Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ja, zolang onze konijnen de woonkamer domineren is er geen plek voor een ander dier in de woonkamer, maar vanaf het voorjaar gaan ze lekker naar buiten. Geeft mij even de tijd om een mooi terrarium in orde te maken.
Wat ongelooflijk lief is dit zeg, vind ik echt zo bijzonder. Ik kan het niet in woorden uitdrukken. Wauw. Echt wauw!
candalisa schreef:Wahahahaha dus toch! Ze zei nog was een leuke jonge vrouw die hem kwam brengen en ik zei nog das gewoon post nl ma![]()
Ja maar ze kwam met eigen auto nee ma is gewoon post nl want er staat een sticker op![]()
Was heel benieuwd maar dan nu snel het laatste pakket open gemaakt die is ook heel tof! Gaat meteen aan mijn sleutel bos!
[ [url=m/mQSrPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FY4POG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja het was echt geweldig! Maar je hebt dit wel vaker gedaan toch? Het scrapboekje was zo goed gemaakt! Gaat ook niet weg maar gewoon in de kast met mijn werkjes.
Ik heb alleen gezocht op iets wat met de bloemetjes te maken had maar die heb ik niet kunnen vinden.
De honden hebben nog heerlijk gespeeld met de serpentines was alleen vergeten Daar een foto van te maken
M_D_H schreef:Ik heb al weer een aantal pb's ontvangen mbt track en trace en pakketjes die bij eventuele buren bezorgd zijn.
Misschien ga ik die vanavond nog in het topic zetten, en anders wordt dat morgen ochtend, ik kom net weer terug van een uitvaart (tweelingzus van mijn schoonmoeder, die in maart overleden is, is afgelopen zondag overleden) dus ik ben nog lichtelijk... Emotioneel
Yonker schreef:Puzzel compleet! En code ook gekraakt.
[ [url=m/UhiG04.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ch1iga.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk dat 1 van mijn katten met 1 stukje is gaan lopen![]()
Die vind ik vandeweek nog wel!
Code brengt mij naar 042
[ [url=m/SQ7Izd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jippie kistje open![]()
Volgende uitdaging
[ [url=m/ddPDAX.jpg]Afbeelding[/url] ]