Die met bloemen. Had ze toen met de ladies night in Zoetermeer geroken, vond ze allemaal muf (jaja mijn liefde met kokos ) behalve eentje. En volgens mij was dat die met bloemen.. Hoop het maar. Anders krijgen mn ouders een cadeautje . En nog de polar bear illuma en wat tarts want heb nog steeds de geuren niet geroken
Nice Raaj!
Volgens mij waren er geen melts in de aanbieding van Goose, alleen bepaalde geuren in medium en large jars.. Oehhh over Goose gesproken... Nieuwe gezien die gelukkig naar 1000poot komen??!!
Lekker bezig Muppet!!
Skessa_
Geplaatst: 21-10-16 22:24
Nope, show maar FF
Ik heb coconut en Pine Apple besteld, was geloof ik ook de enige die ik lekker vond!
ik heb op dit moment een bijna lege Woodwick eclipse staan, maar er staat nog zo goed als 2/3 cm overal. Hij wil alleen niet meer aan. Kan je deze tot waxblokjes maken oid? Aangezien ik vind dat er best nog een redelijke laag in zit om weg te gooien
Wil je geurkaars of niet perse? Diie zonder geur zijn bijna overal wel te koop: action, intratui, blokker en zelfs bij supermarkten. Ik heb volgens mij 1 maar dikker & langer (roze), bij de intratuin vandaan, gewoon van bolsius.