Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Dik jaloers gewoon dat er bij jullie iemand komt poetsen
hagelslag schreef:Huurmoordenaar + werk + irritante planners + boeren die zeuren... Dodelijke combinatie
Britta31 schreef:Hoe vaak ik niet de afwas heb staan doen bij bejaarden cliënten van de thuiszorg.Leuk visite van de familie op zondag,maar afwassen doen ze niet.
Moestuin schreef:Ik ben poetsvrouw en ik erger mij er echt gigantisch aan dat er huizen zijn waar gewoon niets wordt gedaan als je eens niet komt. Niet opgeruimd, stof niet eens afgedaan, geen borstel door het toilet etc. Als ik wekelijks kom is het nog te handelen, maar als ik eens een week verlof heb/feestdag/ziekte of uitzonderlijk eens 2 weken tussen zitten. Pfff, begin dan maar een weg te banen. Vind dat wel wat gebrek aan respect.
Moestuin schreef:Hier is de officiele naam eigenlijk huishoudhulpMaar ik noem mij zelf poetsvrouw
Nee, als je het niet kunt, alle begrip. Maar dit is echt gewoon een gevalletje met meerdere in huis brik en blik op de grond gooien, kleren etc. Mors je koffie of drank: Laten liggen! Hond loops? Laten liggen. Gelukkig is het maar 1 zo een huis, anders hield ik het niet vol
Moestuin schreef:Hier is de officiele naam eigenlijk huishoudhulpMaar ik noem mij zelf poetsvrouw
Nee, als je het niet kunt, alle begrip. Maar dit is echt gewoon een gevalletje met meerdere in huis brik en blik op de grond gooien, kleren etc. Mors je koffie of drank: Laten liggen! Hond loops? Laten liggen. Gelukkig is het maar 1 zo een huis, anders hield ik het niet vol
Luxorvalkje schreef:Britta31 schreef:Hoe vaak ik niet de afwas heb staan doen bij bejaarden cliënten van de thuiszorg.Leuk visite van de familie op zondag,maar afwassen doen ze niet.
En dat moet je nu opruimen? Getver.
Daar zou ik me ook aan ergeren.
Wij hadden nooit een poets, en in mijn huidige kleine woning kan ik het makkelijk zelf.
Moet ook wel, want de poezen lopen toch nog wat korrels door het huis.
En ook ik vind het raar dat er mensen zijn die 'dan maar alles laten liggen, want de poets komt toch'.
Het lijkt me geen grote moeite om het een beetje makkelijk te maken om snel en grondig te poetsen. Dan kan zij/hij misschien zelfs wel meer doen omdat er niet de hele tijd met rotzooi geschoven hoeft te worden.
Vraagje: ergeren de interieurverzorg(st)ers / schoonma(a)k(st)ers zich aan het woord poets?
xPareltje schreef:Zebrastreep schreef:Dierenarts die niet terugbelt... Kan nog in een halfuur. Anders zit ik weer in het weekend ermee. Ook al knapt meneer wel iets op en helpt de probiotica wel.
Sterkte..Hier gaat het met de mijne ook weer redelijk maar zie met regelmaat weer bloed in de kooi..