Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:59

Leuke blogs allemaal weer!

Het 5-minuten ritueel vond ik ook wel leuk. Ik moet mezelf er elke dag wel aan herinneren om de ochtend bewust te beginnen en niet om als een malle naar de computer te gaan en te beginnen. Regelmatig ga ik nu 's ochtends sporten of paardrijden. Voorheen "mocht" ik dat van niet van mezelf, want ik moest immers werken en het werk is nooit klaar ;)

Wat een leuk blog heb je wubwub! Ziet er echt goed uit en leuke onderwerpen :D

Mooi kleurtje, die groene van OPI!

Ik ben een nieuwe blogserie gestart over mijn doel om binnen 12 maanden subtop te rijden: Van Z naar subtop | Deel 1 - De vraag waar het allemaal mee begint

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:07

anoukkk.

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 14:22

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:42

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:45

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:21

Zo, ik heb eindelijk ook weer puf om te bloggen! Ben afgelopen anderhalve week vrij ziek geweest door bijwerkingen van nieuwe medicijnen. Zelf heb ik dus niet aan de camper kunnen werken, maar gelukkig heeft mijn vriend sinds deze week lekker vakantie, dus hij is wel wezen klussen. En onze grootste klus, het laswerk, is nu ein-de-lijk klaar. Daar zijn we echt vanaf het begin tot een paar dagen geleden mee bezig geweest, dus ik vond het tijd voor een overzichtje van al het werk!

Job "Weld" Done!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:19

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:41

Zo he he, eindelijk weer een beetje inspiratie gehad. Als iemand op zoek is naar goede boeken om te lezen, mijn nieuwe blog: 5 books that left a hole in my heart over pakkende boeken die ik gelezen heb :)

Colorado schreef:
Van mij ook weer een blogpost. Ik kan niet wachten tot morgen :):)
4 Days of life in my backpack

Supervet, je vertrekt weer! :) Terug naar Australië of ergens anders heen deze keer?

Renata82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:50

Ik blog sinds kort over mijn leasepaard en dressuur: http://lorischulpen.wordpress.com Vind het spannend en leuk om te doen! Ik heb net dit draadje ontdekt, dus ik ga me eens goed laten inspireren door jullie meer ervaren bloggers :D.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:52

De boeken die jij noemt heb ik nog niet gelezen Yasmine, maar je brengt me wel op een idee! Ik heb laatst van een cadeaukaart van Bol de boekversies van Dear John, My Sister's Keeper en The Fault in Our Stars gekocht, dus heb voorlopig nog genoeg leesvoer :')

Renata82 welkom!

Zo ik heb ook eindelijk weer fotografiestof voor mijn blog, heb deze week twee 'dag uit het leven van' reportages mogen schieten :):) 1 is nog niet af, want daarvan ga ik de deelnemer nog een dagdeel fotograferen bij zijn andere job, maar de eerste is wel af en komt 1 dezer dagen online als de man (spannend hè? :)) ) zijn goedkeuring heeft gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:59

The Fault in Our Stars heb ik alleen in de bios gezien, maar vond hem echt lang niet zo zielig als ik had verwacht. Natuurlijk, een heftige film, maar ik had het idee dat het echt zo'n bewuste tranentrekker was

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 18:05

Ik heb de film nog niet gezien, dus ik ben benieuwd of ik er tranen van krijg.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 18:57

Wat ik van de trailer van de film van The Fault in Our Stars heb gezien zou je inderdaad verwachten dat het echt zo'n op en top drama is, maar dat valt mee dus? Wel een aanrader zeggen jullie?

Oh, en welkom Renata! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 18:59

Ik vond het wel een hele mooie film, maar had het idee dat hij echt een beetje gemaakt was om heel erg om te huilen. Beetje te dramatisch. Denk dat ik er niet om heb gehuild omdat Vriendje naast me zat en de hele tijd cynische opmerkingen mijn kant op gooide. Moest overigens wel huilen bij Dawn of the Planet of the Apes :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 19:08

haha, ik ben dan inderdaad ook wel zo iemand om alles cynisch te gaan bekijken xD
Dawn ot Planet ot Apes heb ik ook niet gezien, maar die is niet zielig bedoeld, toch? Of mis ik dan iets? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 19:10

Nee hij is niet zielig bedoeld, maar vond er echt wel hele zielige scenes tussen zitten _O-

Renata82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 19:22

happypaardje schreef:

Dank jullie wel, happypaardje en Charles!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 21:18

Welkom Renate!

Ben benieuwd Charles!
TFIOS heb ik nog niet gezien

Morgen ga ik weer eens zitten voor een post. Gaat over vandaag, mijn allereerste training bij het paratalenten wielren team :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:15

happypaardje schreef:
Wat ik van de trailer van de film van The Fault in Our Stars heb gezien zou je inderdaad verwachten dat het echt zo'n op en top drama is, maar dat valt mee dus? Wel een aanrader zeggen jullie?

Oh voor mij was het dweilen met de kraan open :') Vanaf de helft begon ik met snotteren en er was geen behouden meer aan. Het hielp ook wel dat ik het boek had gelezen, dan weet je wat er komen gaat en speelt dat allemaal al mee. Maar ik vond het echt prachtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 00:21

Wat een leuke en interessante blogs allemaal! En gelukkig ben ik niet de enige die druk en ziek is geweest! ;)
Iedereen weer in wat rustiger vaarwater gekomen en weer uitgesnotterd?

Ik ben ook nog even snel bezig geweest want het was erg stil op mijn blog en heb weer wat favoriete dingen verzameld

Binnenkort wil ik nog een (verlate) shoplog van de primark van afgelopen maandag maken en ga ik schrijven hoe ik mijn 1e week (komende week) als alleenstaande studerende mama heb overleefd. Kijk er al helemaal naar uit :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 09:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 11:14

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 11:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 11:21

Ja! In Almere!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 11:48

Heel gaaf weer Marit!

Hier nu op de helft van de post, gaat lekker :)