Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fem schreef:Hij zegt dat hij een satelliet telefoon heeft (open wateren, ze varen naar Indonesië), we zijn in gesprek geraakt vlak voordat hij zou vertrekken.
en met die telefoon kan hij geen foto's maken of versturen...
Dus...
) Fem schreef:Hij zegt dat hij een satelliet telefoon heeft (open wateren, ze varen naar Indonesië), we zijn in gesprek geraakt vlak voordat hij zou vertrekken.
en met die telefoon kan hij geen foto's maken of versturen...
Dus...
Fem schreef:Ik heb dus ook al vaker gezegd dat ik twijfel of hij een catfish is, maar hij blijft zeggen van niet...
Relaxed schreef:En wanneer gaat het gebeuren?
Zouden jullie iemand daten met dezelfde naam als je broer/familie? vind het ergens toch wel een gek idee

Denk wel dat ik in zijn top 5 van gekste afwijsredenen ben terecht gekomen
vriendin van mij had hem gespiwed (hij leek me op zich ook wel een leuke jongen) en ze had op haar eigen account ook een match met hem en daar had hij blijkbaar verteld dat hij zijn droomvrouw al had gevonden maar hij was wel beetje teleurgesteld dat ze niet wou afspreken in corona times. Nou had ze doorgevraagd wie die droomvrouw was en noemt hij mij
nou sorry hoor maar na 1,5 zo nu en dan appen krijg ik er behoorlijk de kriebels van als iemand me al tot droomvrouw bestempeld terwijl we amper een woord hebben gewisseld en niet eens hebben afgesproken
Had hem ook opgezocht op internet en laten we zeggen dat zijn foto's op Tinder wel wat anders waren. Rytir schreef:Ik had ooit een hele leuke match, goeie klik, zelfde humor en een leuke brutale jongensachtige uitstraling. Had echt zoiets van; dit kan hem wel eens zijn. Eerste date even kort 10 minuten koffie gedronken buiten tijdens mijn pauze. Was leuk maar qua uiterlijk leek hij wel een beetje op mijn broertje. Daarna echte date gehad maar ook zijn mimiek, trekjes en manier van praten bijna identiek aan mijn broertje. Dat soort freudiaanse praktijken trek ik nietDenk wel dat ik in zijn top 5 van gekste afwijsredenen ben terecht gekomen
Blijkbaar is dat een ding dan
Mijn stiefma noemt zichzelf Ans en mijn moeder walgt daar echt van. Is het nog enig sinds uit elkaar te houden