Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 20:45

Opbouwen op werk pakt toch nog niet goed uit. Het hoort erbij maar ik ben er wel een beetje verdrietig om.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 20:53

Zebrastreep schreef:
Opbouwen op werk pakt toch nog niet goed uit. Het hoort erbij maar ik ben er wel een beetje verdrietig om.

Och, knuffel, dat is echt vervelend.

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 20:54

Dikke knuffel! Neem de tijd en heb geduld.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 21:19

Ze zijn hier al de hele middag tot nu nog aan het vliegen met straaljagers... Pokkeherrie, doet gewoon zeer aan de oren.

Vandaag om 15:30 uur zou er iemand komen voor offerte voor nieuw dak op onze schuren. Komt ie om 16:30 uur pas aankakken. Had m net een mail gestuurd dat de opdracht niet naar hem ging. Hebben hem toch ontvangen en zn ding laten doen maar erger me er ook aan dat hij geen offerte per mail toestuurt maar alles persoonlijk wil uitleggen. Opzich prima maar heel eerlijk gaat het ons ook echt om het tarief.

Als hij veel duurder is dan de eerder gekregen offertes, dan heeft langskomen geen zin.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 21:29

Zebrastreep, goed luisteren naar jezelf. Geen afspraak met arbo arts mogelijk nog?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 21:37

Ik kan wel even mailen. Heb nu wel echt een goede bedrijfsarts. Had net wel vrijdag een mail de deur uitgegooid dat ik het wel leuk vind maar het wel veel energie kost. Maar dat was voor de paniekaanval.

De angst wil ik best even doorheen. Maar ik wil niet weer continue angstaanvallen.

Ik denk dat ze het wel goed oppakken als ik zeg nee ik doe het niet. Ik wil terug naar de 30 min dat ging goed. Nu wil ik eerst weer even rust dan nog een keer proberen maar minder dan 2 uur per week. Vond dat al best veel.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 21:53

En ik erger me aan mijn onrust omdat ik volledig tegen mijn gewoonte in vanavond en vannacht een stroomkabel vanuit huis door de brievenbus naar de auto heb liggen, over de stoep dus, en ik de hele tijd nerveus ben omdat er iemand over zou-kunnen-struikelen en om wat er dan allemaal uit voort zou-kunnen-komen.

Terwijl twee huizen verderop een auto heel vaak op die manier bijgeladen wordt en diegene zich er (zover ik merk) totaal niet druk om maakt.

Hoofd hou op met angstig zijn voor mensen die boos zouden kunnen worden .. 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 22:09

Marigold schreef:
En ik erger me aan mijn onrust omdat ik volledig tegen mijn gewoonte in vanavond en vannacht een stroomkabel vanuit huis door de brievenbus naar de auto heb liggen, over de stoep dus, en ik de hele tijd nerveus ben omdat er iemand over zou-kunnen-struikelen en om wat er dan allemaal uit voort zou-kunnen-komen.

Terwijl twee huizen verderop een auto heel vaak op die manier bijgeladen wordt en diegene zich er (zover ik merk) totaal niet druk om maakt.

Hoofd hou op met angstig zijn voor mensen die boos zouden kunnen worden .. 8)7

Feel the fear and do it anyway :o ik heb net een boek uit over dit onderwerp. Zeker een aanrader als je vaak denkt wat als?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 07:24

Dit is vroeg, zelfs voor mij. Ik moet een trein eerder pakken om een opdracht te doen waarbij ik met kleuters moet werken.
Ik ben zeer bewust geen pabo maar een middelbare school gerichte docentopleiding gaan doen zodat ik *niet* met kleuters hoef te werken.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 08:29

Feyenoord supporters die vinden dat de ME had moeten deëscaleren in plaats van ingrijpen. Wat een idioten, ze zijn toch echt zelf begonnen met de gewelddadigheden -:(-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 08:39

Wakker worden van de pijn en eigenlijk niet kunnen slapen. En mijn wekker gaat zo..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 09:41

Naast al die ellende qua sneeuw en ijzel en vorst is er nog een factor ellende aan die wínter hier: de energierekening over januari is om te janken ^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-26 09:47

Een van onze poezels net afgeleverd bij de dierenarts voor operatie aan het gebit. Vorig jaar al dertien tandjes getrokken, nu moet waarschijnlijk de rest eruit :(:)

Ze is 10, wordt in juni 11, maar blijft toch altijd spannend dit soort dingen. Het is wel nodig i.v.m. tandziekte, ze had duidelijk echt van die ontstoken randjes op het tandvlees bij de kiezen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 09:54

Collega die rookt is bij mij in het hok gaan zitten, en nu stinkt het hele hok naar rook en ik vraag mij af hoe ik dit een hele dag ga vol houden..... Ik vind dit vies....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:11

Tancreda4 schreef:
Collega die rookt is bij mij in het hok gaan zitten, en nu stinkt het hele hok naar rook en ik vraag mij af hoe ik dit een hele dag ga vol houden..... Ik vind dit vies....

Melden. Je hebt er last van.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:13

Tancreda4 schreef:

Bah.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:14

Meneer op het bankje naast mij doet zenuwachtig.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:16

Al sinds zaterdag last van mijn pols en nu beginnen mijn vingers ook nog te tintelen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:17

Jolliegirl schreef:
Tancreda4 schreef:

Waar wil je dit melden dan? Je kan toch gewoon even met je collega in gesprek gaan? Bevordert de werksfeer niet echt, "melden"

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-26 10:23

Jolliegirl schreef:
Tancreda4 schreef:

Waarom zou je dit melden? En bij wie?

Als je bedoelt bij de collega: dan kun je het inderdaad aangeven.

Meteen escaleren is niet nodig i.m.o.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:23

Bij je collega melden bedoel ik.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:30

Ik ben mijn studentenov vergeten en moet nu betalen om naar school te gaan. Goede les om voortaan te controleren of ik mijn ov-kaart bij me heb.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:37

_chou schreef:
Ik ben mijn studentenov vergeten en moet nu betalen om naar school te gaan. Goede les om voortaan te controleren of ik mijn ov-kaart bij me heb.

Oeffff vervelend... Schrale troost, je bent echt niet de enige die dit wel eens heeft gehad.

Ik ook toen ik nog studeerde. -O- -O-

Mijn rechterbil zit vast. Maar goed ook, anders viel mn achterwerk er af. :')
Pijn is beter dan gisteren. Maar auw. Wat irritant is dit zeg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:38

Dat ik straks minimaal 15 minuten na de ct scan moet wachten voor ik naar huis kan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 10:40

Marcella schreef:
Dat ik straks minimaal 15 minuten na de ct scan moet wachten voor ik naar huis kan.

Waarom is dat?