Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:55

Ja ehmm dat is wel een dingetje := Maar vond die suggestie voor een 'date' eigenlijk wel leuk. Ik had sowieso even geen zin in een afgezaagd drankje doen ergens en probeerde nog iets te bedenken, maar toen hij dat initiatief nam dacht ik meteen: Ja! En later, ohh oliebol die bikini :') .

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:58

Ach, ik ga over 2 weken met 29 singles op reis, en dag 2 is een boottochtje, dus ook bikini :+ Alhoewel ik meer van de tankini ben :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:11

Leuk Linda!!
Bambi1995 schreef:
Dat kan dus betekenen als je daar voor kiest dat je met 28 jaar nog nooit seks hebt gehad.

Dat maakt toch niet uit? Ik zou het mooier vinden om een maagd van 28 tegen te komen die bij zijn eigen waarden/normen is gebleven dan iemand die maar met 1 of meerdere personen het bed in is gedoken "omdat dat zo hoort".

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:21

Bambi1995 schreef:
Dat kan dus betekenen als je daar voor kiest dat je met 28 jaar nog nooit seks hebt gehad.

Zolang het maar jouw keuze is en jij erachter staat wat je doet. En niet iemand gaat zoeken om de ervaring maar te hebben, omdat je jezelf anders een te oude maagd vindt ofzo.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:30

Hier geen probleem met bikini's, goed figuur, kleurtje en niet preuts aangelegd :D ik heb gisteren nog een nieuwe besteld bij de Ali!

Goed advies hier beneden, ik denk er net zo over. En je maagdelijkheid verlies je maar 1 x ...
sex met anderen, hier idd ook niet zonder gevoel en alleen met mensen die meer in mij zien als alleen voor de sex.

FWB en ik weten van elkaar dat we allebei niets hebben lopen momenteel, vandaar de FWB constructie.
Wel vrij om te daten, maar als het serieus is of sex met anderen, dan sowieso safe met een ander en melden we het elkaar.
Dan stopt de FWB, als er iemand anders in the picture komt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:15

Ik denk ook dat het beter is om te wachten met seks. Eerste keer moet gewoon een fijne ervaring zijn. en 28 en nog maagd, ik denk dat je daar trots op mag zijn. Mijn eerste keer was op mijn 23e. Ik krijg juist meer complimentjes voor die leeftijd (ik wilde ook wachten) dan dat men het raar vond. Ik ben er nu juist blij mee. Het is ook niet dat in de kans niet had, integendeel, ik wilde wachten tot het juiste moment.

Bikini date is niet aan mij besteed. Ik ben 1.70 lang en weeg 80 kilo. Geen bikini figuur, zou eerder een corrigerende badpak-date worden bij mij, maar dat klinkt zo gek...

Ik raak iets minder in dubio. Neig toch naar de foute rotterdammer. Hij is vanmorgen even op de 'koffie' geweest. 3e date in 3 dagen :=
Misschien is hij minder fout dan hij doet voorkomen. Alleen is hij zo fiets gladjes... 46 en echt nog een jongetje om te zien. Wel groot en stoer, maar een jongens uitstraling

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:19

Sommige hebben gewoon geluk met hun genen :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:21

capopjekop schreef:
Sommige hebben gewoon geluk met hun genen :D

Denk het ja, hij is ook gewoon nog bijna niet grijs of kaal en heeft halflang haar, zo sexy!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:23

Lekker van genieten!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:25

capopjekop schreef:
Lekker van genieten!

Dat doe ik. De koffie is niet op de bank gedronken....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:39

Haha leuk Storm! En als het goed voelt en jullie hebben het naar je zin, waarom dan niet?

Wat betreft wachten met seks.. Ik vind het niet iets om trots op te zijn, als je bijvoorbeeld 23, 25 of 28 bent en nog maagd bent. Het is ook niet iets om je voor te schamen. Want het 'is' gewoon zo. Je hebt nog geen seks gehad. Nou en? Als je er trots op zou moeten zijn dan betekent dat dat er iets mis is met jong(er) seks hebben. En als je je ervoor zou moeten schamen zou dat betekenen dat er iets mis is met langer wachten. Beiden is prima, zolang je maar zélf de keuze maakt en niet iets doet 'omdat het zo hoort' of omdat de maatschappij er wat van vindt.

