morgen een speculaas cake ermee bakken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
morgen een speculaas cake ermee bakken.
Normaal kennen ze elektriciteit al van hun tijdelijk buitenverblijf. Het is vooral een andere locatie voor hun en definitief buiten ipv af en toe bij mooi weer.
Moestuin schreef:Solleke: Ik kan helaas het zoekertje niet zien! Heb je een titel?
Vandaag zijn de varkens eindelijk naar hun definitief buitenverblijf verhuisd. Ze hebben het oude kippenhok gekregen. Is 10 op 11. Binnen enkele jaren bouwen we iets nieuws want dan wordt dat stukje terras en tuin
zijn zo'n leuke en intelligente dieren. De varkens van die vriendin zijn net honden, eentje is opvallend mak en die loopt los op haar erf samen met de honden, heel schattig. Prairy schreef:Wij hebben speklapjes in een pakket van een varkensboer (bio, via de herenboeren), maar waar ik spek normaal echt lekker vind ruiken als het gebakken wordt, ging ik hier toch echt even niet zo lekker op.
Gelukkig waren ze voor mijn man, ik eet niet zo veel varkensvlees, op eoa manier heb ik de dag erna dan een ontzettend kort lontje...
Een groot deel lag al dood of flink onderkoelt. Zo frustrerend dit... Ondertussen erachter dat de vaatwasser een storing geeft waardoor de zekering afspringt.