legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 12:48

MaTuMi schreef:
Wat vond je daar van Mandy, ik heb hem ook gemaakt maar vond hem helemaal niet leuk om te maken..

Niet de leukste puzzel die ik gemaakt heb maar prima.
Waarom vond jij hem niet leuk?

Jorex

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 13:26

Heel mooi allemaal weer!

Ik zit nog steeds met deze katten op mijn puzzel rol. |(
De buitenkant is al een halve eeuw af, maar die katten hebben allemaal een vergelijkende kleurenpalet. Alleen hun ogen zijn allemaal af.
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 15:15

Ik meld me ook hier. Lang niet gepuzzeld maar vanmorgen een puzzel uit de kast getrokken. Eens kijken of ik de rust (en tijd) heb om hem af te maken. Voor nu een leuk beginnetje gelegd tussen het werk door.

Wat zijn een toch een hoop verschillende stijlen aan puzzels. Ik vind de Disney's echt geweldig.

Ik werk nu aan deze:
Afbeelding

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 16:09

Mandyy schreef:
MaTuMi schreef:
Wat vond je daar van Mandy, ik heb hem ook gemaakt maar vond hem helemaal niet leuk om te maken..

Niet de leukste puzzel die ik gemaakt heb maar prima.
Waarom vond jij hem niet leuk?

Vond hem te veel hetzelfde ofzo, voor een van haasteren niet vrolijk genoeg.
Heb er toen heel erg lang over gedaan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 16:12

Dat snap ik wel. :j

Faringo, welkom :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 08:57

Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder is aan Tenyo puzzels want 35-100€ voor 2-hands puzzel is wel heel fanatiek

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 23:35

Afbeelding

Zojuist klaar met deze puzzel, die was heel leuk om te maken :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 16:33

Vandaag sinds lange tijd nog eens langs een kringloop geweest. Daar kwam ik een puzzel tegen welke op m’n wishlist stond bij Bol dus dat was leuk! Als het goed is zijn de puzzels bij deze kringloop ook gecheckt en is ie compleet. €3,50 +:)+

Afbeelding

Ze hadden ook nog een toffe Set van 3x 1000 voor €5 samen dus misschien ga ik morgen ff terug nog ervoor :')

Bij bol hebben ze momenteel stapel korting ook weer met Jan van Haasteren.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:43

Voor de Thomas kinkade Disney fans: op Amazon zijn een aantal met lekkere kortingen! Heb er 3 besteld voor 27 euro.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 19:48

Heb vandaag bij de Aldi ook twee Panorama puzzels van Disney gehaald.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 20:19

Oeps... heb ik me net laten gaan op amazon? :+ O:)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 08:48

Helaas alleen Thomas puzzels en die durf ik niet te maken heb Bambi hier liggen en lijkt mij te moeilijk
Ik ben weg van Gibsons puzzels echt mooi en fijne puzzel van de week weer eentje af en was maar 4 dagen Zoet zo wordt het dure hobby

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 10:44

Moestuin Gibsons

Deze was genieten echt hele tijd met smile gemaakt

Afbeelding

Afbeelding

Mag ook in de verkoop

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:31

Aan komende woensdag hebben ze weer Disney puzzels bij de Lidl. Zitten echt mooie tussen. Maar heb er al zoveel! Besloten om er toch maar geen te gaan kopen.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:10

D_akota schreef:
Aan komende woensdag hebben ze weer Disney puzzels bij de Lidl. Zitten echt mooie tussen. Maar heb er al zoveel! Besloten om er toch maar geen te gaan kopen.

Oh welke? Gewone Disney of Thomas kinkade?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:38

thirteenn schreef:
D_akota schreef:

Oh welke? Gewone Disney of Thomas kinkade?

