tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 13:49

Ik denk idd dat dat gewoon het beste is. We hadden normaal afgesproken om volgende week nog eens iets te gaan drinken, maar ik weet ook niet zo goed of we dat nog gaan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 14:08

CalipsoLover schreef:
Ik denk idd dat dat gewoon het beste is. We hadden normaal afgesproken om volgende week nog eens iets te gaan drinken, maar ik weet ook niet zo goed of we dat nog gaan doen.

Waarom zou je dat doen? Ex is je ex he.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 14:26

Ik zou het nu ook niet meer doen, van wat ik van je gelezen heb.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 15:04

Een vriendschap heeft ook nood aan respect, ook respect voor de grenzen van de ander. Waarom nog een band behouden met iemand die dit niet doet, slecht over je spreekt? Nu, als jij er nog nood aan hebt is dat ok, maar als je er zo over praat (er vies van zijn) lijkt dat toch tegenstrijdig.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:52

Ja, dat iets samen gaan drinken was ook sowieso meer voor hem dan voor mij. We hadden dat afgesproken toen het juist uit ging om elkaar nog eens te zien na een dikke maand tijd. Hij is vanaf volgende week 2 weken in België, de kans dat ik hem tegenkom is sowieso wel relatief groot.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:56

Ik denk dat het fijn is als je op een gegeven normaal met je ex(en) om kan gaan en nog eens kan afspreken, maar voor nu en helemaal met zijn gedrag zou ik dat niet doen. Ik zou de afspraak afzeggen, want ik geloof niet dat je er zelf blij van word of wel?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:02

Op dit moment word ik er inderdaad niet blij van, en moest die afspraak deze week geweest zijn had ik hem afgezegd. Momenteel heb ik dus ook afgesproken om 0 contact te hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe mijn temperament binnen 1,5-2 weken gaat zijn, want dan zou ongeveer onze afspraak zijn. Ik wacht het sowieso nog even af, merk ik dat ik nog altijd te boos ben dan zeg ik af want dat heeft toch geen zin dan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:53

Ik denk dat een maand ook veel te snel is. Ik zou een paar maanden wachten. Toen mijn eerste ex het uitmaakte wou ik ook het liefst hem na een maand zien want ik was nog steeds gek op hem. Ik heb 6 maanden gewacht en hem daarna gezien. Ik voelde toen niks meer toen ik hem zag. :j Ik denk echt dat het het beste is... Elkaar pas weer zien als er van beide geen gevoelens meer zijn.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:11

De vraag ivm contact met een ex is ook welke rol die nog heeft of zal hebben in je leven. Wij hebben kinderen, dus contact is sowieso nodig, dan vind ik ook dat ik er, zolang het in het belang van de kinderen is, mijn best moet voor doen het goed te houden. Of niet, als ik vind dat de belangen van de kinderen in het gedrang komen. Of als je ze om andere redenen niet kan ontlopen, bv collega's, snap nu waarom mensen mij zeiden daarmee op te letten. Maar anders is het toch niet iets dat hoeft, hangt af van hoe het liep en hoe je die persoon ziet na je relatie en dan niet obv schuldgevoel of puur om wat die ander wil.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:03

Helaas hier nog niet gelukt om verschillende redenen. :(
Pff, zo verwarrend dit. Soms heb het gewoon het idee om hem maar te laten gaan, maar tegelijkertijd zit hij steeds alsmaar in m'n hoofd!!

Ik ben eigenlijk nooit snel of vaak verliefd geweest. Maar bij hem heb het dat idee wel.

Maar om dan maar m'n gevoel te uiten via Whatsapp vind ik ook weer zoiets, hij zit vaak 90% van de tijd niet op z'n telefoon. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:40

Banyu schreef:
Pff, zo verwarrend dit. Soms heb het gewoon het idee om hem maar te laten gaan, maar tegelijkertijd zit hij steeds alsmaar in m'n hoofd!!

