Mounir zie ik 100% zeker weggaan ja Ik verwacht dat Vertonghen gaat, maar ik hoop van niet.. En als ie dan écht weg zou gaan, zou ik ook geen problemen hebben met Mathijsen Oh en Dzsudzsak gaat naar Rusland ofzo hè
Beter nieuws, Steekie is met Ajax mee naar Amerika Boilesen&Eriksen alleen niet, maarja Selectie voor oefentrip Amerika Maarten Stekelenburg Jeroen Verhoeven Kenneth Vermeer Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Siem de Jong André Ooijer Daley Blind Nicolas Lodeiro Demy de Zeeuw Oleguer Dario Cvitanich Aras Özbiliz Lorenzo Ebecilio
De geblesseerde Rasmus Lindgren (knie) en Mounir El Hamdaoui (hamstring) blijven in Amsterdam achter. Ook Christian Eriksen en Nicolai Boilesen zijn er niet bij. De twee Denen bereiden zich voor op het EK U-21 met Denemarken. Nicolas Lodeiro maakt alleen het eerste deel van de trip mee. Na de oefenwedstrijd tegen DC United vliegt hij terug naar Amsterdam. Enkele dagen later speelt hij met Uruguay een oefeninterland in en tegen Duitsland ter voorbereiding op de Copa America.
Die Ajacieden waren dan ook op Schiphol om 't vliegtuig naar Amerika te stappen Had je naar Schiphol moeten gaan dus Oooh nu ik Schiphol en Ajacieden zeg moet ik aan december denken, toen kwam ik El Hamdaoui tegen bij de wc's daar
Ik heb geen idee haha Opa had gister wel iets leuks, die ging normaal altijd naar 't EK en WK met 'n broer van 'm, maar die is afgelopen jaar overleden. Zegt ie opeens: ja, als je wil, mag je volgend jaar mee naar Polen&Oekraïne
DC United - Ajax (23:00 uur). Opstelling: Vermeer, Anita, Ooijer, Oleguer, Blind, De Zeeuw, Lodeiro, Enoh, Sulejmani, Cvitanich, Özbiliz. Ik vermaak me wel met Dwergie, Lodeiro, Mickey en natuurlijk Blindje