Ghostattack schreef:Ik baal echt, ben heel dicht in de buurt geweest van de Primark in Marseille maar mocht er niet heen van mn oudersBinnenkort maar eens kijken naar welke ik in NL ga.
Eindhoven!!!! Reis ik met je mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Ghostattack schreef:Ik baal echt, ben heel dicht in de buurt geweest van de Primark in Marseille maar mocht er niet heen van mn oudersBinnenkort maar eens kijken naar welke ik in NL ga.
Moeten we ff kijken wanneer, ik heb nu ook gratis reizen
Saaams schreef:Ghostattack schreef:Ik baal echt, ben heel dicht in de buurt geweest van de Primark in Marseille maar mocht er niet heen van mn oudersBinnenkort maar eens kijken naar welke ik in NL ga.

Saaams schreef:Haha nog een buitenritje. Het is dat het ruim 80km is anders is het zeker voor herhaling vatbaar Blingh!
Ben weg van Mercy
Britt, goed idee. Maar jij school ddw en ik stage. Keer in de herfstvakantie?
Ontopic. Eerst kwam ik elke maand de primark. Ik heb afkickverschijnselen. Is de wintercollectie er al?

. dat konnie niet hebben, had meteen een gapend gat op mn knie haha.
in ears totaal geen problemen mee.

tammiebels schreef:vrijdag in enschede geweest...tip...afrekenen op de bovenste verdieping (baby/kinder). Konden direct door lopen
Denk dat ik er binnenkort nog een paar van ga halen, waren maar 12,- en zijn er in verschillende kleuren. Daarnaast wat t-shirtjes voor 3,- met opdruk. Ik heb dit keer niet belachelijk geshopt maar echt wat ik nodig heb omdat hij sinds kort toch in de buurt zit (Enschede is 15 km hier vandaan)
Vond het assortiment erg leuk, wel is de winkel aan de kleine kant, maar goed, ik ben Essen gewend.