1.2 hectare is best groot
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Dat diezelfde ouders van gisteren hun kledders wederom in het smalle pad tussen de tuinen laten spelen waardoor je er nauwelijks langs kan zonder over speelgoed te struikelen.
Naast het geluid dat ze maken. Klinkt als 10 en het zijn er maar vier.
wemkelover schreef:dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.
Dus ik blij... was dit het...
zijn verklaring: ja het was geen verassing verrassing. jij zei dat je niet wist wat je wou hebben... hij mist gewoon het hele idee geloof ik. IK ben nu best wel pissig en vooral teleurgesteld.
wemkelover schreef:dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.
zijn verklaring: ja het was geen verassing verrassing. jij zei dat je niet wist wat je wou hebben... hij mist gewoon het hele idee geloof ik. IK ben nu best wel pissig en vooral teleurgesteld.
Gini schreef:wemkelover schreef:dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.
En jij doet wel altijd iets voor vaderdag, Valentijn, verjaardag,...?
poes schreef:wemkelover schreef:dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.
Ik spreek uit ervaring: je moet streng en hard optreden! Ik vraag rustig 6 maand voor mijn verjaardag al of hij er al over nagedacht heeft en de laatste keer dat er geen cadeau geregeld was, is hij niet snel vergeten.
Sloebers!
MarlindeRooz schreef:Als mijn vrouw zo dwingend was over een cadeau kreeg ze echt een pak stofzuigerzakken cadeau. Een cadeau krijg je, dat dwing je niet af.
poes schreef:MarlindeRooz schreef:Als mijn vrouw zo dwingend was over een cadeau kreeg ze echt een pak stofzuigerzakken cadeau. Een cadeau krijg je, dat dwing je niet af.
Ik noteer alvast dat als het met mijn man niets wordt, ik met jou ook niet op date hoef![]()
Tenzij je uit jezelf altijd super cadeaus geeft?![]()
Nee maar echt mijn man snapt zoiets gewoon niet en toen ik op mijn dertigste verjaardag gewoon niets kreeg terwijl we verdorie alleen in het buitenland zaten, nee dat kon voor mij echt niet.
_San87_ schreef:poes schreef:Nee zi. Wat een gezever is dat. Beetje moeite voor elkaar doen noem ik dat. Het is toch leuk om elkaar te verrassen of verwennen met wat leuks?
Jij vindt dat leuk. Je man denkt er blijkbaar anders over?
poes schreef:_San87_ schreef:
Jij vindt dat leuk. Je man denkt er blijkbaar anders over?
Nee eigenlijk niethij koopt juist meer kleine cadeautjes voor mij. Maar in dat specifieke geval was de verlovingsring te laat geleverd
maar hij had dus niets vervangend of zo geregeld en ik had wel door dat er iets met een ring kwam dus het was gewoon heel gek om die avond letterlijk niets te krijgen. Ook omdat ik best hou van groot verjaardag vieren en dat weet hij ook
is toch niet te veel gevraagd dat hij daar rekening mee houdt.
Net zoals ik niet met zijn dozen Lego speel of zo. Ik snap ook niet dat je dozen koopt om niet open te maken. Ikzelf wil dat bouwen maar doe dat niet voor hem. Compromissen