Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 11:50

Ontiegelijk slechte conditie na maanden van niks kunnen.
3.6 km wandelen en compleet gaar zijn -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:05

Estribo schreef:
Kan hij misschien verongeluk ergens opgesloten zitten? Het is nu wel weer de tijd dat er mogelijk schuurtjes open staan en wanneer die dicht gaan er niet gezien wordt dat er een kat in zit. Onze buurkat gaat ook graag bij ons in de schuur liggen als wij de deur open hebben staan om het schuurtje te luchten. Ik hoop dat je hem snel vindt :)

Dat kan wel! Ik hoop het tenminste echt heel erg en niet dat die een ongeluk heeft gehad of iets dergelijks.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:10

fleurtjeuh schreef:
Neparmoede

(Zie aflevering van arjen lubach)

Ben hem naar aanleiding van je bericht hier gaan kijken, en ik moet zeggen dat ik zulke programma's waar hij het over heeft sowieso al nooit kijk omdat ik er gewoon echt boos en gefrustreerd van raak :o van mij mag het ook stoppen. Ik vind het opmerkelijk dat hij het vergeleek met blackface, weet niet zeker of het ook echt vergelijkbaar is daarmee maar beledigend en elitair vind ik het zeker. En al helemaal die social media trien die in beeld kwam, daar zit ik nu nog boos over na te pruttelen _O-

-

Deze maand loopt mijn energiecontract af, als mijn berekeningen kloppen dan ga ik meer als 3,5x zo veel betalen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:15

Ik wilde even zinloze youtube content om mn gedachten te verzetten.

De eerste de beste youtuber die ik aanklikte: 'So I know everything in the world is so terrible and everything is sad and just because I'm making videos doesn't mean I don't care and I'm not even sure I should be making content right now but I do what I can...'

Bedankt, deze typisch Amerikaanse klaagzang had ik echt nodig. Vooral omdat ze nooit iets dergelijks gezegd heeft over andere oorlogen oid, maar nu het opeens over Rusland gaat is alles super erg en super eng natuurlijk :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-22 12:25

Foaly schreef:

De eerste de beste youtuber die ik aanklikte: 'So I know everything in the world is so terrible and everything is sad and just because I'm making videos doesn't mean I don't care and I'm not even sure I should be making content right now but I do what I can...'

Bedankt, deze typisch Amerikaanse klaagzang had ik echt nodig. Vooral omdat ze nooit iets dergelijks gezegd heeft over andere oorlogen oid, maar nu het opeens over Rusland gaat is alles super erg en super eng natuurlijk :+

Kijk lubachs filmpje over neparmoede!
Geen woord over oorlog(dacht ik)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:27

Foaly schreef:

Mijn go-to doelloze YouTube content is vaak de blooperfilmpjes van films en series die ik leuk vind, misschien is dat een tip?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:28

fleurtjeuh schreef:
Foaly schreef:

Kijk lubachs filmpje over neparmoede!
Geen woord over oorlog(dacht ik)

Jawel, over dat ze in rusland nu 15 jaar de gevangenis in kunnen gaan als ze woorden gebruiken als oorlog en invasie. Maar dat is in het begin, dat kan je desnoods skippen!
Frank visser van deze week was ook wel leuk, flinke ruzie met buren onderling en een vliegende bloempot.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:34

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
Neparmoede

(Zie aflevering van arjen lubach)

Ben hem naar aanleiding van je bericht hier gaan kijken, en ik moet zeggen dat ik zulke programma's waar hij het over heeft sowieso al nooit kijk omdat ik er gewoon echt boos en gefrustreerd van raak :o van mij mag het ook stoppen. Ik vind het opmerkelijk dat hij het vergeleek met blackface, weet niet zeker of het ook echt vergelijkbaar is daarmee maar beledigend en elitair vind ik het zeker. En al helemaal die social media trien die in beeld kwam, daar zit ik nu nog boos over na te pruttelen _O-

-

Deze maand loopt mijn energiecontract af, als mijn berekeningen kloppen dan ga ik meer als 3,5x zo veel betalen.

