Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:30

Berdien schreef:
Wijntjes en beste vriendin hebben zeker geholpen! Wel de halve nacht wakker gelegen, heb nog zoveel vragen. Vooral over de manier waarop. The fiets. Waarom heb je niet het lef gehad om me op zijn minst te bellen, in plaats van zo'n laf appje te sturen?!

Volgens mij ontbreekt het dan aan vastberadenheid. Verstand kiest voor afbreken, hart misschien nog niet. Wanneer je dan tegenover iemand staat, is het moeilijker om vast te houden aan je besluit als je diep van binnen er nog niet helemaal uit bent... Denk ik!
Laf? Ja, maar voor jou ook beter dan dat het nog half doorsukkelt omdat meneer zijn gedachten nog niet helemaal kan opmaken.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:34

Ja erg sneu, dit heb ik echt niet gewild. Ik ben echt tegen het weg doen van dieren. Ik heb er echt alles voor over, helaas is er wel een grens, ik kan helaas niet alles |( Kon ik dat maar!

Hij heeft nooit iets voor honden gedaan hoor, ik deed het altijd alleen.

Alleen zijn vriendin was volgens hem ook altijd met honden bezig, maar zoals hij zegt "ze hebben nu een goede relatie en veel met elkaar bezig waardoor er weinig zin/tijd meer over is voor een actieve hond". :7 :7 :7 :7 :7

Misschien dat ze naar de Fokker van mijn husky kan, of een vriendin van haar.. (dan is ze dit weekend ook gelijk weg). Ik probeer in ieder geval een goed huisje te vinden! Waar ze nooooooit meer weg hoeft.

Berdien, ik moet het nog even terug lezen, maar hij heeft via de app laten weten dat jullie niet meer verder gaan?

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:37

Ik gok dat ze de hond wel leuk vond, maar nu de vakantietijd voor de deur staat ze realiseert dat daar wat planning mee gemoeid is?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:38

Zo zwak van hem berdien :(:) nogmaals een dikke knuffel voor jou!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:40

Dat wel F_orumster, maar kom op. Een appje? Ik heb vorig jaar ook een beginnende relatie afgebroken, ik zag het absoluut niet zitten en hij heel erg wel. Maar juist als je weet dat iemand gek op je is en je bent een kleine vier maanden verder dan doe je zoiets persoonlijks. Is niet leuk, niet makkelijk, maar wel gewoon fatsoenlijk.

Klopt Danielle. Hopelijk vind je een fijn blijvend plekje voor de hond!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:45

En wat voor reden had hij? Zag je het ook aan komen of helemaal niet?

Dankje, ik vind het echt heel rot. Dacht dat het nu allemaal klaar was (afgezien de wisselende berichten die ik kreeg over haar). Maar nu deze stap nog..
@F_Orumster, nee ze hebben geen zin om lang met haar er uit te moeten. Want ze willen allemaal leuke dingen doen met elkaar, niet met een hond.
Het is niet zo zeer om de vakantie denk ik hoor, meer het algemene plaatje van een hond hebben.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:46

Ik zeg niet dat ik het goed vind Berdien! Ik ben nu na 8 jaar ook via een app afgekapt en nam daarna doodleuk de telefoon niet op. Blijkbaar heeft niet iedereen het in zich om dat onder ogen te bespreken.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:49

Wat poedersuiker Berdien. En dan via de app... Mannen :roll: Duidelijk gevalletje van geen ballen.

Ga vooral afleiding zoeken. Erop uit, dingen doen met vriendinnen... Of je op je werk storten. Dat helpt bij mij altijd. En die klootzak overal vanaf gooien. Dat hielp bij mijn relatie van een half jaar mega goed. Was er binnen een maand overheen. Recordje :Y)

Over een andere dude ben ik na 5 jaar nog niet heen maar goed dat vergeten we even :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:04

Vrouwen kunnen er ook wat van hoor...

selfie sturen met nieuwe vriend "oh ja, je bent weer single". Gelukkig zag ik dat nog niet als heel serieus

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:04

Relaties zijn gewoon lastig, ik begin dat daten zowaar nog leuk te vinden :+

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:08

Berdien schreef:
Dat wel F_orumster, maar kom op. Een appje? Ik heb vorig jaar ook een beginnende relatie afgebroken, ik zag het absoluut niet zitten en hij heel erg wel. Maar juist als je weet dat iemand gek op je is en je bent een kleine vier maanden verder dan doe je zoiets persoonlijks. Is niet leuk, niet makkelijk, maar wel gewoon fatsoenlijk.

