Gister tijdens het werk stond er vrouw aan de kassa die met iemand aan het kletsen was, zeg ik fijne avond zegt zij niks terug dus dan ga ik verder met de volgende klant. Zegt ze heel arrogant, mag ik een bonnetje? Volgens mij bent u degene die aan het kletsen is... Zegt ze tegen de persoon waar ze mee aan het kletsen was, ja pff ik wil gewoon het bonnetje, blabla
Een film die een paar veel te spannende scenes heeft waardoor ik mis wie het wel en niet red. En m'n telefoon die blijft beweren dat ik nog een ongelezen email heb, terwijl dat niet zo is.
YentlShots
Geplaatst: 02-03-17 23:19
Ik ben normaal niet zo van het ergeren maar vandaag manmanman. Hoofdpijn, kriebelhoest, en hele vervelende mensen die het voor elkaar krijgen om het BLOED onder je nagels vandaan te halen gossie wat een ergernis *sluit klaagpost*
iirrssjjee
Geplaatst: 03-03-17 00:37
Aan de radiator die begon te lekken in ons nieuwbouwhuis en waar we net de laminaatvloer hebben gelegd!! G*d meteen alles staat krom... En eruit halen gaat amper want dan moeten we het uit alle slaapkamers halen omdat het volledig doorgelegd is
Vanmorgen aan Welzorg! die dwongen mij om een vast gelopen scootmobiel die op straat stond,naar huis te duwen. Dat ding is zwaar en ik ben nog aan het revalideren [9mnd. geen kracht zetten] na een Stenose/Hernia operatie.Er was verder niemand die me kon helpen en Welzorg kon pas volgende week langs komen.Nu heb ik behoorlijk pijn in mijn nek en erger me dood aan Welzorg!
Dat ik eindelijk een tweede keus heb kunnen maken qua studie maar ik me daar voor 15 januari voor had moeten inschrijven.. Mijn eerste keus is niet gelukt en nu heb ik dus geen opties meer.
Dat ik niet weet wat ik voor mijn verjaardag kan vragen(aan ouders/broer/vriend , over 8 dagen jarig) en ik niet weet wat ik aan mn vriend kan geven...