Tarico schreef:Fenneeee schreef:Ik heb toch de knoop doorgehakt gister, ik ga 9 juli 11 dagen naar mijn ouders in Spanje. Gezien de situatie dat ze in september/oktober een operatie krijgt was dit de enigste optie zeker omdat ik ze al 1,5 jaar niet meer gezien heb. Ik ga bij terugkomst netjes 5 dagen in quarantaine en laat mij testen. Gebied waar mijn ouders wonen is groen op de Europese kaart. Heel lang in twijfel gezeten maar toch maar gedaan
Gelijk heb je! Wie weet wordt Spanje voor die tijd geel. Ik kan het me haast niet voorstellen dat Spanje oranje blijft.
Wij zijn ook naar Frankrijk gereisd terwijl het oranje was en ik ben blij dat we zijn gegaan. Hier worden de regels veel beter nageleefd dan thuis. Netjes afstand in de supermarkt en iedereen draagt binnen een mondkapje. Dat is bij ons in de AH wel anders inmiddels.
Zou wel lekker zijn dan hoef ik niet in quarantaine. Heb echt zo lang getwijfeld maar toen ik gister mijn tickets kocht viel er zo last van mijn schouders af. Mijn oudere zeiden ook dat bij hun in de provincie al heel lang geen besmettingen meer zijn