Afgelopen dagen weer in een diep dal gezakt (en al veel langer aan het sluimeren) en vanavond is het me gelukt om de knop even om te zetten en weer wat energie te hebben.
Iedere keer als ik mijn vaatwasser vul en aanzet, ben ik blij dat ik het niet hoef af te wassen. (En ik ben er gewoon extra blij mee omdat ik zelf de waterleiding en afvoer heb gemaakt)
Vandaag zou mijn vader in mijn huis komen even wat klus spullen uitzoeken en opruimen, want hij is de klusser in de familie en ik weet al lang niet meer welk gereedschap van wie is. Ging ik net boven even kijken hoe het ging, is hij gewoon onverwachts een vloer aan het leggen Ik: pa wat doe je! Pa: Ja daar had ik opeens zin in
De held, ik heb die nieuwe vloer maanden geleden gekocht en heb telkens geen energie om er wat mee te doen, en nu wordt het gedaan zo bliiij
Marcella
Geplaatst: 27-05-21 16:00
Heerlijk hoor geniet ervan Telpeva.
Captain
Geplaatst: 27-05-21 16:01
Dat is lief Telpeva!
Ik ben blij omdat ik een heerlijke massage gehad heb en nu weekend heb en het mooi weer wordt!
Anoniem
Geplaatst: 27-05-21 16:16
Wat lief Telpeva!
Geniet ervan Captain!
Onze bedankjes voor onze trouw morgen. Voordeel van corona: Ik moest niet zoveel kaartjes schrijven
Dat ons meisje vandaag voor het eerst naar de opvang was. Ze heeft amper geslapen maar verder zo goed gegaan. Lekker gelachen en gechilld, niet gehuild!