Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Ben ik daar dus vorige keer. Wil zijn dus ook die kies boven trekken, want de extra tandplak komt door het missen van geen tegenovergestelde kies.
Oke... en door de opmerking van mijn vriend weet ik nu niet wat te denken....
DuoPenotti schreef:Ik weet momenteel niet zo goed wat ik van de tandarts moet denken.
Ik had een fijne, maar die is met pensioen.
Daar is nu een jonge vrouw voor in de plaats. Deze heb ik pas 3 keer gezien.
1 keer uitgebreid en de andere keer komt ze in en uit gevlogen bij de mondhygiëniste.
Maar waarom ik nu niet weet wat te denken.
Toen ik begin 20 was is links onder mijn laatste kies getrokken.
Linksboven heeft dus geen tegenoverliggende kies meer. Al die jaren.
Ik heb bij die bovenste kies altijd meer tandplak dan bij de rest van mijn gebit. Eigenlijk bijna als enigste kies.
De vorige tandarts had het over een speekselklier die daar wellicht harder werkte. Of zoiets, pin me niet meer precies vast op zijn uitleg.
Nu ging ik 2 maanden geleden voor controle.
En mijn vriend heb jij nu ook die nieuwe? (hij gaat naar een ander)
Want zijn collega's gaan daar ook heen en die hadden het erover dat zij alleen maar wil trekken. Want dat hadden al meerdere mensen als ervaring nu.
Ben ik daar dus vorige keer. Wil zijn dus ook die kies boven trekken, want de extra tandplak komt door het missen van geen tegenovergestelde kies.
Oke... en door de opmerking van mijn vriend weet ik nu niet wat te denken....
Cowboy55 schreef:Dat ik zojuist een foto heb gezien van een naald in iemands arm
imaudy schreef:Cowboy55 schreef:Dat ik zojuist een foto heb gezien van een naald in iemands arm
Eens in een restaurant ging iemand aan het tafeltje tegenover ons bloed prikken en een naald in zijn arm steken wegens diabetes. Ik keek maar even de andere kant op. Snap dat iemand met diabetes zich een beetje vrij wil voelen en dat gun ik iemand ook, maar erg tof vond ik het niet.
DuoPenotti schreef:@de mensen die reageren op mijn tandarts verhaal.
Bedankt.
Ja heb nu ook niet het idee om ja te zeggen.
Ook gaf ze aan dat hij idd steeds verder uitgroeit zonder die tegendruk. En dat vind ik wel logisch.
Maar de oude tandarts zag daar nog geen noodzaak in.
Maar dat tandplak verhaal vind ik zo vaag?
Naar een ander doe ik ook niet graag.
De mondhygiëniste vind ik wel een heel fijn mens. En die ben ik dan ook kwijt.