Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:34

Ik ken ook een zeeman die gewoon appt en videobelt aan boord.. Maar hij zal nu sowieso een aantal weken weg zijn nog?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:50

Als je kan appen, kan je ook Videobellen lijkt mij.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:52

Fem schreef:
Hij zegt dat hij een satelliet telefoon heeft (open wateren, ze varen naar Indonesië), we zijn in gesprek geraakt vlak voordat hij zou vertrekken.

en met die telefoon kan hij geen foto's maken of versturen...
Dus...

Heeft geen whatsappp? Schepen hebben ook internet, op volle zee niet maar dicht bij de kust wel. En als ie kan tinderen kan ie foto's versturen lijkt me al kan dat soms wel lang duren (partner in de zeevaart :D)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:56

Fem schreef:
Hij zegt dat hij een satelliet telefoon heeft (open wateren, ze varen naar Indonesië), we zijn in gesprek geraakt vlak voordat hij zou vertrekken.

en met die telefoon kan hij geen foto's maken of versturen...
Dus...

Geen fotocamera maar wel WhatsApp? Dat vind ik bijzonder. Als ie een oudere / simpele satelliet telefoon heeft dan draait daar geen android op en dus ook geen WhatsApp. Als ie een nieuwere heeft (en dus android want hij appt met dat ding) dan heeft ie vast en zeker ook een camera op dat ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:25

Rawr schreef:
Ach af en toe een beetje recreatief gebruik moet kunnen. Zolang het geen obsessie of verslaving is maakt het mij niet zoveel uit.

Anyway.. Fortune favours the bold.
Nu al zenuwen, dat wel. :D

[ [url=m/RKQOqc.jpg]Afbeelding[/url] ]

En wanneer gaat het gebeuren?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 21:40

Fem schreef:
Ik heb dus ook al vaker gezegd dat ik twijfel of hij een catfish is, maar hij blijft zeggen van niet... :')

Ik hoop het niet voor je maar het klinkt allemaal nogal ehhh... bijzonder. Hopelijk heb je snel bewijs dat hij inderdaad is wie hij zegt dat hij is. :D

Relaxed schreef:
En wanneer gaat het gebeuren?

We hadden morgen afgesproken maar ik heb het gecanceld omdat door wat gebeurtenissen deze week mijn headspace niet in orde is en ik even de focus op mezelf moet hebben voor ik die weer op haar kan richten. Het is geen afstel en zoals het nu staat zien we elkaar donderdag voor het eerst in real life zien, maar ik wil eigenlijk voorstellen om dit weekend al even te videobellen om de eerste spanning wat weg te halen. :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:31

Ik heb een tijdje terug een vriendin voor me laten swipen en die swipde iemand met dezelfde naam als mn tweelingbroer :+ Zouden jullie iemand daten met dezelfde naam als je broer/familie? vind het ergens toch wel een gek idee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:32

Nou mannen met mijn vaders naam gaan naar links.. Mijn ex zijn naam maakt me minder uit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:42

Ik heb een break gehad met mijn partner en tijdens die break date ik alleen mannen met dezelfde naam als hem, vond dat wel net zo makkelijk ;)

Dus nee ik zou er geen problemen mee hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 00:01

Wow, dat is het gekste wat ik ooit heb gehoord :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 00:04

Relaxed schreef:
Wow, dat is het gekste wat ik ooit heb gehoord :+

Ik hoopte nog dat het sarcastisch bedoelt is.. :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 07:01

Alja schreef:
Ik heb een break gehad met mijn partner en tijdens die break date ik alleen mannen met dezelfde naam als hem, vond dat wel net zo makkelijk ;)

Bijzonder... :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 07:02

Dat zou ik niet redden met de aparte voornaam van die van mij. :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 07:17

Alja schreef:

Dit maakt mijn dag _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 08:59

Mijn moeder heeft een broer en een schoonbroer met dezelfde naam als mijn vader. Maar nou heeft mijn vader een hele bekende mannen voornaam. _O-

Want bij ons vorige huis heette de overbuurman en de achterbuurman ook zo. En had mijn vader ook nog 5 collega’s met dezelfde naam. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 09:19

Ik heb 1 keer iemand gedate met dezelfde naam als mijn vader. Bah.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 09:48

Ik had ooit een hele leuke match, goeie klik, zelfde humor en een leuke brutale jongensachtige uitstraling. Had echt zoiets van; dit kan hem wel eens zijn. Eerste date even kort 10 minuten koffie gedronken buiten tijdens mijn pauze. Was leuk maar qua uiterlijk leek hij wel een beetje op mijn broertje. Daarna echte date gehad maar ook zijn mimiek, trekjes en manier van praten bijna identiek aan mijn broertje. Dat soort freudiaanse praktijken trek ik niet := Denk wel dat ik in zijn top 5 van gekste afwijsredenen ben terecht gekomen :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:54

Ik heb Tinder er alweer af gegooid :+ vriendin van mij had hem gespiwed (hij leek me op zich ook wel een leuke jongen) en ze had op haar eigen account ook een match met hem en daar had hij blijkbaar verteld dat hij zijn droomvrouw al had gevonden maar hij was wel beetje teleurgesteld dat ze niet wou afspreken in corona times. Nou had ze doorgevraagd wie die droomvrouw was en noemt hij mij :+ nou sorry hoor maar na 1,5 zo nu en dan appen krijg ik er behoorlijk de kriebels van als iemand me al tot droomvrouw bestempeld terwijl we amper een woord hebben gewisseld en niet eens hebben afgesproken :+ Had hem ook opgezocht op internet en laten we zeggen dat zijn foto's op Tinder wel wat anders waren.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:59

Was her niet iemand met dezelfde naam?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:00

Neverland schreef:

*\o/* *\o/* *\o/*

Dat zou wel mooi in het verhaal passen nu wij het hier over dezelfde namen hebben.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:02

Neverland schreef:

Nee, ik denk van niet. Hij had mijn uiterlijk en hobby's en studie beschreven :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:24

Rytir schreef:
Ik had ooit een hele leuke match, goeie klik, zelfde humor en een leuke brutale jongensachtige uitstraling. Had echt zoiets van; dit kan hem wel eens zijn. Eerste date even kort 10 minuten koffie gedronken buiten tijdens mijn pauze. Was leuk maar qua uiterlijk leek hij wel een beetje op mijn broertje. Daarna echte date gehad maar ook zijn mimiek, trekjes en manier van praten bijna identiek aan mijn broertje. Dat soort freudiaanse praktijken trek ik niet := Denk wel dat ik in zijn top 5 van gekste afwijsredenen ben terecht gekomen :D

Ik heb dit ook een keertje gehad. Op de foto's leek hij helemaaaal niet op mijn broertje. Irl tho...omg RUN FORREST RUN :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:39

Mijn moeder en stiefmoeder hebben ook de zelfde naam :+ Blijkbaar is dat een ding dan _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 12:00

_O-

Wel handig met inscripties enzo. Kun je gewoon laten. Tatoeages ook.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 12:04

:') Mijn stiefma noemt zichzelf Ans en mijn moeder walgt daar echt van. Is het nog enig sinds uit elkaar te houden :*