Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Ja, bizar. Ik ga niet zo heel vaak en als ik ga dan is het of bij de goedkope kapper hier voor 20 euro, of een vriendin knipt het. Diezelfde vriendin of ikzelf verf het dan al.
Maar de bruiloft is aan de andere kant van het land. Verven doe ik een paar dagen van tevoren zelf wel, duur zat zo een bruiloft zeg maar.
DuoPenotti schreef:Britta31 schreef:Vals alarm,net langs geweest en de auto is weg en de deur op slot.Haar zoon die bij haar woont heeft geen rijbewijs en kan de auto niet mee hebben.
Gelukkig maar.
Maar wat goed dat je bent gaan kijken
Mooi mens
Shenavallie schreef:Roosch schreef:Ja, bizar. Ik ga niet zo heel vaak en als ik ga dan is het of bij de goedkope kapper hier voor 20 euro, of een vriendin knipt het. Diezelfde vriendin of ikzelf verf het dan al.
Maar de bruiloft is aan de andere kant van het land. Verven doe ik een paar dagen van tevoren zelf wel, duur zat zo een bruiloft zeg maar.
Mijn man knipt mijn haar. Hij doet het beter dan de meeste kappers en het kost niks. Ideaal! Voorheen knipte mijn moeder mijn haar (zij is geen kapper, maar heeft het zichzelf aangeleerd omdat alle tot dan toe kappers mijn haar juist verknalden), maar die heeft door haar ziekte geen kracht meer in haar handen. Dus heeft ze wat tips en tricks aan mijn man gegeven en hij pikte het zo op.
Dammie schreef:Een muggesteek blijkt geen muggesteek, maar teek. Met Lyme ring eromheen.
Nu aan de antibiotica.