Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maartje02 schreef:Geen idee of dit in topic hoort, maar als fotograaf ben ik altijd opzoek naar nieuwe soorten opdrachten. Omdat instagram natuurlijk één van de grotere platformen is op internet en mensen druk bezig zijn met een mooie feed, groeien en soms zelfs klanten trekken heb ik een nieuw soort fotoreportage ‘bedacht’. Het gaat over een reportage speciaal voor foto’s voor een instagram feed. Mijn vraag is zijn er mensen die hier interesse in hebben en wat mensen verwachten van z’n soort reportage en natuurlijk wat jullie daar uiteindelijk voor over willen hebben.
Dayanara schreef:Ik weet dat Iris van meijl volgens mij een Instagrampakket Heeft?
billionache schreef:Bij mij ging het de laatste tijd echt niet vooruit qua volgers. Nu heb ik een winactie online gegooid samen met een groot (10K) account en al 50+ volgers erbij op een halfuurtje tijdmaargoed, ff afwachten hoeveel daarvan blijven plakken als de winactie is afgelopen
Captain schreef:Ik verlies alleen maar volgers maar ook al bijna een week niets geplaatst.Heb gewoon níets en merk dat als ik een oude foto plaats ik veel minder likes krijg.
LAU WANNEER KOM JE LANGS?!!!!