Geen aantal. Hij had het over dat mensen afhaakten als hij over geld begon. Toen zei ik dat ik hem vanalles wil geven als in brieven, kaartjes, foto's.. maar dat ik sws geen geld overmaak naar niemand niet.
Nah, dat maakt me niet eens zoveel uit Niet geschoten is altijd mis. Maar als hij om deze reden niet terug zou schrijven, of blijft zeuren dan is het wel leuk geweest en stort ik mn tijd om mn andere 3 vriendjes.
Hier een stille meelezer ik heb nog een adresje van iemand die nog niks krijg maar wel graag post zou willen, hij zit op Death Row. Het liefst iemand die wat ouder is dan ik ben (ik ben 20). Hij schijnt vrij spiritueel te zijn.
Heb je een linkje van zn wap-profiel of heeft hij die niet? ik heb een teleurgestelde oud-klasgenoot omdat een penpal eerst graag iemand wou maar nooit reageerde!
Op de een of andere manier doet wap het bij mij niet goed, maar hij heet Reinaldo Dennes! Hij doet ook iets met spirituele kunst en is een heel bescheiden en vredig persoon zoals ik het heb begrepen. Iemand had beloofd hem te schrijven, maar dat heeft ze vervolgens nooit gedaan..
Ik had geloof ik twee week terug post, of vorige weej? Zucht. Had laatst elke week een brief dus nu voelt het als heek lang wachten... Vandaag helaas niets maar morgen weer een dag ^^
shilady
Geplaatst: 02-04-14 11:44
Nou ja zeg hadden we eindelijk onze eigen nederlandse Jpay en nou is die site ineens overgenomen door een engelse emailaprisoner Gelukkig had ik maar 5 euro opgewaardeert!
miekel92
Geplaatst: 02-04-14 12:03
Ik heb mijn eerste mail via corrlinks gestuurd:D Niet een heel lang bericht, gewoon wat over mezelf vertelt en gezegd dat hij mag vragen wat hij wil, dat heeft hij ook gezegd over zichzelf:) Ik ben erg benieuwd naar het verdere contact..