Mijn eerste keer was met iemand die absoluut niet belangrijk voor me was, maar ik vond het zelf ook geen belangrijk iets. Voor anderen is dat weer heel anders. Maakt ook niet uit, er is niet één manier of één aanpak goed. Zolang je er zelf achterstaat en je niet laat dwingen, dan maakt het niet uit of je 16 of 26 bent en of het eenmalig was of met de liefde van je leven.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:51

Zo bedoel ik het ook niet Berdien. Dat je moet schamen als je niet gewacht hebt. Ik bedoel juist meer dat je trots mag zijn dat je bij jezelf bent gebleven ondanks de druk van de maatschappij dat je voor je 20e ontmaagd bent en daarom maar seks om de seks gaat hebben. Daar had ik namelijk veel last van.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:57

Ah zo :j Dat hoor je inderdaad wel vaker, dat mensen zich gedwongen voelen om maar seks te hebben 'want dat hoort zo' en 'wachten is preuts' en weet ik niet meer wat. Ik heb zelf die dwang nooit gevoeld, maar onze hele vriendengroep was 'laat' en met andere dingen bezig dan seks en vriendjes en weet ik niet wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:59

Maar storm, naast de lekkere koffie :') voel je ook iets voor hem? Krijg de indruk dat je voor t uiterlijk gaat..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:04

Ik schreef het ook niet helemaal duidelijk op.
Maar ik weet nog goed dat ik vreemd aan werd gekeken dat ik maagd was op mijn 23e. Zelf vond ik het niet erg, ik was echt een paardenmeisje en reed op zondags wedstrijden. Ik ging niet uit op zaterdagavond. Op mijn 27e had ik mijn eerste vaste relatie.

Relaxed, ik vind hem ook echt wel heel erg leuk hoor! Hij is enorm attent en stuurt steeds appjes en hij nam al chocola, kersen en framboosjes mee. Ik krijg ècht wel kriebel in mijn buik van hem maar ik merk wel dat ik voorzichtig ben. Laatste keer dat ik dat voelde, ging het mis. Ik schakel het een beetje uit, geen verwachtingen is ook geen teleurstellingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:17

Ah ok, lekker van genieten dan en niet teveel nadenken..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:23

Als iemand mij half jaar geleden zou vragen op ‘date’ naar het zwembad had ik ook een smoes verzonnen. Oh en al helemaal niet met zo’n spierbundel. Maar ben wat kilo’s kwijt en voel me goed in mijn vel. Nog steeds wel vet op bepaalde plekken waar ik het liever wat minder zie maar verwacht niet dat een man daar problemen mee heeft (billen :+ ). En ik heb een zwangerschap achter de rug waarbij mijn buik niet ongeschonden is gebleven maar fiets it :’) Ik ga morgen lekker zwemmen en daar heb ik zin in.

Storm, klinkt leuk trouwens! Lekker van genieten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 16:26

Klinkt goed Storm! Inderdaad lekker van genieten, en wat het wordt dat zie je dan wel weer :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 17:45

Wauw LF, dat is echt lekker. Ik ben ook niet preuts hoor, en zit ook goed in mijn vel maar toch soms wel onzeker als het om eerste keer bloot gaat, of bijna bloot zoals in het zwembad.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:39

En ik ben dus zo'n kneus die te vroeg was en zich heeft laten pushen 'omdat het zo hoort'
Was toen der tijd 'al' een half jaar met mn vriendje en heb er jaren na dato(lees tegenwoordig) nogsteeds wel eens last van.
Dus echt wachten tot het goed genoeg voelt. Doe het niet voor hem, omdat hij anders weggaat, omdat het zo hoort, omdat hij anders zielig doet of wat dan ook. Doe het voor jezelf en weet dan zeker dat je echt bewust die keuze voor jezelf maakt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:41

Wijze post die van hierboven.

Deze catch op Happen wil ik even delen :D

Afbeelding

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:47

Met iemand sex hebben moet je doen als het goed voelt... eerder biet. Ik had mijn date destijds gezegd dat ik de regel had pas na date 9.. we hebben het tot date 3 volgehouden :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:49

Ik denk dat het geen zin heeft om er een limit aan te plakken, als het goed voelt dan voelt het goed. Bij mij was dat na 4 weken ofzo en nooit spijt van gehad :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:50

Bambi1995 schreef:
Zou je dan ook een FWB nemen als je nog nooit seks hebt gehad? of zou je wachten op een serieuze relatie?

Been there done that. Geen spijt van trouwens. :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:53

Jibbel schreef:
Bambi1995 schreef:

Zolang het maar jouw keuze is en jij erachter staat wat je doet. En niet iemand gaat zoeken om de ervaring maar te hebben, omdat je jezelf anders een te oude maagd vindt ofzo.
Ik breek even in, mijn ex was ook nog maagd en toen toch zeker eind 20. Was best een speciaal iets, ondanks dat het voor mij dan niet de eerste keer was, was het wel extra bijzonder. Romantisch op bed, kaarsjes en een concert van Adele, hoe cliché :')

Hier echt rete druk met mijn nieuwe job, vlieg het hele land door en nergens tijd voor. Maar: Aanstaande woensdag wel een date, uiteraard een rooie. Hij is gek op honden, woont in Amsterdam en past regelmatig op andermans honden, via een of andere app/kantoor. Anyway, woensdag gaan we met de honden het vondel park in en ergens wat eten :D