Waarom lees ik jouw opmerking en ga ik het daarna alsnog kijken? :=

Die koelkast was met die paar dingetjes net zo vol als de mijne ná de boodschappen voor een week...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:37

Ik ben nu oude booktube video's aan het kijken, dat helpt :D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 12:57

Artsen die niet luisteren waardoor ik dus al sinds vannacht op high care lig. Had voorkomen kunnen worden.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 13:16

MoniekJ schreef:
Artsen die niet luisteren waardoor ik dus al sinds vannacht op high care lig. Had voorkomen kunnen worden.

Dat is zo naar zeg. Hopelijk luisteren ze nu wel naar je! :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 13:39

Wij moeten ook een nieuw contract afsluiten ivm een nieuw huis.

Tussenwoning met zonnepanelen: 400 euro per maand. -O-

Zeker aangezien ik nu 5 euro betaal en elk jaar 120 euro terugkrijg. Woon/leef heel zuinig en hebben heel veel panelen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 14:08

MoniekJ schreef:

-O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 14:26

Het gore paasei lef van sommige mannen -:(-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 14:52

MarlindeRooz schreef:
Wij moeten ook een nieuw contract afsluiten ivm een nieuw huis.

Tussenwoning met zonnepanelen: 400 euro per maand. -O-

Zeker aangezien ik nu 5 euro betaal en elk jaar 120 euro terugkrijg. Woon/leef heel zuinig en hebben heel veel panelen.

Ik kon mijn contract die nog t/m 2024 loopt gelukkig gewoon meenemen naar ons nieuwe appartement.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 15:18

Dat mijn voerleverancier voor de hond (KVV) de inzameling voor Oekraïne boven de levering van het voer stelt. Dit is al de zoveelste keer dat ze geen betrouwbare service leveren. :roll:

Sidenote; Uiteraard vind ik de inzameling ook belangrijk. Maar ik vind het fijn dat het voer voor de hond gewoon op afspraak geleverd wordt èn dat dit niet elke keer uitgesteld wordt. Daar reken ik namelijk op en anders moet ik halsoverkop dure rollen hier in het dorp gaan halen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:02

Telpeva schreef:
Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker :')

Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken :')

Ben er nog niet uit of ik wil vloeken, of heel hard wil lachen

Update :') ze heeft een groter opstapje gevonden waardoor ze vanaf haar navel boven de schutting uit komt. Schrok mij helemaal lens van dat mens

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:07

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker :')

Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken :')

Update :') ze heeft een groter opstapje gevonden waardoor ze vanaf haar navel boven de schutting uit komt. Schrok mij helemaal lens van dat mens

Is het heel erg als ik gedachten krijg in trant van “ klaar zitten met een waterpistool en dan te zeggen: Annemaria koekoek “

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:09

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:

Nee joh :') Moet hier toch ook een beetje om lachen. Mijn buurman zou een leuke match voor haar zijn die houdt ook alles in de gaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:13

Ineke2 schreef:
Telpeva schreef:

Is het heel erg als ik gedachten krijg in trant van “ klaar zitten met een waterpistool en dan te zeggen: Annemaria koekoek “

Met het waterpistool uit dit filmpje!
https://fb.watch/byh_M4d2F9/ (op 1:38 begint het ongeveer)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-22 16:24

Huilen bij het tankstation
2,26 per liter |(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:27

Dries is nog steeds niet terug, ik begin mij echt zorgen te maken :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 16:30

fleurtjeuh schreef:
2,26 per liter |(

Ik vond 1.86 ook al janken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-22 17:13

Langs de snelweg zagen we net 2,40

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 17:16

marleen_88 schreef:
fleurtjeuh schreef:
2,26 per liter |(

Ik vond 1.86 ook al janken.

Inderdaad, en helaas word het alleen maar nog harder janken :( zit te twijfelen om zo maar mijn tank vol te gooien voordat de prijs nog veel hoger word