Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Marjoow schreef:Ruim 10 minuten vertraging. Ik vraag mij af waarom we nog stilstaan? Trein vanuit Bijlmer naar Utrecht. Overstap hebben we inmiddels gemist.
[Edit] alsof je t over de duvel hebt. Er staan mensen te dicht bij de deuren waardoor ze niet dicht kunnen...
Marjoow schreef:We rijden net weg gelukkig. Wij hebben nog 1 mogelijkheid om thuis te komen gelukkig. Word 01.09 maargoed.
Niet zo gek als het evenement niet is aangemeld bij NS. Geen blaam voor hen dus.
Foei Ziggo!
prugelpiet schreef:Marjoow schreef:Ruim 10 minuten vertraging. Ik vraag mij af waarom we nog stilstaan? Trein vanuit Bijlmer naar Utrecht. Overstap hebben we inmiddels gemist.
[Edit] alsof je t over de duvel hebt. Er staan mensen te dicht bij de deuren waardoor ze niet dicht kunnen...
We gaan helemaal niet... Trein heeft storing
Edit: nu rijd die wel weg? lekker dan, wij moesten onmiddellijk uitstappen.
Niet dat ik anders nog thuis was gekomen... Word een nachtje doorhalen
prugelpiet schreef:Marjoow schreef:We rijden net weg gelukkig. Wij hebben nog 1 mogelijkheid om thuis te komen gelukkig. Word 01.09 maargoed.
Niet zo gek als het evenement niet is aangemeld bij NS. Geen blaam voor hen dus.
Foei Ziggo!
Ja heel slordig. Als ze het even aangeven zorgt NS echt wel voor meer plek.
Ik stap in de volgende trein naar Utrecht en dan zien we wel weer...
Huis word het in ieder geval niet tot 7 uur vanochtend