Ik moest er om 04:00 voor opstaan, en om 5:30 vertrokken we in het donker vanuit de haven. Vroeg opstaan was 1000% worth it met de zonsopgang erbij. Waanzinnig. Nu al hoogtepunt van m’n vakantie. Dit was echt een droom
En verder ben ik blij met mijn nieuwe wandelsneakers. Ben nu toch maar even naar een fysieke winkel gegaan, in dit geval beter dan online bestellen. Meteen even getest zojuist
Waar gaat die cruise heen dan? En hoe lang? Of mag je dat zelf bepalen?
SpikkelFire
Geplaatst: 11-07-25 20:47
Ja echt supergaaf! Een 7 daagse cruise in de Caribean van de Holland America Lijn, mogen zelf weten welke. Wel komen er nog wat kosten bij (belasting, havengeld, etc) en vliegticket natuurlijk. Maar alsnog scheelt het veel geld
Ja echt supergaaf! Een 7 daagse cruise in de Caribean van de Holland America Lijn, mogen zelf weten welke. Wel komen er nog wat kosten bij (belasting, havengeld, etc) en vliegticket natuurlijk. Maar alsnog scheelt het veel geld
Ik word blij van mijn kat Nero die word helemaal blij als ik zijn kattensnoepje weg gooi.. Ogen zie je vergroten en als je hem gooit rent ie er keihard achter aan, en hij gaat er een soort ijshockey mee doen en daarna lekker op smikkelen..
Nog van gister maar heerlijk met een vriendin naar de superman film geweest, en omdat we beide flinke comic nerds zijn zaten er zoveel momenten in waarbij we elkaar aankeken en als gekken begonnen te lachen. Daarna lekker een terrasje gepakt met de muziek van Leeuwarden open air erbij, echt een heerlijke avond
Shenavallie
Geplaatst: 12-07-25 22:25
Gaaf, Cursebreaker! Toen mijn broer vroeger nog op zee zat voor zijn werk, vertelde hij er wel eens over. Toen had je nog geen mobieltjes, zoals nu, dus moest je het met je verbeelding doen. Deze foto's zijn echt gaaf om te zien en nu snap ik waar mijn broer indertijd ook enthousiast over was.
Shenavallie
Geplaatst: 12-07-25 22:29
Mijn blij is over vandaag, want ik ben met mijn schoondochter na lange tijd eindelijk weer eens op pad geweest. Ze vroeg er steeds om, maar we waren steeds niet allebei tegelijk vrij. Tot vandaag en het was super gezellig! Op pad naar een plaatsje in Duitsland en daar wat gegeten en vooral veel samen gelachen.
Mijn bijdrage aan het topic vandaag: Blij dat ik zo kan genieten van al het moois hier op vakantie, samen met m’n gezinnetje. Vandaag weer veel geluksmomentjes:
Ik ben op Mallorca (voor de 5e keer ondertussen, love it hier) aan de Noord-oost kant een beetje (Can Picafort en omgeving, al ben ik ook al op andere plekken geweest aan de andere kant deze trip).