Zo herkenbaar Berdien! -O- Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en je ziet daar echt vanaf, ook al was het 'maar 4 maand'. Dat geeft jou echt het gevoel dat je voor hem niet veel betekende, maar ik ben er zeker van dat het wel zo is. Hij is bang omdat het te serieus wordt en daardoor wil hij afhaken. Hij zal later nog wel beseffen wat voor iets leuks hij heeft laten lopen.

Ik ben momenteel met andere jongens aan het daten, maar geen enkele heb ik dezelfde klik mee als met mijn ex tinderboy. Andere jongens zijn wel leuk maar niet speciaal.

@Mirthee: balen! :( heb je hem ondertussen nog gehoord?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:11

Aaah Berdien -O-

Een hele week niks horen over de app is ook zuur Mirthe, ik zou dat ook slecht trekken :\

Jooproo, balen dat ze heeft afgezegd

Spikkelfire, oeh klinkt leuk! Fijne vakantie alvast :)

Florence: Lastig, maar misschien wel de manier om over hem heen te komen? Kan mij wel voorstellen dat het frustrerend is though..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:18

_Reneee schreef:
Wat poedersuiker Berdien. En dan via de app... Mannen :roll: Duidelijk gevalletje van geen ballen.

Niet alleen mannen hoor, heb dat andersom ook al eens meegemaakt. :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:20

Ja maar das anders :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:24

Nou denk niet dat t geslacht gebonden is en er overal klootzakken zitten :D

Date van vorige week vroeg nog wel of de date nou geslaagd was.... heb gezegd dat t gezellig was maar dat er niet meer in zit voor mij. Heeft die niet meer op gereageerd dus ga er maar vanuit dat die t goed oppakte :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:32

SophieFT schreef:
Ik kom me ook maar weer eens melden, vorige week best een leuke date gehad met een jongen, ik had niet het idee dat het relatie materiaal was maar toch een gezellige dag gehad samen.
Kom ik er dus achter dat hij ook een paar jaar een vriendin heeft :+ toen ik dat zei werd ik ook overal van verwijderd.

Ik kan me om dat soort dingen gewoon rot voelen, ook dat ik er zelf niet eerder achter kwam. Ik moet betere research doen voor ik afspreek met een jongen :')

Pfff wat een malloot.. zelfs een date al gehad! Ik doe altijd heeeeel veel research voor een date haha, maar soms is er gewoon weinig te vinden dus je ontkomt er niet helemaal aan dat dit kan gebeuren -O- Gelukkig kwam je er wel nu achter en niet pas na zoveel dates..

Berdien: echt zo rot voor je... dat het is misgelopen sowieso maar vooral de manier waarop... behoorlijk banketstaaf zo, vooral na toch best een lange tijd samen :\ wijn en vriendinnen doen altijd goed!

Iemand vroeg nog waarom ik met iemand anders ging daten terwijl ik nog een date had lopen? nou, die 1e gaf al vrij snel aan dat ie verder niet echt een gevoel had voor me, wel gezellig en aantrekkingskracht maar meer niet. We hebben toen nog een keer afgesproken, was wederom gezellig maar ik "zoek" iets meer dan alleen gezellig of scharrel. Zo ben ik aan de praat geraakt met mijn andere date, en dat begint wel aardig serieus te worden, maar ondertussen houdt mijn 1e date nog wat contact en heb ik hem tussendoor nog eens gezien. Die jongen heeft iets.... wat me echt aantrekt. Maar op relatie gebied zie ik het ook niet gebeuren. Kortom, ik moet daar een eind aan gaan breien :=

Mijn date waarmee het zo lekker loopt heb ik gister nog gezien, deden beiden mee aan Mudmasters Scheveningen, ik startte 2 groepen voor hem maar je loopt daar in rondjes zeg maar en komt steeds de andere groepen tegen dus ben hem 2 keer tegengekomen onderweg. Moet zeggen dat ik toen stiekem wel een kriebeltje voelde steeds :o vond het echt heel leuk hem te zien. Vanavond hebben we date 5 *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:36

