Die tasjes hebben ze ook een tijdje bij de action gehad. Maaarrrr volgens mij hebben ze die altijd wel. Ik heb hem namelijk ook in het roze met zwarte strepen.
Ik hoop het! Dan ga ik er van de week even een kijkje nemen, vind het zo schattig ding! En hij ziet er naar 2 jaar gebruik verder nog goed uit en dat voor het dunne stofje wat er eigenlijk om heen zit.
Vandaag in Eiindhoven geweest, en ik vond de collectie héél hard tegenvallen! Als er dan toch leuke dingen waren, waren het allemaal extreem grote maten.. Ik heb dus enkel een pyjamabroek en topje gekocht en een losse vest.. Heel jammer want ik kom vanuit België speciaal naar Eindhoven
Vandaag in zoetermeer geweest. Veel felle kleuren zeg voor de herfst-wintercollectie! vind ik erg leuk haha. Leuk 'leren' jasje gekocht, in een soort van sky-blue. Zat erg lekker en de prijs was leuk !
ik zag hier over de oordopjes van de primark ik ben er super tevreden over. mijne hebbe al 3x wasmachine overleeft en k heb ze al n aantal maanden. normaal zijn mn oordoppen binnne n maand kapot.
Ik was zonet even bij de Primark in Nijmegen en het was er heerlijk rustig Geen geld om echt uitgebreid te shoppen (dus express niet te veel rondgekeken) en ben dus direct op mijn doelen (pyjama en sportbroek) afgegaan. Mijn dinosaurus pyjama broek lag in de uitverkoopjes er alleen nog in maat xs helaas Maar in plaats daarvan nu een hele leuke Bambi pyjama gehaald en ook voor mijn sportbroek geslaagd.
Ik wil ook echt graag.. nieuwr portomenee en hakken en ze hebben daar ook vaak van die leuke pantys maar vriendje heeft me een koopverbod opgelegd eigenlijk moet ik sterk zijn maar wil zoo graag haha