Hahaha kan het zo voor me zien! Heb het ook wel vaak met feestjes als ik iemand 3 kussen wil geven dat ik ook echt helemaal naar beneden moet bukken. Nichtje van me gaat tegenwoordig al op de bank staan
Ik heb een tijdje een jongen van 1.75 gedate. Was natuurlijk sowieso al niet zo'n succes, maar toen we een keer hadden afgesproken bij mij thuis was hij er ineens eerder dan we hadden afgesproken. Ik kwam toen gelijk vanuit school dus deed de deur open met m'n hoge hakken nog aan. Jullie hadden hem moeten zien kijken
Die keek direct op ooghoogte tegen je tieten aan! Ach lengte maakt geen verschil... ikzelf ben er niet zo voor maar moest ik verliefd worden op een kleiner iemand neem ik dat er wel bij
Voor mij is het wel een beetje een dingetje. Ongeveer even groot (of iets kleiner) vind ik nog niet zo erg, maar 10 cm ging me na een tijdje toch wel een beetje dwars zitten. Vooral omdat iedereen het gewoon raar vindt ofzo
ik ben 1.68 en vriendlief 1.83 dus ik mag ook nog hakken aan
xSwanHeart
Geplaatst: 16-11-14 20:45
Ik mag ook, 1.73 en 1.90 Maar ben zonder hakken al zo stabiel als een stoel met 2 poten, dus beter niet
Frummels
Geplaatst: 16-11-14 20:47
Hahaha Drunksheep, stelten inderdaad geen optie?
Voor mij is het ook echt wel een issue als een jongen kleiner is.. even groot kan ik nog wel aan, maar kleiner is echt een no go. Heb het 1x geprobeerd en nooit meer haha. Mijn ex is heel lang (2 meter) dus daar kon ik echt de meest hoge hakken bij aan. Huidig vriendje is 1.94 dus dat kan zeg maar net. (ik 1.80) (niet te hoge hakken, 10 cm is prima ) Maar vind het nog prettiger als ik geen hakken aan heb, kan ik zo lekker tegen hem aan kruipen en dan voel ik me ook eventjes klein.
Haha oh Emma, ik kan het me zo voorstellen hoe hij gekeken moet hebben..
Scheelt dat ik ook bijna geen hakken aanheb, dus het is echt de GVR met zijn dwergvriendinnetje
Maar kunnen jullie wel nagaan hoe lelijk het zou zijn als ík een kleinere vriend zou hebben. Ik vind 10cm groter nog steeds wel aardig klein voor een vent. Vind dat zelf vaak ook niet erg mannelijk.
Raar maar waar ik heb op hakken leren lopen in dronken toestand. Vertrok met hakken op stap en dat ging voor geen meter.. Paar uurtjes en drankjes later ging het goed en nu kan ik ook in nuchtere toestand wel wat aan