Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Lastige hints? Nee joh
Je had uit het HK topic al kunnen halen met Goldie haar pakket dat ik dit deed. Zij had een foto van de dinsey film Wall-E verwijzend naar mijn overleden paard Wally.
50 cent =》 Kat heet Fifty
Sony =》 kat heet Sony. Als je dit bijv in de zoekfunctie had gebruikt met mijn gebruikers en ook HK topics doorzoeken kwam je meteen in het HK topic uit
Johhny de Mol =》Vanwege mn werk en zijn programma's met mensen met Downsyndroom.
Roze nagellak =》 Ik houd van rozeEn klets ook wel eens mee in het nagellak topic.
De kaart:
Op 2 na : Ik ben naar 2 concerten geweest dit jaar. Ipv de minstens 10 waar ik normaal heen ga.
Bluffen =》 Slaat op Blof
De tekst op de voorkant kan je ook vertalen naar : Spijt heb je morgen maar en dat is een liedje van Blof en mijn levensmotto. Geerte kreeg 2 jaar geleden een pak appeltaart met songteksten. Zo had je ook nog naar mij kunnen komen
hahahatsjoe schreef:YES, c'est moi!Mkango ben jij mijn Secret Santa misschien... (kan geen vraagteken typen). Je naam is Afrikaans en je hebt iets met Royal Ascot in Engeland. En die heuvels zie ik ook Engeland wel in. En dat Gallie op de fotokaart klopt daar ook mee. Hoop zo dat ik het nu wel goed heb nadat ik de verkeerde lijst gecheckt heb
Bellatrix schreef:Godver.....zie net in de app 'we hebben je gemist'.
Er is niet eens aangebeld.
CastaMickey schreef:![]()
Mijn pakket was in minder dan 24u bij mijn lootje.. echt bijzonder dat het zo kan verschillen. Heb je al met postnl gebeld? Wat praktisch onmogelijk is maargoed.. vond het ook risky om met postnl te versturen, DHL eigenlijk nooit problemen mee gehad dus verzend altijd daarmee sinds postnl het een aantal keer verprutst heeft.
Bellatrix schreef:Hoezo geen tijd? Volgens de app kon hij tot 21.25 geleverd worden...dat is het niet eens...
ryukapple schreef:Bellatrix schreef:Hoezo geen tijd? Volgens de app kon hij tot 21.25 geleverd worden...dat is het niet eens...
Dat hij niet meer op de route past. Bijvoorbeeld door uitloop (doordat het langer duurt dan ingepland of bv een lekke band). Dan worden ze soms vast uitgeschreven. In iedergeval bij de brievenbuspakketjes. Hoorde ik van een aantal collega's die een gedeelte de ochtend erna moeten doen door drukte
@blinni wat een leuk pakket!