Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Freyr schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan: Zowel mijn vader als ik zijn frequente puzzelaars, allee is leuk en goed. Nou is mijn vader echt binnen 1 avond klaar met een puzzel van 1000stukjes. Wat is voor jullie de moeilijkste puzzel die je ooit eens hebt gemaakt? Ik wil hem zoiets voor Sinterklaas geven. Dan is die een keer eens even langer bezig
Freyr schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan: Zowel mijn vader als ik zijn frequente puzzelaars, allee is leuk en goed. Nou is mijn vader echt binnen 1 avond klaar met een puzzel van 1000stukjes. Wat is voor jullie de moeilijkste puzzel die je ooit eens hebt gemaakt? Ik wil hem zoiets voor Sinterklaas geven. Dan is die een keer eens even langer bezig
MaTuMi schreef:Freyr schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan: Zowel mijn vader als ik zijn frequente puzzelaars, allee is leuk en goed. Nou is mijn vader echt binnen 1 avond klaar met een puzzel van 1000stukjes. Wat is voor jullie de moeilijkste puzzel die je ooit eens hebt gemaakt? Ik wil hem zoiets voor Sinterklaas geven. Dan is die een keer eens even langer bezig
Jan van Haasteren heeft een Expert serie. Is erg moeilijk. Heb zelf de 1000 cadeautjes, vind het zelf te moeilijk denk ik.
Ik heb hier een x gepost dat ik ermee bezig was en hij is nog steeds niet af.