Niet die van Tomas Kinkade, maar wel speciale editie van 100 jaar bestaan <3

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 18:57

Disney puzzels <3

Ik vind de puzzels vort duur bij de kringloop.
Noem me gierig maar een paar jaar terug waren ze €0,50 cent hier bij de kringloop en nu €4.
Ik krijg mijn complete puzzels nog niet verkocht voor een euro :=

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 20:09

De kringloop bij ons in het dorp en bij mijn man in z’n geboortedorp waren nog wel een euro voor 1000 stukjes ongeveer. Helaas liggen die allebei in de as.
Het Goed die ook nog in ons dorp zit is inderdaad ook zo duur.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 20:19

Ik heb eerder deze week €3,50 betaald voor eentje van 1000 stukjes maar hij kost nieuw €18 … I’ll take it hoor :j vind dat niet perse duur maar ik koop ook nog niet zolang puzzels bij kringlopen dus kan slecht vergelijken qua prijzen. Vond dit in ieder geval prima betaalbaar tov nieuwprijs.

Ze hadden ook eentje met 3 stuks in 1 doos voor bv €5, vond ik ook een prima prijs.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 14:19

zijn er hier mensen die gebruik maken van een puzzeltafel/porta puzzel? Goede/slechte ervaringen of merken?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:20

Ik heb de portapuzzle Deluxe van Jumbo, voor 1000 stukjes. Deze kun je dichtritsen en dan makkelijk (ook rechtopstaand) wegzetten - meenemen ook als je ergens naartoe zou gaan en je wilt daar kunnen puzzelen. Vind het echt een fantastische uitvinding. Eerder kon ik niet puzzelen anders met een kat in huis die het fantastisch vind om zulke dingen van tafel te meppen als we er niet bij zijn - en een hond die graag op stukjes knaagt :')

Vind het wel jammer dat ik geen 1500 stukjes kan maken, want komt wel eens hele gave daarvan tegen, maar gelukkig is er in het 1000 stukjes segment genoeg keus ook <3 We hebben ook de portapuzzle standaard voor m'n zoon en hoewel die ook handig is, vind ik de Deluxe toch wel echt veel fijner :j

Bij bol zijn vaker aanbiedingen - ik heb 'm vorig jaar met een leuke korting kunnen kopen. Misschien komt er met black friday ofzo wel weer wat. Maar imo is die deluxe z'n geld dubbel en dwars waard en een dikke aanrader.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:24

Ik heb een puzzel map van Okelo. Deze kan je schuin zetten en dat is voor mijn houding wel prettig. Je kan hem ook afsluiten, maar ik durf hem niet rechtop te zetten, omdat hij niet volledig afgesloten is op de hoeken zoals die van jumbo. Maar op de camping is het wel fijn dat ik hem tijdens het eten enzo op bed kan leggen en er dan niets met de puzzel gebeurt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:31

Het schuin kunnen zetten zou ik idd wel ook graag nog hebben gehad, dat lijkt me wel prettig ja :j. Ik zit aan de eettafel onder de lamp namelijk dus dat is soms met weerkaatsing wel wat lastiger om dan goed te zien en ik moet soms dan wat verder reiken over de tafel heen -maar zit dan wel met een extra kussentje op de stoel, wat nog iets helpt. Dus dat is wel iets wat ik nog mis bij de Jumbo mappen haha maar goed, kunnen niet alles hebben :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:33

Ik heb zo’n plaat die je schuin kan zetten. Is voor 1000 stukjes en de plaat zelf bestaat uit 6 delen dus ideaal om op te ruimen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 15:35

Voor mij is het vooral belangrijk dat ik het voor de dieren weg kan zetten (wat met het dichtritsen ideaal is) en sowieso de eettafel elke keer ook leeg kan maken weer (al ligt ie soms ook wel gewoon dicht op de tafel). En het rechtop weg kunnen zetten met die Jumbo deluxe is dan wel echt een uitkomst, want ik heb voor zo'n grote puzzel niet echt de mogelijkheid om die plat weg te leggen ergens. Ik heb daarom besloten toen voor die te gaan, omdat dat zwaarder woog als schuin kunnen zetten. Denk dat het dus ook even kijken is waar je eigen prioriteiten liggen, wat je belangrijker vind om te hebben qua functie/gebruik zeg maar. Maar als jumbo ooit die Deluxe zou kunnen maken met een schuin-zetten-functie, koop ik 'm gelijk haha!