Ik zou date 1 dan wel afkappen en snel ook..... denk niet dat date 2 het tof vind om te horen dat je er nog iets naast hebt lopen. Zou je andersom denk ik ook niet leuk vinden.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:41

florence123 schreef:
Berdien schreef:

Zo herkenbaar Berdien! -O- Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en je ziet daar echt vanaf, ook al was het 'maar 4 maand'. Dat geeft jou echt het gevoel dat je voor hem niet veel betekende, maar ik ben er zeker van dat het wel zo is. Hij is bang omdat het te serieus wordt en daardoor wil hij afhaken. Hij zal later nog wel beseffen wat voor iets leuks hij heeft laten lopen.

Ik ben momenteel met andere jongens aan het daten, maar geen enkele heb ik dezelfde klik mee als met mijn ex tinderboy. Andere jongens zijn wel leuk maar niet speciaal.

@Mirthee: balen! :( heb je hem ondertussen nog gehoord?

Helemaal niks. merk aan mezelf dat ik het niet goed los kan laten.. Ik dacht dan Tinder ik weer vrolijk verder maar ik heb ook gewoon geen zin meer in dit gezeik. -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:44

Yonker schreef:
Ik zou date 1 dan wel afkappen en snel ook..... denk niet dat date 2 het tof vind om te horen dat je er nog iets naast hebt lopen. Zou je andersom denk ik ook niet leuk vinden.

Ja helemaal mee eens hoor! Overigens vertelde date 2, dat hij toen hij mij leerde kennen wat dates had gehad met een ander meisje, en dat nog steeds liep/loopt maar hij grote twijfels heeft over zijn gevoel voor haar en daarom verder ging kijken. Ik was daar ook niet erg blij mee.. zal aan hem vanavond eens vragen hoe dat nu zit, zou er zelf ook niet blij mee zijn als dat ondertussen nog loopt. Na 5 dates en zoveel contact mag je denk ik wel een beetje verwachten dat de ander niet met anderen date...?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:49

Tja maar je doet eigenlijk gewoon t zelfde :') dus contact afkappen met de ene ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:52

Hahaha ja dat is altijd zo leuk.. vrouwen denken dat hun anders doen.

Jij date inderdaad ook door, dan moet jij dat ook niet meer doen. En gelijk helemaal kappen, anders heb jij niks te zeggen er over eigenlijk.

Ik ben sowieso van maar 1 date, word dat niks? Dan pas verder.. Niet op maandag date 1 met iemand en donderdag ook nog date 1 met iemand anders.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:54

Jaja jullie hebben gelijk hoor haha.. ik had gewoon niet verwacht dat er met die 1e nog een date in zat, had dat eigenlijk al soort van afgerond voor mezelf, had niet verwacht dat die ineens weer kwam aanwaaien :+
Maar ik zit inderdaad ook "fout", helemaal waar :x

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:56

Ja dus hem t dan kwalijk nemen is niet helemaal eerlijk van je. :) maar even over praten kan nooit kwaad ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:57

Dan had je alsnog die 2e date niet moeten doen :P

Berdien, heb je Tinder al weer geïnstalleerd of ben je er eerst wel even klaar mee?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:15

DanielleB schreef:
Ik ben sowieso van maar 1 date, word dat niks? Dan pas verder.. Niet op maandag date 1 met iemand en donderdag ook nog date 1 met iemand anders.

Inderdaad dat deed ik ook! Ik heb eerst ook nee gezegd op het voorstel van huidige vriend om te daten. Ik sprak al met iemand af en dat was nog niet over dus heb eerlijk tegen hem gezegd dat ik niet met twee wilde daten omdat ik dat niet eerlijk vond. Later kwam ik hem weer tegen toen het al klaar was met de andere dus toen pas afgesproken. Geen spijt van gehad want zo had hij wel direct een goed beeld van me. :D

Ik zie trouwens vaker dat vrouwen boos worden en iets niet vinden kunnen van een date terwijl ze zelf hetzelfde doen. Denk dat je je acties soms even om moet draaien om te kijken of je het dan nog steeds okee vindt. :P