Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naomiiiii schreef:Ik geloof er in dat als je bij mekaar hoort de afstand echt niet uitmaakt. Ik heb 1 jaar lang elk weekend 7 uur gereisd om bij mijn vriend te komen. Nee, was echt niet leuk en heel vermoeiend en ik miste hem enorm maar het lukte en ik waardeerde de tijd dat we bij mekaar waren alleen maar meer.
naomiiiii schreef:Nou ik was ook druk en had genoeg te doen. Dat plande ik dan doordeweeks. Je moet er wat voor over hebben. Het is heel makkelijk om te zeggen dat je geen tijd hebt maar als je iets echt wilt maak je er gewoon tijd voor. Zo simpel is het in mijn ogen wel.![]()
Heb ik nu bijvoorbeeld met vriendschappen. Alles gewoon goed plannen, helpt een heleboel.
Air schreef:Ik denk dat je beide die tijd voor elkaar moet willen inplannen.. maar dit is niet het enige wat er speelt toch stroopkoek?
AmyJamess schreef:Ik kom mij hier even melden..
Op dit moment loopt mijn relatie niet lekker.
Laatste tijd veel irritaties/ruzie's.
Het is niet dat we echt slaande ruzie hebben. Maar het gaat soms echt om de stomste dingen waarvan ik denk waarom? Maar er zijn ook zoveel momenten dat we lachen en nog zoveel plezier met elkaar hebben.
Nu denk ik de laaste tijd veel over onze relatie na. Het is niet dat ik niet meer van hem hou, hij is echt mijn maatje maar voor mij is de liefde weg..
Ik ben voor mijn gevoel niet meer verliefd en twijfel steeds meer of ik wel met hem verder wil.
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dit moet aanpakken.
Ik heb al eens aangegeven dat ik soms het idee heb dat hij niet meer van mij houdt en dat ik affectie en liefde mis.
Hij beloofde beterschap maar voor mijn gevoel is er niets veranderd.
Nu weet ik dat we samen in gesprek moeten, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. We zijn allebei geen praters, en ik weet dat ikzelf gelijk zal gaan huilen door alle emoties.
Ook ben ik bang voor verwijten richting mij toe waar ik dus niet op zit te wachten.