Minoes, jouw outfit vind ik leuk. Staat mooi bij je figuur!
Mijn outfitje van gisteren voor een bevrijdingsfestival.
Jurkje van de shoeby met het zelfde jasje als op de vorige foto. Gecombineerd met zwarte laarsjes met studs.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dizzy505 schreef:Gefeliciteerd Savannah! Nog wat leuks gekocht op je shopdagje?
Minoes, jouw outfit vind ik leuk. Staat mooi bij je figuur!
Mijn outfitje van gisteren voor een bevrijdingsfestival.
Jurkje van de shoeby met het zelfde jasje als op de vorige foto. Gecombineerd met zwarte laarsjes met studs.
[ [url=m/iVfjBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimberly1995 schreef:Wat een mooie outfits allemaal! Ik lees ook jullie problemen mbt schurende bovenbenen.
Hebben jullie nog broeken of winkeltips voor driekwartbroeken (net over de knie) van spijkerstof met stretch? Ik heb er vorig jaar een bij de shoeby gekocht, maar kan er verder geen leuke bij vinden voor de vakantie..
kimberly1995 schreef:Wat een mooie outfits allemaal! Ik lees ook jullie problemen mbt schurende bovenbenen.
Hebben jullie nog broeken of winkeltips voor driekwartbroeken (net over de knie) van spijkerstof met stretch? Ik heb er vorig jaar een bij de shoeby gekocht, maar kan er verder geen leuke bij vinden voor de vakantie..
Pluisje1998 schreef:Mijn outfit gisteren, heel wat anders dan dat ik gewend ben, maar voor wat ik normaal draag was het echt te warm.
[ [url=m/vW42dE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje: H&M
Schoenen: All stars
Wat een heerlijk zomerse outfits heeft iedereen weer aan trouwens!
VivaLaVida schreef:Savannah jij ziet er altijd modieus uit vind ik, ik hou van die stijl
Ik heb vandaag leuk hemdje geshopt bij h&m en nog paar andere dingetjes. Hier in de stad slaag ik er niet en in utrecht zag ik een hoop leuke dingen
[ [url=m/IXi0U4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k7PsWL.jpg]Afbeelding[/url] ]