Ik ben eigenlijk nooit snel of vaak verliefd geweest. Maar bij hem heb het dat idee wel.

Maar om dan maar m'n gevoel te uiten via Whatsapp vind ik ook weer zoiets, hij zit vaak 90% van de tijd niet op z'n telefoon. :+

Moet je ook niet via app doen, maar face to face.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:45

Zertab schreef:
Banyu schreef:

Moet je ook niet via app doen, maar face to face.

Ja dit dus. Ik denk dat als het deze week niet meer van komt, da ik het even laat rusten, hem even ook met rust laat. Zie hem dan door wisselende diensten niet veel op het werk. En daarna even kijken. Misschien wordt ie wel gewoon knetter gek van me, en zegt ie dat niet. :P

Weet dat het thuis ook niet niet heel goed daar gaat bij 'm maar toch..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 20:15

Banyu schreef:

Weet je wat nog moeilijker is,
Iemand leuk/interesant vinden die gewoon serieus geen internet op zijn telefoon heeft.
Hij heeft nog een "ouderwets" ding _O-
Dus als ik hem wil spreken moet ik toch echt bellen.....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:22

Gewoon sms :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 07:56

Sheran schreef:
Gewoon sms :)

Neee daar doet ie ook niet aan _O-
Als het moet vind hij het oke maar hij vind bellen prettiger.
En ergens heeft hij ook gelijk. Bellen is persoonlijker

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 12:03

Lijkt me toch wel lastig haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:31

:+

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:44

:')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 17:31

Nou ik ben die confronterende vragen nu ook wel een beetje zat hoor :') Maar goed, ze willen alles van je weten als er iets is. 'Heb je momenteel een partner?', Nee, 'Zou je dat wel willen?'...

Ja natuurlijk. Maar het is niet dat ik er zo ergens één uit een bak kan trekken van, 'Jij bent mijn vriend'. Zou wel handig zijn maar jeetje .. :o Eerst maar even aan mezelf werken dan volgt de rest vanzelf weer :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:26

Rottig Denise! Komt vast ooit een kerel!

Ik ben weer helemaal old school misselijk en van slag omdat ik mijn ex mis. Maar tegelijk paniek omdat ik hem associeer met de enorme pijn die het me toen deed. :n
Zo verwarrend... en ja na 7 a 8 maand moet je toch wel verder kunnen. Maar op sommige momenten blijft het enorm aan me knagen. Of ik ooit nog zo’n klik met iemand ga krijgen etc.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:06

Wellicht zelfs wel een betere klik op een hele andere manier ;) Vooral niet gaan vergelijken want dat is een valkuil. Ook voor jou loopt de juiste wel rond.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:53

Precies, vergelijken moet je echt niet doen, ook al is dat soms lastig.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 20:34

Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik liever voor eeuwig single blijf dan terugga naar zo'n ongezonde relatie.
Al kan ik ook onwijs goed piekeren over de toekomst.. maar uiteindelijk is er alleen het nu en weet je toch niet wat de toekomst brengt, dus waarom zouden we ons daar zo druk over maken. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 20:37

Ik zit helaas op een punt dat ik die persoon wel zou willen appen (jullie kennen t verhaal niet, is al een lange tijd terug maar was geen relatie, iets met bindingsangst vanuit zijn kant...). Ik dacht overal nummers te hebben verwijdert en ben er tot voor kort achter dat ik het nummer ergens gevonden heb. Per ongeluk .. en nu blijft het in mijn gedachten hangen.

Wellicht vooral omdat ik altijd heerlijk met hem kon praten en ik daar misschien onbewust veel behoefte aan heb …

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 00:48

Pfff, vandaag wel samen gewerkt. Hij heeft wel door dat er iets aan de hand is, en hoopte dat het niet met hem te maken heeft. Heb 'm gezegd dat ik niet op het werk wil bespreken, wat ie al wist.. maargoed.. Of ik hier verder uit kom, geen idee!