Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 16:58

Ik wil een kleiner weiland -O-

1.2 hectare is best groot

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 17:18

Dat diezelfde ouders van gisteren hun kledders wederom in het smalle pad tussen de tuinen laten spelen waardoor je er nauwelijks langs kan zonder over speelgoed te struikelen.

Naast het geluid dat ze maken. Klinkt als 10 en het zijn er maar vier :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:03

_San87_ schreef:
Dat diezelfde ouders van gisteren hun kledders wederom in het smalle pad tussen de tuinen laten spelen waardoor je er nauwelijks langs kan zonder over speelgoed te struikelen.

Naast het geluid dat ze maken. Klinkt als 10 en het zijn er maar vier :').

Ja dit!
Daarstraks wou ik er even uit met mijn scooter, dat ging bijna niet eens door de hoeveelheid rondzwervend speelgoed in de poort die hier achter alle tuinen hier loopt. In mijn geval liepen de kinderen er niet eens, hun speelgoed en zooi hadden ze gewoon achtergelaten. Kon de draai eromheen niet eens maken met mijn scooter, en moest daardoor een andere uitgang nemen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:54

wemkelover schreef:
dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.
Dus ik blij... was dit het...

zijn verklaring: ja het was geen verassing verrassing. jij zei dat je niet wist wat je wou hebben... hij mist gewoon het hele idee geloof ik. IK ben nu best wel pissig en vooral teleurgesteld.

Ik spreek uit ervaring: je moet streng en hard optreden! Ik vraag rustig 6 maand voor mijn verjaardag al of hij er al over nagedacht heeft en de laatste keer dat er geen cadeau geregeld was, is hij niet snel vergeten.

Sloebers!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:55

Als mijn vrouw zo dwingend was over een cadeau kreeg ze echt een pak stofzuigerzakken cadeau. Een cadeau krijg je, dat dwing je niet af. :o

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:56

wemkelover schreef:
dat mijn vriend zei dat hij een verrassing voor me had. Die verrassing bleek dat een maat van ons, die prof ramenwasser is de ramen deed. IK heb niks voor mijn verjaardag gehad, afgelopn jaren eigenlijk ook niet. Nooit wat voor moederdag of valentijn of wat dan ook. Al eens aangegeven dat ik het best jammer vond. Dat hij nooit iets bedacht of wat leuks koopt of iets leuks verzint.

zijn verklaring: ja het was geen verassing verrassing. jij zei dat je niet wist wat je wou hebben... hij mist gewoon het hele idee geloof ik. IK ben nu best wel pissig en vooral teleurgesteld.

En jij doet wel altijd iets voor vaderdag, Valentijn, verjaardag,...?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:15

MarlindeRooz schreef:
Als mijn vrouw zo dwingend was over een cadeau kreeg ze echt een pak stofzuigerzakken cadeau. Een cadeau krijg je, dat dwing je niet af. :o

Dit idd. En ik zou echt rete blij zijn met gelapte ramen. Echt het grootste schijtwerk ooit :').

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:23

Gini schreef:
wemkelover schreef:

En jij doet wel altijd iets voor vaderdag, Valentijn, verjaardag,...?

ja dus ..

ik geloof dat jullie punt ook niet helemaal snappen.
ik vind dat niet onder een verrassing horen. Niet op de manier hoe hij het zei.
Ik vind trouwens ook dat jullie de hele tijd op mij in lopen te hakken de laatse dagen, alles waar ik me aan erger wordt wel zo op gereageerd.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:28

Ik voel wel een beetje met je mee hoor wemkelover :j Voor mij is het ook zo dat ik, als ik je lief - aardig - leuk vind en je (dus) goed ken , dat ik dan probeer na te denken over waar je heel blij van zou worden. Als een ander (die jou lief vindt en van je houdt) dat dan minder/niet doet...dat is best stom soms.
"Oh ja, morgen ben je jarig. Wat moet je hebben dan?"
- Dan denk ik ook wel eens: hallo, we zijn al 100 jaar bij elkaar. Weet je nou nóg niet waar ik blij van word? En je bent al 4 dagen thuis, hoezo moet je één dag van tevoren nog een cadeau regelen?

Natuurlijk hoeft het geen duur cadeau te zijn, maar het gaat gewoon om de aandacht die er wel (of niet) aan gegeven is. Tenminste, voor mij dan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:29

Nou voor mijn verjaardag zou ik ook niet zo blij zijn met gelapte ramen. ( zeker van mijn partner niet)

Een andere X als verrassing natuurlijk wel.

Maar van mijn partner verwacht ik dat hij / zij mij kent en weet wat ik echt leuk vind om kado te krijgen. Je inleven in je partner en als je het niet weet kun je altijd nog advies vragen in je omgeving aan andere dames bijvb.
Een beetje je best doen doet al een hele hoop :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:30

DAT dus!! :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:44

Mja, niet iedereen is van het cadeautjes en verrassingen voor verjaardagen, moederdagen, en zo. Ik ben daar zelf ook niet van, en denk er dus ook niet aan. Valentijnsdag doe ik ook niet aan. Het klinkt meer als een foutje in het verwachtingsmanagement, als ik eerlijk ben.

Misschien dacht ie wel oprecht dat je blij zou worden van professioneel gereinigde ramen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:45

poes schreef:
wemkelover schreef:

Ik spreek uit ervaring: je moet streng en hard optreden! Ik vraag rustig 6 maand voor mijn verjaardag al of hij er al over nagedacht heeft en de laatste keer dat er geen cadeau geregeld was, is hij niet snel vergeten.

Sloebers!

