Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banyu schreef:Helaas hier nog niet gelukt om verschillende redenen.![]()
Pff, zo verwarrend dit. Soms heb het gewoon het idee om hem maar te laten gaan, maar tegelijkertijd zit hij steeds alsmaar in m'n hoofd!!
Ik ben eigenlijk nooit snel of vaak verliefd geweest. Maar bij hem heb het dat idee wel.
Maar om dan maar m'n gevoel te uiten via Whatsapp vind ik ook weer zoiets, hij zit vaak 90% van de tijd niet op z'n telefoon.
Zertab schreef:Banyu schreef:Helaas hier nog niet gelukt om verschillende redenen.![]()
Pff, zo verwarrend dit. Soms heb het gewoon het idee om hem maar te laten gaan, maar tegelijkertijd zit hij steeds alsmaar in m'n hoofd!!
Ik ben eigenlijk nooit snel of vaak verliefd geweest. Maar bij hem heb het dat idee wel.
Maar om dan maar m'n gevoel te uiten via Whatsapp vind ik ook weer zoiets, hij zit vaak 90% van de tijd niet op z'n telefoon.
Moet je ook niet via app doen, maar face to face.
Banyu schreef:Helaas hier nog niet gelukt om verschillende redenen.![]()