Je moet gewoon buiten in een ruime rij op je beurt wachten tot je binnen mag en eerst je handen ontsmetten aan de ingang.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Smee__ schreef:Hier in Nederland net zo hoor! Mijn ene opa van 77 heeft vorige week de eerste vaccinatie gekregen. M'n andere opa van 77 heeft gisteren de tweede al gehad
Dan is de ene gewoon wat sneller geweest met bellen waarschijnlijk, want er werd telkens bekend gemaakt welke leeftijdsgroep een afspraak mocht maken.
karuna schreef:Een heel verkeerde aanname daarin. Weg is nog steeds geen enkel contact met wie ook. Je hebt plekken waar je gewoon volledig alleen staat. Anders zou ik het ook niet doen. Ik blijf graag gezond. Gelukkig kan het zonder contact anders bleef ik wel thuis. De first respondermensen zaten in hun auto waar ik langskwam met de honden. Ik zoek het niet op.
De cijfers zijn gewoon niet goed, misschien niet leuk meer om te horen maar het is gewoon de keiharde realiteit.
karuna schreef:Trek het vooral weer persoonlijkgoed bezig. Ipv op de vrouw spelen wat natuurlijk veel fijner is is misschien lezen wat er staat wat handiger. Algemeen de cijfers enz.
karuna schreef:Een heel verkeerde aanname daarin. Weg is nog steeds geen enkel contact met wie ook.
karuna schreef:Nee hoor. Ik heb een heel vast contact. Verder mensen op grote afstand. Spannender kan ik het niet maken. En wederom persoonlijk maken. Er staat algemene cijfers. Dat wat in het nieuws staat en in mijn redelijk directe omgeving. Waar ik geen live contact mee heb. Maar het is op bokt nog steeds speel niet op de man/vrouw maar de bal. Ik ben geen bal
Smee__ schreef:Nee is niet het geval, ongeveer tegelijk bericht gehad. Maar de een is zelf naar een locatie van de GGD gegaan en de ander via de huisarts. Maar die had gewoon nog geen vaccins gekregen
karuna schreef:Nee hoor. Ik heb een heel vast contact. Verder mensen op grote afstand. Spannender kan ik het niet maken. En wederom persoonlijk maken. Er staat algemene cijfers. Dat wat in het nieuws staat en in mijn redelijk directe omgeving. Waar ik geen live contact mee heb. Maar het is op bokt nog steeds speel niet op de man/vrouw maar de bal. Ik ben geen bal
Popstra schreef:Richt je dit bericht nu op mij?
...
Ann schreef:Popstra schreef:Richt je dit bericht nu op mij?
...
Er staat bij 'in zijn algemeenheid', maar als jij je aangesproken voelt, prima toch?
Vayo, volgens mij ben jij al een tijd weer aan het 'knuffelen' met naaste familie en vrienden? Is verder helemaal prima natuurlijk, maar ik begrijp niet waarom je het nu gebruikt als reden om aan versoepelingen toe te zijn.
MyWishMax schreef:Ik ben het bijvoorbeeld ook niet eens met het voorbeeld van vayo dat het gaat om mensen die het zwaar hebben en na een jaar een arm om zich heen willen oid. Want ik zie maar weinig mensen die zich aan de maatregelen houden qua 1,5 meter afstand met iedereen buiten huishouden en 1 persoon op bezoek of nergens wat gaan drinken. Dus dat vind ik rare redenering, groot gedeelte ging daar al losser mee om.
Ann schreef:Dan zal ik sommige berichten verkeerd geïnterpreteerd hebben. Maar het maakt verder ook niet uit, als dat voor jou oké voelt, ben ik wel de laatste aan wie je verantwoording (of uitleg) schuldig bent.Het viel me gewoon op, vandaar dat ik het aanhaalde.
Vayo schreef:Maar mensen die meer behoefte hebben aan sociaal contact. Die lijden onder de strenge maatregelen.