Net zoals dat ik die steunonderbroeken soms ook gewoon heel fijn vind Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was wel 15 den maar toch. Ikwashier schreef:Oeh daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik heb donderdag een kerstgala en ik doe een (zwarte panty) aan, zou ik een normale doen of met een print? Ik doe dit jurkje aan: De planning is in het begin v/d avond de gouden schoenen, maar aangezien ik een knieblessure heb hou ik dat niet lang volDaarna doe ik de lagere zwarte laarsjes aan
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=14dgg0x&s=5#.Uqs7DvTuKSo

) met mijn leren broek, lichtroze shirt en blauwe ketting. Marieke1495 schreef:Ik heb ook even een vraagje. Draag de laatste tijd vaak een panty, maar heb de juiste, stevige en mooie nog niet gevonden.
Dus vandaar mijn vraag, waar halen jullie je panty's vandaan?
Had de laatsten bij de hema weg, 3 voor 4,50 geloof ik. Erg dunne panty's met zomaar een ladder erin.
), maar ik heb er van de zomer een gekocht van Oroblu, een 30 den massage panty oid, die zit echt super en heb ik nog steeds niet kapot! Ik vind het nu alleen zo koud voor die dunne pantys, vannacht ook de stad in geweest na het kerstdiner van mijn huis met zo'n dunne panty, en vanavond weer gala... Oh men mn voeten en benen vriezen er dan echt af.

De achterkant vind ik wel mooi.

door dat lijfje wat stopt op je (op de foto) breedste punt, slankt hij niet af..
Ik zoek een zwarte Levi's Curve ID broek in een bold curve, skinny model, maat 28/32 of 28/34. Ik kan hem echt niet meer vinden, op sommige sites is ie in de uitverkoop maar zijn er alleen nog maar hele kleine of juist grote maten over. Demi curve heeft trouwens wel heel veel zwarte broeken.