vechten wel.
Al zou hij alleen even een berichtje doen, hoe gaat het of iets in die richting.
Het hoeft niet direct super slijmerig te zijn of wat dan ook maar gewoon interesse tonen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 22:18

Dat maakt het inderdaad wel duidelijker. Dan heeft hij dus gewoon een bord voor z'n kop als hij dit niet zag aankomen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:46

Hoe gaat het hier? :(:)

Ik merk dat het met mij goed gaat!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:05

Opzich wel aardig. Behalve dat soms echt duidelijk is dat ik een flinke knak gekregen heb door de vorige relatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:37

Hagelslag, same! Mijn vertrouwen in de mensheid is echt weer volledig weg haha.

Desondanks heb ik wel veel lol met collega's en daar heb ik echt heel veel aan momenteel.

Afgezien van een stalk moment van ex met enge vrienden hier verder ook rustig en niets meer gebeurd.

Richt me momenteel vooral veel op mijn mama, daar gaat het wat slechter mee en door ex daar heel veel tijd mee verloren dus mama gaat even voor alles nu.

Werkrooster voor de feestdagen valt me echt aaaaalles mee dus dat scheelt ook wel weer in energielevel. :)