Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElizeVdS schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat het wel reclame is voor ze. Liever eerlijk en weten waar je aan toe bent dan dat je daar komt en je hier tegenaan loopt..
eefjuh20 schreef:Nou wat ik nu weer meemaak op marktplaats..
Ik heb van de week geboden op een mondoni polo shirtje.Kreeg een mail dat ze akkoord ging met het bod.Vervolgens het bedrag en verzendkosten(volgens verkoopster 6,95 overgemaakt)Nu kreeg ik de het shirtje binnen en blijken de verzendkosten geen €6,95 maar €2,56 te zijn!!ik dus een mail gestuurd dat ik graag het verschil terug wil hebben want dit is natuurlijk niet normaal!
Vervolgens krijg ik een mail:Hoi we laten het wel zitten joh,past de polo?
Weer geantwoord met;Nou het lijkt me dat je het verschil van €4,39 terug gaat storten want dit is echt niet eerlijk!
Krijg ik nu net terug:Jij gaat m'n benzine toch ook niet betalen?
Nou sorry hoor maar dit is toch niet normaal?Lekker makkelijk verdienen zo!
Claudia1993_ schreef:eefjuh20 schreef:Nou wat ik nu weer meemaak op marktplaats..
Ik heb van de week geboden op een mondoni polo shirtje.Kreeg een mail dat ze akkoord ging met het bod.Vervolgens het bedrag en verzendkosten(volgens verkoopster 6,95 overgemaakt)Nu kreeg ik de het shirtje binnen en blijken de verzendkosten geen €6,95 maar €2,56 te zijn!!ik dus een mail gestuurd dat ik graag het verschil terug wil hebben want dit is natuurlijk niet normaal!
Weer geantwoord met;Nou het lijkt me dat je het verschil van €4,39 terug gaat storten want dit is echt niet eerlijk!
Dat is inderdaad niet netjes.
Kan me best voorstellen dat het wel eens kan voorkomen dat de verzendkosten lager uitvallen dan je in eerste instantie had verwacht maar lijkt me niet meer dan normaal dat je het verschil dan terugstort...
eefjuh20 schreef:Nou wat ik nu weer meemaak op marktplaats..
Evelienepien schreef:Vin dat dus echt niet kunnen...
Heb het zelf ook 2x gehad met geld overgemaakt om het aangetekend te verzenden.
Komt het per gewoon: heb ik dus 1,50 oid teveel betaald
Zo' n klein bedrag om over te gaan steggelen dus geb iig ook niets meer laten horen.
Dat iemand zoooo oneerlijk kan zijn???
Triest vind ik dat...
Maar ja, voor boven 4 e is het wel moeite waard om erachter aan te gaan.
Maar vin het vd zotte!
Lous schreef:Als je brievenbuspost op een postkantoor laat frankeren krijg je tegenwoordig ook een T&T code. Dus dan word het ook al iets moeilijker.
bridgetF schreef:eefjuh20 schreef:Nou wat ik nu weer meemaak op marktplaats..
Eigenlijk had je moeten zeggen, ik heb het niet ontvangen, wil je even de traceer code aan me doorgeven, dan kan ik kijken waar het ongeveer is. Als ze dan had gezegt het is per gewone post, had je moeten zeggen, dat het via pakket verstuurd zou worden en je daar ook voor hebt betaald. Dat je nu sterk twijfelt of ze niet gewoon een oplichter is en er aangifte van doet. Maar helaas...daarvoor is het al te laat
HTM schreef:Lous schreef:Ik heb steeds niks extra's hoeven te betalen hoor.De enveloppe werd gefrankeerd,en kreeg een bonnetje met de T&T.En niks extra's erbij.
Dat is standaard als je al aan die 3, nog iets euro's zit.
Anders betaal je wel extra.
Citaat:Denk niet dat het veel uit had gemaakt of ik het zo had gedaan of zoals ik het nu heb aangepakt..Ze gaat het verschil niet terug betalen zegt ze want zo was het afgesproken..niet meer en niet minder!
Zo was het niet afgesproken..het valt me trouwens wel op dat het ene mailtje wat ik terug krijg heel netjes getypt is en het andere mailtje vol spelfouten zit..Hmm vreemd