Heel bewust als afscheiding. Ik wil in de andere hoek graag een stoel erbij zetten. Die zou midden in de kamer juist een sta in de weg worden in mijn ogen.
xSwanHeart
Geplaatst: 21-07-25 13:32
Nog nooit gehoord dat de subwoofer tegenover de soundbar zou moeten. Vind er zo snel ook niets over. Bij ons staat hij naast het tv meubel en dat werkt prima.
Wij hebben overigens het lange deel van de bank in het midden van de kamer. Staat hartstikke leuk en zorgt inderdaad voor een beetje scheiding tussen eet- en zithoek.
Je subwoofer kan je op een willekeurige plek zetten. Die hoeft niet naast je TV oid
Janine1990
Geplaatst: 22-07-25 16:46
Nou, vraag was voor niets... de bank gaat een stukje van het gordijn af, dus de subwoofer blijft gewoon staan Voorlopig althans, maar ik ben blij te weten dat de plaatsing niets uitmaakt!
Nu nog een mooi kleed erbij Ik denk aan een rond kleed, jullie nog ideeën?
Wat een ellende om van je oude bankstel af te komen zeg
Wij hadden een hoekbank met gat aan de onderkant gratis af te halen gezet (gat was bij normaal gebruik niet zichtbaar) en daar kwam meteen een handelaar voor via MP. Scheelde wel weer afvoerkosten en gedoe...
Wauw dank voor jullie complimenten Word er zowaar verlegen van!
Het is de Romy van Leen Bakker, zit onverwacht goed!
Ben vanmiddag langs de kringloop geweest, zelfs die willen de oude bank niet hebben wegens verkleuring aan de achterkant. Kan dus inderdaad naar het stort, best zonde want hij was verder hartstikke in orde. Toch ook wel wat sentimentele waarde Nadeel is dat ik nu dus weer iemand moet vragen om mee te gaan naar het stort of in ieder geval om de bank op de kar te helpen. Vind ik niet leuk
Wat een onzin van die verkleurde achterkant... meestal staat een bank toch met de achterkant tegen de muur aan. Maar als niemand hem wil dan is de stort de enige manier helaas.
Ik woon in het noorden, armoede is hier niet zo heel erg aan de orde heb ik het idee.
Maar mn moeder komt vanavond het resultaat bekijken dus ik heb al een plannetje. Ik haal de aanhanger einde middag op en laad deze vol met laminaat en mam kan me mooi even helpen met de banken.
Enige uitdaging heb ik dan morgen, maar ook dat komt goed!
Flying_Angel
Geplaatst: 23-07-25 11:03
Dieuwke_ schreef:
Kringloopwinkels zijn enorm kieskeurig geworden, is mijn ervaring in ieder geval
Ze wilden onze bank ook niet meenemen idd. mag echt bijna geen haakje of iets in de stof zitten.