Bellatrix schreef:Er was gewoon geen Senso koffie mee in de supermarkt! Ja een paar gewone maar ik wil cappuccino en dat vak was leeg. Bij de AH was het vak ook al leeg.
Even bij Kruidvat kijken, die hebben ook nog weleens Senseo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Koorts is niet altijd een graadmeter marcella.
Ik had een dubbele longontsteking met vocht in de longen zonder koorts... Ze zijn er dmv een foto achter gekomen.
Echt heel naar voor je dit... Bah!
Heb je voldoende geregeld voor je katten of kan ik je ergens mee helpen? Heb je kleding nodig of iets?
Marcella schreef:Jolliegirl schreef:Koorts is niet altijd een graadmeter marcella.
Ik had een dubbele longontsteking met vocht in de longen zonder koorts... Ze zijn er dmv een foto achter gekomen.
Echt heel naar voor je dit... Bah!
Heb je voldoende geregeld voor je katten of kan ik je ergens mee helpen? Heb je kleding nodig of iets?
Katten doe mijn broer.
Iemand van de moestuin hou de kippen in de gaten.
En mijn moeder heeft net nog een huispak met shirt en sokken meegenomen dus ook voorzien.
Arts vermoed toch iets spieren, maar crp zo hoog blijft verdacht.
Tancreda4 schreef:'Neem je na deze weer een nieuwe' (ouder paard dat ik al 21 jaar heb)
A. Ze is er nog gewoon, ik hoop dat ze nog heel oud wordt en ik wil er nog echt niet aan denken dat ze weg valt.
En b. Ik vraag dat bij je kinderen toch ook niet? Als ze ziek zijn, uit huis gaan of iets. 'Ga je hierna weer voor een nieuwe?'
Ga weg met die confronterende vragen.
Tancreda4 schreef:'Neem je na deze weer een nieuwe' (ouder paard dat ik al 21 jaar heb)
A. Ze is er nog gewoon, ik hoop dat ze nog heel oud wordt en ik wil er nog echt niet aan denken dat ze weg valt.
En b. Ik vraag dat bij je kinderen toch ook niet? Als ze ziek zijn, uit huis gaan of iets. 'Ga je hierna weer voor een nieuwe?'
Ga weg met die confronterende vragen.
Bellatrix schreef:Ik heb nu een nieuwe catalogus en die staat idd op mijn externe schijf maar de vorige niet. En als ik ze verplaats en ik open LR kan hij die dus niet meer vinden omdat ze verplaatst zijn. Dan moet ik alle foto's op in die mappen opnieuw importeren.