Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjer schreef:nou was/ben ik toevallig ook opzoek naar een bit en het viel me ook al op dat een hoop mensen er of helemaal geen maat bij zetten of alleen "voor een tinker" (die heb je ook van 1,30m tot 1,60m he? en het zegt niets over de maat van de mond) Of er ligt wel een centimeter bij maar niet op een logische of handige plek. Of bijna goed maar net niet helemaal: er word gemeten van buiten de bitringen. Voor mij was het allemaal nog wat lastiger inschatten want ik weet de maat van het bijrijdpaard niet dus op de gok maar wat gekocht en bijna goedwe zoeken dus verder.
sasja0705 schreef:Zijn de mensen nu echt door Corona compleet van de pot gerukt?
Kom ik een adv tegen over Groenendaeler pups . 1250 Euri per stuk... en dan alleen "met Europese paspoort "
Staat ook niets van testen of dergelijks...
sasja0705 schreef:Zijn de mensen nu echt door Corona compleet van de pot gerukt?
Kom ik een adv tegen over Groenendaeler pups . 1250 Euri per stuk... en dan alleen "met Europese paspoort "
Staat ook niets van testen of dergelijks...
DuoPenotti schreef:En bij een watertrens heb ik zelfs geleerd tussen de gaatjes te meten niet eens de ringen.
Maar tussen de ringen zou ik ook prima gevonden hebben.
Iemand nog een sprenger kk (geen dynamic) dubbel gebroken in sensogan liggen met wel echt 14,5 cm?
Maar denk dat ik maar naar Emmers rijd.
sasja0705 schreef:Haha, bitten is altijd een crime.
Wat anders, iemand een idee wat menhoofdstellen aan vk waarde hebben ? Of hoe ik die kan bepalen?
Op mp vind ik alleen pony en mini maar geen full.
Ben zelf geen menner en heb 2 gekregen met die ik dus niets kan.
Ondertussen wel al schoongemaakt en in't vet.
1 is oud en het leer droog ( maar verder ok)
En de andere schat ik ook wel n paar jaar schuurliggen, maar nog nooit een paardenhoofd gezien .
Er is geen gaatje gebruikt en verder gaaf en soepel.
_Nadia_ schreef:Moet je hier in de UK kijken, kruisingen gaan rustig voor 2000+.
Van de week: Pedigree cavapoochons.. Dat op zich is al knap gezien t een mix is van 3 rassen maar ok, geen testen niets, en 4000 pond. Ergste is nog dat ze ook verkopen want na een dag had ze er nog maar 1 beschikbaar.
HTK kittens doen rustig 400-600 pond, en gooi je er een zogenaamde raskat als 1 van de ouders doorheen mag je tegen de 800-1000 neer tellen, ook al ziet t beestje er uit als de eerste de beste boerderij kat. Natuurlijk geen entingen, chip of wat dan ook, vorige week een nestje, moeder Brits Korthaar x htk kat en vader een HTK, kittens 800 en die waren niet eens ontwormt.
Neonlight schreef:Erkende fokkers aangesloten bij de rasvereniging hebben normale prijzen en die zijn ook afgesproken bij de rasvereniging. Wachtlijsten zijn vaak langer dus voor nu een corona pup lukt daar niet (buiten dat veel van deze fokkers die mensen niet eens op de wachtlijst zetten). Dus voor snel een pup te hebben moet je naar het soort fokkers gaan wat op marktplaats adverteert, en mensen willen dan grof betalen.