Sorry?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 19:45

Note to self: niet meer 's avonds naar de supermarkt gaan |o

En het dorp ziet er hier uit of de avondvierdaagse bezig is |o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:03

MarlindeRooz schreef:

Ik noteer alvast dat als het met mijn man niets wordt, ik met jou ook niet op date hoef :j

Tenzij je uit jezelf altijd super cadeaus geeft? :D

Nee maar echt mijn man snapt zoiets gewoon niet en toen ik op mijn dertigste verjaardag gewoon niets kreeg terwijl we verdorie alleen in het buitenland zaten, nee dat kon voor mij echt niet.

Edit: het hoeft niet groot of zo e! Maar een kaartje of zo had toen wel leuk geweest :’)
Laatst bijgewerkt door poes op 09-04-20 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:04

poes schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik noteer alvast dat als het met mijn man niets wordt, ik met jou ook niet op date hoef :j

Tenzij je uit jezelf altijd super cadeaus geeft? :D

Nee maar echt mijn man snapt zoiets gewoon niet en toen ik op mijn dertigste verjaardag gewoon niets kreeg terwijl we verdorie alleen in het buitenland zaten, nee dat kon voor mij echt niet.

Zou je dan niet gewoon accepteren dat het nu eenmaal zo is?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:05

Nee zi. Wat een gezever is dat. Beetje moeite voor elkaar doen noem ik dat. Het is toch leuk om elkaar te verrassen of verwennen met wat leuks?

Edit: ik vind het overigens prima als mensen dat niet doen en dat ik vinden. Wij doen enkel verjaardagen, geen andere dingen. Maar daar maken we wel graag een feestje van. En ja ik verwacht dat ook. Ik zou het oprecht heel raar vinden als mijn man nu plots niets zou doen. Is ook gewoon hoe de traditie bij ons nu is denk ik?
Laatst bijgewerkt door poes op 09-04-20 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:06

poes schreef:
Nee zi. Wat een gezever is dat. Beetje moeite voor elkaar doen noem ik dat. Het is toch leuk om elkaar te verrassen of verwennen met wat leuks?

Jij vindt dat leuk. Je man denkt er blijkbaar anders over?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:10

_San87_ schreef:
poes schreef:

Nee eigenlijk niet :) hij koopt juist meer kleine cadeautjes voor mij. Maar in dat specifieke geval was de verlovingsring te laat geleverd :D maar hij had dus niets vervangend of zo geregeld en ik had wel door dat er iets met een ring kwam dus het was gewoon heel gek om die avond letterlijk niets te krijgen. Ook omdat ik best hou van groot verjaardag vieren en dat weet hij ook :j is toch niet te veel gevraagd dat hij daar rekening mee houdt.

Net zoals ik niet met zijn dozen Lego speel of zo. Ik snap ook niet dat je dozen koopt om niet open te maken. Ikzelf wil dat bouwen maar doe dat niet voor hem. Compromissen :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:11

poes schreef:
_San87_ schreef:

Nee eigenlijk niet :) hij koopt juist meer kleine cadeautjes voor mij. Maar in dat specifieke geval was de verlovingsring te laat geleverd :D maar hij had dus niets vervangend of zo geregeld en ik had wel door dat er iets met een ring kwam dus het was gewoon heel gek om die avond letterlijk niets te krijgen. Ook omdat ik best hou van groot verjaardag vieren en dat weet hij ook :j is toch niet te veel gevraagd dat hij daar rekening mee houdt.

Net zoals ik niet met zijn dozen Lego speel of zo. Ik snap ook niet dat je dozen koopt om niet open te maken. Ikzelf wil dat bouwen maar doe dat niet voor hem. Compromissen :D

Ow dus jij krijgt vaak genoeg wat van hem en hij had wat geregeld, toen bleek dat te laat zou komen. En nog krijgt ie een veeg uit de pan :D.

Nou ja, loze discussie. Ieder zijn/haar ding.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 09-04-20 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:12

Ja precies! :j :D

Het was gelukkig wel een hele mooie ring en een prachtige bruiloft haha.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:15

Ik was die avond gewoon heel heel heel erg teleurgesteld. Hij had voorgesteld om samen naar Rome te gaan. Voor het eerst samen op vliegreis en de verloving hing wel een beetje in de lucht. En net met mijn 30e verjaardag waar ik al maanden veel tamtam rond maakte. Dus ja mijn verwachtingen waren hoog!

De avond zelf vond ik het al gek dat hij niet een leuk restaurant of zo gereserveerd had ma goed in Rome zijn genoeg leuke terrassen. Ja en toen zei hij droog: allee gelukkige verjaardag e schat. Euh ja een cadeau of zo volgt nog wel. (Maar dan niet op een manier die ook maar enigszins impliceerde voor mij dat er echt al iets geregeld was)

Ik ben een kwartier op het toilet gaan huilen :’)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:28

Aan dat er echt he-le-maal niks goed gaat bij het opleveren van mijn huis

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:49

Aan het hele Corona gebeuren
Aan het feit dat ik een ex-klasgenoot, iemand die ik vertrouwde, desondanks haast geen contact, kwijt geraakt ben aan Corona.
Jonger en gezonder als mij.
De grootst schat van de wereld, iedereens vriend.
Een veel te groot verlies.
En ik weet niet hoe er mee om te gaan.
Dat ik voor het eerst ergernis, woede, frustratie, verdriet voel door dit alles.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:03

Aan de slechte sfeer op bokt. En dan heb ik het niet over een specifiek topic of specifieke bokker. Bijna elk topic dat ik open daar zitten mensen zo te kibbelen! En ik houd wel van een beetje drama (popcorn, iemand?) Maar het is wel echt erg nu. Vaak zo op de man.

Ik heb het idee dat het komt door dat corona gebeuren, zorgt toch voor een slecht humeur. Het is zo zonde want vroeger vond ik het juist leuk om mee te lezen met allerlei topics.