Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik moest écht naar Londen anders was ik weer omgekeerd, voordat we mijn station uit waren had ik al drie verschillende treinen van binnen gezien en veertig minuten later dan gepland vertrokken. Het was echt chaos.
kon gelukkig de eerste nemen, maar veel mensen pasten er niet meer bij en moesten blijven wachten. Totaal iets van twee uur vertraging
kunnen ze natuurlijk niet veel aan doen maar ik baalde wel flink. Moest haasten naar m’n afspraak, en toen kwam de andere partij niet opdagen
Murphy’s wet ofzo.
Marjoow schreef:Ruim 10 minuten vertraging. Ik vraag mij af waarom we nog stilstaan? Trein vanuit Bijlmer naar Utrecht. Overstap hebben we inmiddels gemist.
[Edit] alsof je t over de duvel hebt. Er staan mensen te dicht bij de deuren waardoor ze niet dicht kunnen...
lekker dan, wij moesten onmiddellijk uitstappen.
Marjoow schreef:We rijden net weg gelukkig. Wij hebben nog 1 mogelijkheid om thuis te komen gelukkig. Word 01.09 maargoed.
Niet zo gek als het evenement niet is aangemeld bij NS. Geen blaam voor hen dus.
Foei Ziggo!
prugelpiet schreef:Marjoow schreef:Ruim 10 minuten vertraging. Ik vraag mij af waarom we nog stilstaan? Trein vanuit Bijlmer naar Utrecht. Overstap hebben we inmiddels gemist.
[Edit] alsof je t over de duvel hebt. Er staan mensen te dicht bij de deuren waardoor ze niet dicht kunnen...
We gaan helemaal niet... Trein heeft storing
Edit: nu rijd die wel weg?lekker dan, wij moesten onmiddellijk uitstappen.
Niet dat ik anders nog thuis was gekomen... Word een nachtje doorhalen
terwijl er in de paden boven en onder nog best wat ruimte was.. dus als er doorgeschoven was had het wrs alsnog wel gepast..
prugelpiet schreef:Marjoow schreef:We rijden net weg gelukkig. Wij hebben nog 1 mogelijkheid om thuis te komen gelukkig. Word 01.09 maargoed.
Niet zo gek als het evenement niet is aangemeld bij NS. Geen blaam voor hen dus.
Foei Ziggo!
Ja heel slordig. Als ze het even aangeven zorgt NS echt wel voor meer plek.
Ik stap in de volgende trein naar Utrecht en dan zien we wel weer...
Huis word het in ieder geval niet tot 7 uur vanochtend