Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:45

Opbouwen op werk pakt toch nog niet goed uit. Het hoort erbij maar ik ben er wel een beetje verdrietig om.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:53

Zebrastreep schreef:
Opbouwen op werk pakt toch nog niet goed uit. Het hoort erbij maar ik ben er wel een beetje verdrietig om.

Och, knuffel, dat is echt vervelend.

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:54

Dikke knuffel! Neem de tijd en heb geduld.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:19

Ze zijn hier al de hele middag tot nu nog aan het vliegen met straaljagers... Pokkeherrie, doet gewoon zeer aan de oren.

Vandaag om 15:30 uur zou er iemand komen voor offerte voor nieuw dak op onze schuren. Komt ie om 16:30 uur pas aankakken. Had m net een mail gestuurd dat de opdracht niet naar hem ging. Hebben hem toch ontvangen en zn ding laten doen maar erger me er ook aan dat hij geen offerte per mail toestuurt maar alles persoonlijk wil uitleggen. Opzich prima maar heel eerlijk gaat het ons ook echt om het tarief.

Als hij veel duurder is dan de eerder gekregen offertes, dan heeft langskomen geen zin.

F_Orumster

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:29

Zebrastreep, goed luisteren naar jezelf. Geen afspraak met arbo arts mogelijk nog?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:37

Ik kan wel even mailen. Heb nu wel echt een goede bedrijfsarts. Had net wel vrijdag een mail de deur uitgegooid dat ik het wel leuk vind maar het wel veel energie kost. Maar dat was voor de paniekaanval.

De angst wil ik best even doorheen. Maar ik wil niet weer continue angstaanvallen.

Ik denk dat ze het wel goed oppakken als ik zeg nee ik doe het niet. Ik wil terug naar de 30 min dat ging goed. Nu wil ik eerst weer even rust dan nog een keer proberen maar minder dan 2 uur per week. Vond dat al best veel.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:53

En ik erger me aan mijn onrust omdat ik volledig tegen mijn gewoonte in vanavond en vannacht een stroomkabel vanuit huis door de brievenbus naar de auto heb liggen, over de stoep dus, en ik de hele tijd nerveus ben omdat er iemand over zou-kunnen-struikelen en om wat er dan allemaal uit voort zou-kunnen-komen.

Terwijl twee huizen verderop een auto heel vaak op die manier bijgeladen wordt en diegene zich er (zover ik merk) totaal niet druk om maakt.

Hoofd hou op met angstig zijn voor mensen die boos zouden kunnen worden .. 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:09

Marigold schreef:
En ik erger me aan mijn onrust omdat ik volledig tegen mijn gewoonte in vanavond en vannacht een stroomkabel vanuit huis door de brievenbus naar de auto heb liggen, over de stoep dus, en ik de hele tijd nerveus ben omdat er iemand over zou-kunnen-struikelen en om wat er dan allemaal uit voort zou-kunnen-komen.

Terwijl twee huizen verderop een auto heel vaak op die manier bijgeladen wordt en diegene zich er (zover ik merk) totaal niet druk om maakt.

Hoofd hou op met angstig zijn voor mensen die boos zouden kunnen worden .. 8)7

Feel the fear and do it anyway :o ik heb net een boek uit over dit onderwerp. Zeker een aanrader als je vaak denkt wat als?