3.6 km wandelen en compleet gaar zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Estribo schreef:Kan hij misschien verongeluk ergens opgesloten zitten? Het is nu wel weer de tijd dat er mogelijk schuurtjes open staan en wanneer die dicht gaan er niet gezien wordt dat er een kat in zit. Onze buurkat gaat ook graag bij ons in de schuur liggen als wij de deur open hebben staan om het schuurtje te luchten. Ik hoop dat je hem snel vindt
fleurtjeuh schreef:Neparmoede
(Zie aflevering van arjen lubach)
Foaly schreef:Ik wilde even zinloze youtube content om mn gedachten te verzetten.
De eerste de beste youtuber die ik aanklikte: 'So I know everything in the world is so terrible and everything is sad and just because I'm making videos doesn't mean I don't care and I'm not even sure I should be making content right now but I do what I can...'
Bedankt, deze typisch Amerikaanse klaagzang had ik echt nodig. Vooral omdat ze nooit iets dergelijks gezegd heeft over andere oorlogen oid, maar nu het opeens over Rusland gaat is alles super erg en super eng natuurlijk
Foaly schreef:Ik wilde even zinloze youtube content om mn gedachten te verzetten.
De eerste de beste youtuber die ik aanklikte: 'So I know everything in the world is so terrible and everything is sad and just because I'm making videos doesn't mean I don't care and I'm not even sure I should be making content right now but I do what I can...'
Bedankt, deze typisch Amerikaanse klaagzang had ik echt nodig. Vooral omdat ze nooit iets dergelijks gezegd heeft over andere oorlogen oid, maar nu het opeens over Rusland gaat is alles super erg en super eng natuurlijk
fleurtjeuh schreef:Foaly schreef:Ik wilde even zinloze youtube content om mn gedachten te verzetten.
Kijk lubachs filmpje over neparmoede!
Geen woord over oorlog(dacht ik)
Telpeva schreef:fleurtjeuh schreef:Neparmoede
(Zie aflevering van arjen lubach)
Ben hem naar aanleiding van je bericht hier gaan kijken, en ik moet zeggen dat ik zulke programma's waar hij het over heeft sowieso al nooit kijk omdat ik er gewoon echt boos en gefrustreerd van raakvan mij mag het ook stoppen. Ik vind het opmerkelijk dat hij het vergeleek met blackface, weet niet zeker of het ook echt vergelijkbaar is daarmee maar beledigend en elitair vind ik het zeker. En al helemaal die social media trien die in beeld kwam, daar zit ik nu nog boos over na te pruttelen
![]()
-
Deze maand loopt mijn energiecontract af, als mijn berekeningen kloppen dan ga ik meer als 3,5x zo veel betalen.
MarlindeRooz schreef:Wij moeten ook een nieuw contract afsluiten ivm een nieuw huis.
Tussenwoning met zonnepanelen: 400 euro per maand.
Zeker aangezien ik nu 5 euro betaal en elk jaar 120 euro terugkrijg. Woon/leef heel zuinig en hebben heel veel panelen.
Telpeva schreef:Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker
Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken![]()
Ben er nog niet uit of ik wil vloeken, of heel hard wil lachen
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker
Zij hebben een tuin met tegels, dus geen wilde vogels. Mijn tuin heeft wel veel groen, boompjes enz. en dus wel wilde vogels. Ze heeft net serieus iets van een opstapje neergezet naast de schuttingen, haar kat opgepakt en erop geklommen, zodat ze met de kat samen over de schutting vogeltjes kon gaan kijken in mijn tuin. Toen dacht ik al oke wtf... Toen was het even stil en ik zat nog een beetje flabbergasted op de bank wegens haar schijt aan mijn tuingrens en privacy, en nu is ze weer terug gekomen om haar hond ook over mijn schutting naar vogeltjes te laten kijken![]()
Updateze heeft een groter opstapje gevonden waardoor ze vanaf haar navel boven de schutting uit komt. Schrok mij helemaal lens van dat mens
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Mijn achterburen zijn een beetje vreemd, dat vermoeden had ik al langer maar vandaag weet ik het zeker
Updateze heeft een groter opstapje gevonden waardoor ze vanaf haar navel boven de schutting uit komt. Schrok mij helemaal lens van dat mens
Ineke2 schreef:Telpeva schreef:Updateze heeft een groter opstapje gevonden waardoor ze vanaf haar navel boven de schutting uit komt. Schrok mij helemaal lens van dat mens
Is het heel erg als ik gedachten krijg in trant van “ klaar zitten met een waterpistool en dan te zeggen: Annemaria koekoek “