Getver, net nu ik naar de manege wil om te gaan longeren trekt het helemaal dicht... Maar volgens Buienradar blijft het droog dus daar vertrouw ik dan maar op
kitty_gomez
Geplaatst: 25-10-08 20:11
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Echt prut weer, niks miezeren, het regent gewoon hard hier - al een paar uur. Bah! Gelukkig gisteren nog een flinke buitenrit gamaakt, zit er vandaag echt niet in!
ik had een buitenrit gepland. het was gisteren zo mooi..... helaas, net even met de hond gelopen maar zelfs die wilde weer snel naar binnen. de paarden staan ook al de hele dag binnen. af en toe komt er een neus de stal uit om te voelen of het droog is maar helaas....
Hier in Leuven al de hele dag felle wind en af en toe een beetje motregen. Ik zou het leuker vinden als het keihard regent Gelukkig is dit wel ideaal weer om te studeren
Ik heb net 3 uur in de bossen gezeten op Solide, maar geen druppel gevoeld. Het begint nu wel donker te worden en het waait harder, dus het zal zo ook wel hier zijn.