Rutten blijft vaag over toekomst Uitgegeven: 15 mei 2011 17:30 Laatst gewijzigd: 15 mei 2011 21:48 GRONINGEN - Trainer Fred Rutten van PSV bleef na de teleurstellende slotwedstrijd van het seizoen tegen FC Groningen (0-0) vaag over zijn toekomst. De oefenmeester miste voor het tweede jaar op rij met de Eindhovenaren de Champions League.
Elke keer als ik Boilesen zie, denk ik: volgens mij is die jongen gay Maarja, daar moet je niet voor uitkomen als je voetballer bent, best erg eigenlijk..
Ja, in 't veld niet, maar zodra ze 'm spreken buiten 't veld of als de wedstrijd is afgelopen gaat die van mij wel af Deze foto is wel heel schattig trouwens En Blindje ook
Hahahahaha die tranen ken ik ja Jongen uit m'n klas was ook in Ajaxshirt Bij kgl had iedereen 'n kaart en de anderen moesten daar 'n complimentje opschrijven (echt, vraag me niet waarom we zo'n nutteloze lessen hebben), zegt zo'n jongen: Ja, maar Naomi&andere jongen kunnen we geen compliment geven, dat zijn Ajacieden
"Maar bij Ajax was het gevoel het beste", zegt Rits woensdag zelf in De Telegraaf.
Met Rits heeft Ajax mogelijk de vijfde versterking binnen. Eerder werd duidelijk dat de komst van Theo Janssen (FC Twente), Kolbeinn Sigthorsson (AZ), Derk Boerrigter (RKC Waalwijk) en Thulani Serero (Ajax Cape Town) al zo goed als zeker is.
Familie
Rits was op zijn veertiende al eens op proef in Amsterdam, maar vond de tijd toen nog niet rijp voor een overgang naar het buitenland. Hij koos ervoor bij GBA in Antwerpen te blijven en scoorde bij zijn debuut op zijn zestiende direct twee keer.
De Belgische (ex-)Ajacieden Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld overtuigden Rits ervan voor Ajax te kiezen. Hij kwam zelfs bij Alderweireld thuis omdat diens familie en de familie Rits elkaar kennen.
Tien
Rits doet in de voorbereiding van het nieuwe seizoen met het eerste elftal mee. Dan wordt besloten of de tweebenige speler, die vooral rechts op het middenveld of op 'tien' uit de voeten kan, bij de selectie blijft of bij de A1 of Jong Ajax moet rijpen.
Ik denk eigenlijk dat Stekelenburg blijft of echt op het laatste moment weggaat, ze hebben hem een nieuw contract aangeboden en op het moment wil geen club hem echt hebben. Van der Wiel blijft, Vertonghen denk ik ook..Maar misschien niet. Verder zie ik Mounir weggaan en dat was het